Page 7 of 12 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 293

Thread: Red Dead Redemption 2

Jeg ville være den første til at preorder hvis det kom til PC!! Så de kan bare sætte i gang

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Kan ikke komme hurtigt nok.
    Holy crap styringen på konsol er hen i vejret.

Men jeg har set at på Red dead redemption 1, at nogle har fået mus og keyboard til at virke på PS4, så måske man også kan få det til at virke på 2eren?

Sjovt spil, men 3 ting jeg får lidt pip af.

Styringen.
    Måde man saver/loader på, da der ikke er hoved og hale i det man saver og det man loader, uden at skulle spille en hel mission igennem igen.
    Ride simulator. Damn man bruger meget tid på bare at ride, ride og atter ride. Ved godt der er "oneway" fast travel efter man åbner dette i ens camp, men alligevel.

Kan jeg sætte mig ud over disse 3 ting, er der forhåbentligt en del gode timer i spillet, for der er pænt mange ting man kan opdage/løse/tjekke af.
    Jeg har spillet GTA5 en del timer, jeg fatter stadig ikke hvordan man klatrer ned af en stige. Jeg tænker ikke styringen fra konsol til pc ændrer det helt store

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Spoiler: spoiler
    Det ikke helt nem at overleve på prærien når en vis quest tvinger en til at myrde en hel by

Har bountyhunters efter mig hele tiden og har ikke råd til at betale bounty.
    What to do.

Kan måske bare myrde alle jeg ser på min vej og stjæle deres penge, men mon ikke bounty stiger mere end jeg kan loote

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Mht. Travel så har det hjulpet mig meget, hvis jeg skal rejse langt efter et waypoint at sætte autopilot til. Det gøres ved at sætte et waypoint, sætte hesten i gang og så holde "store firkantede knap i midten" nede til den går i cinematic mode. Så kan du slipper controlleren og så rider hesten selv via stier og vejen til dit waypoint. Det gør rejsetiden nemmere ved, at du kan hente kaffe eller kigge på mobilen, mens hesten selv finder vej.

Er der noget man kan lave efter hoved historien? Kan man fortsætte med at røve banker, toge, huse osv?
    Er der nogen missioner der kan tages igen og igen (eller måske vilkårligt genereret), eller er det bare replay af forrige missioner?

Guest Forum Convert

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Er der noget man kan lave efter hoved historien? Kan man fortsætte med at røve banker, toge, huse osv?
    Er der nogen missioner der kan tages igen og igen (eller måske vilkårligt genereret), eller er det bare replay af forrige missioner?
    Det svært at svare på uden at spoile noget. Det korte svar er jeg er ikke helt færdig med historien inu, og kan derfor ikke svare dig på det.
    Spoiler: warning real spoiler
    Ca. 75% er Arthurs historie der efter hopper den 7 år frem og man spiller videre som John inden rdr1 starter hvor jeg lige pt. er farmer
    Last edited by Xean; 30-10-2018 at 20:12.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Damn det pissede mig da lige af den her 4 perfect hide og 1 perfect turkey væk fordi jeg blev angrebet lige uden for min lejr og døde.

Edit: Nåede at få "rage quited" slukke helt for maskinen så jeg havde mine ting da jeg reloadede spillet, ellers nogle træls hides at skulle finde igen pt.
    Last edited by JesperM; 31-10-2018 at 0:26.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Replay dine missioner til du får gold awards i alle sammen.
    Find alle almindelige creatures plus legendaries.
    Find alle typer fisk and bliv master fisherman og fang den største fisk.
    Find alle dinosaur bones, cigaret pakker osv.
    unlock alle achievements.
    unlock alle cheats.
    Find alle treasures.
    unlock alle guns
    Find alle heste der er spredt ud i verdenen.
    Find alle easter eggs.

Bare den almindelige completion indeholder:
    Spoiler: indhold
    57 story missions, 9 outfits, 5 jobs, 13 safe houses, 7 gang hideouts, 4 challenges, 21 bounty locations, 18 stranger mission, 6 minigames, 94 map locations.

Nok at gå i gang med.
    Tror ikke jeg ville kunne "færdiggøre" hele spillet om jeg så brugte 3 år på det
    Last edited by Virtuella; 31-10-2018 at 8:16.

Lidt crazy det allerede har solgt for næsten 5 milliarder DK,- kun på konsoller.

Så banebrydende er det nu heller ikke.

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Præcis..
    The hype is strong in this game...
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg har set en trailer med og DAYUM det ser godt ud.
    Glæder mig til at hører om det så også er så godt. Den yngste af mine knajter er helt solgt...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Jeg har set en trailer med og DAYUM det ser godt ud.
    Glæder mig til at hører om det så også er så godt. Den yngste af mine knajter er helt solgt...
    Spillet er flot og er ganske ok, meeen det er godt nok lidt langsomt.
    Man bruger megen tid på transport selv efter fast travel er købt, og generelt megen tid bruges på at finde specifikke 3* animals til perfect hides som bruges til upgrades.

Men hvis man er til et langsomt spil, med gode historier og open world exploration, går man ikke helt galt i byen.

Jeg rider for det meste selv rundt så jeg kan finde nogle af de dyr jeg skal bruge for at unlock challenges som master hunter dog har jeg stadig ikke fået nakket mine 3 perfect rabbit hide endnu prøvede et par gange at få perfect snakeskin, holder pt lidt igen med main story for at få opgraderet lejren nu, efter de 4 guld barer fik jeg opdateret alt der krævede penge nu er det så bare skins og carcasses som mangler og de små nick nack som folk ber en om at finde til dem.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Spillet er flot og er ganske ok, meeen det er godt nok lidt langsomt.
    Man bruger megen tid på transport selv efter fast travel er købt, og generelt megen tid bruges på at finde specifikke 3* animals til perfect hides som bruges til upgrades.

Men hvis man er til et langsomt spil, med gode historier og open world exploration, går man ikke helt galt i byen.
    Jamen det kan jeg jo godt lide en gang imellem, når jeg får nok af stress og jag i wow & D3 for at få loot...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

En guide til at opsætte ens kontroller så den ikke virker så tung i styringen det fjerner dog den aim assist den her guide så det er muskel hukommelse der kommer ