Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Genansøgning til Semper Danica fra Legends (Dreadmist)

Forum Neophyte Legends's Avatar

Default Genansøgning til Semper Danica fra Legends (Dreadmist)

Hej Semper Danica.

Så er jeg tilbage igen efter en længere pause - jeg håber at der stadig er en del af dem jeg kender tilbage fra min SD tid, jeg ved at @Amute, @wOOOOt og @Harpos er, men ser man stadig @HolgerDK og @Jeoparty? Jeg har været sammen med dem og mange andre af jer til SD Julefrokost med og meget andet sjovt. Jeg har spillet WoW siden det udkom i 2004, i større og mindre omfang.

Lidt om mig, da det jo godt kan være i har glemt mig!
    Mit navn er Anders, jeg er 40 år og bor i Solrød sammen med min Kone og mine 2 børn hver anden weekend.

Jeg spiller ikke så meget som jeg gjorde en gang, men jeg savner det sociale, samt at have nogle af mine gode online-venner omkring mig, når jeg er online.
    Pt. spiller jeg fast hver tirsdag aften og bruger den meget gerne på jer - i kan godt glæde jer, jeg er altid i godt humør

Som bonus info kan jeg lige fortælle at jeg er utrolig stolt af at se SD-logoet stadig er det jeg var med til at designe, ja det må være helt tilbage i 2009-2010 engang, hvis jeg regner rigtigt Jeg er uddannet grafisk designer, så jeg gav lige en hånd med. Kan huske at der dengang var en officer (måske guildleader.... er ikke sikker..) men hun hed Anne (in-game navn Magicha - Class Drood) og mener hun var Guildleader på daværende tidspunkt. (har jeg ret er det sku da ok husket af en 40-årig ik )

Jeg har spillet 2 chars i min SD tid, det er min mage "Legends", samt min warlock "Dreadmist". Jeg er i dag på min warlock igen, som hedder "Dìablo" (Med et "i" med en "Shift + Apostrof" over )
    Dìablo er en lvl 110 Undead og pt. er jeg i gang med at samle det altid efterspurgte Artifact power og vil gerne lave nogle Raids samt Mythic Dungeons med jer.

Jeg glæder mig til at møde jer alle sammen, nye som gamle medlemmer og lover at opføre mig pænt - jeg kan uden at blinke, skrive under på Semper Danicas værdier. Jeg har altid gjort og vil altid, gøre mit bedste for at leve op til dem.
    Jeg kender forum reglerne og lover at deltage konstruktivt og aktivt herinde også.

Skulle i have flere spørgsmål, så fang mig endelig på Mumble

Jeg glæder mig rigtigt meget til at hører fra jer og Harpos, Amute, da vi er IRL's - regner jeg da med at se 2 stk. Thumbs up allerede inden 2 min. fra jer

[Edit - skal lige redigere i min signatur kan jeg se]

Lidt mere om mig personligt

I min fritid hygger jeg med venner og familie, wow, spiller lidt badminton hver onsdag og ellers med mine børn når jeg har muligheden for det hver anden weekend

Min yndlingsfarve er Marineblå / Dyb Lilla og livret er Boller i Karry - det smager jo dejligt.

Jeg arbejder som Projektleder til dagligt i transportbranchen.

Er gift med Louise min skønne kone som jeg også tilbringer en masse tid med.
    Last edited by Legends; 09-10-2016 at 12:10. Reason: Signature . skal da lige laves igen kan jeg se :)
    [Best regards Demonhatch]

"With great power comes great responsibility..."

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Hej og velkommen tilbage fin ansøgning
    . Ja der er stadig nogle af de gamle tilbage @HolgerDK @wOOOOt

Forum Knight Stormlord's Avatar

ANDERS for helvede, min gamle genbo... nu spiller jeg ikke lige mere, men du skal være velkommen tilbage hvis det står til mig.

woooot og Jeo er ikke medlemmer mere, så der er sket en del i den tid du har været væk
    Last edited by Stormlord; 09-10-2016 at 9:53.

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    ANDERS for helvede, min gamle genbo... nu spiller jeg ikke lige mere, men du skal være velkommen tilbage hvis det står til mig.

woooot og Jeo er ikke medlemmer mere, så der er sket en del i den tid du har været væk
    Men @wOOOOt er dog stadig hangaround

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Jamen hejsa og velkommen til(bage)!
    Det er mig der kommer til at stå for den genansøgning her i første omgang.

Fin ansøgning du har fået strikket dig sammen, men jeg savner noget mere om dig. Vi har en masse nye medlemmer som ikke kender sig og som kunne gavne lidt mere om dig Du skriver jo utrolig fint om i tidligere tid i SD, men hvad går du og laver i din fritid? Du skriver du kun bruger tirsdag aften på at spille wow, hvad bruges mandag- samt onsdag- til søndagaften på? Du kan også skrive om du har en ynglingsfarve, en livret - et eller andet

Hvis du lige kunne få flettet en linje eller to ind mere om dig ville det være perfekt!

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Hej hej, tak for heads up, kan godt se jeg lige glemte et par ting om mig personligt, de er fyldt på app. nu, jeg håber snart at se jer ingame og få lidt kvalitetstid med jer alle

Mvh. Anders

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hej min dreng og velkommen tilbage.

Vi skal lige have @Trine & @Hindbær ind over her da det er en genansøgning.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Acolyte Arissa's Avatar

Velkommen tilbage. Du skriver du spiller om tirsdagen, men kan du lokkes andre dage? Grunden til at spørger, er at der køres lfr med guilden onsdag. Og tænker det er en god måde at møde en masse herinde. Held og lykke med ansøgningen.

When its dark enough, you can see the stars......

Perfekt!
    Som sagt er det mig, der kommer til at stå for din genansøgning her til at starte med.

Din genansøgning kommer til at stå et par dage, hvor folk kan komme forbi og sige hej. Jeg vil skrive i den interne tråd og gøre opmærksom til andre SD-medlemmer, som ikke lige har set din ansøgning, at du har genansøgt. Hvis alt går godt, og der ikke kommer negative thumbs fra medlemmerne, så sendes du videre til rekrutteringsteamet

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Det lyder rigtig godt @Hindbær 😊 Er rart se der stadig er en masse af de "gamle" medlemmer stadig og at SD ånden lever i bedste velgående 👍🏼

Onsdag er pt. Ikke mulig for mig da min badminton ligger der og banen er betalt for og booket på onsdage 🙃

Men mon ikke jeg kan fange nogle af jer om tirsdagen og når jeg ellers lige logger ind og hygge mig lidt online 😎

Mvh. Anders

Så er dagene vist gået og der er intet negativt kommet ind - derfor kan jeg nu trygt sende dig videre til rekrutteringsteamet (@Harpos @Ryo @Seiga og @kafftastic @Beastlord) og din ansøgning vil nu foregå som normalt

Super, jeg fanger lige en ad dem ingame - spiller på min Demon Hunter pt. navnet er Demonhatch

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 13-10-2016 Kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga @kafftastic @Beastlord

SD – video:

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Recruit Rhykes's Avatar

Fin ansøgning, held og lykke
    “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

-Albert Einstein.

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Tak for thumbs up Swup kan huske dig fra old days. Håber jeg snart kan få en snak med jer på Mumble

Velkommen på Trial

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen på trial

Hvis du er interesseret i at raide, kan du evt. få et overblik HER

Forum Adept Amute's Avatar

Jamen Anders dog det var en overraskelse at du søgte ind i SD igen hehe

som jeg skrev i Kasper ansøgning så spiller jeg ikke så tit for tiden, men kigger ind engang imellem.

Men du få også lige en herfra.

God lyst med ansøgning.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.

Tak for Thumbs up @Amute og tak for HC runs til @Grevsen og @Gadrielz En hyggelig aften

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Var lige i en mythic med Anders og Kasper, det var super hyggeligt på mumble og i skal begge to bare retur i SD folden. Vi høres ved på mumble

Tak for Mythic level 2 run @Selendin, @Sgaj, @Hippolytus og @Grevsen
    Last edited by Legends; 15-11-2016 at 21:18.

SD Medlem Forum Adept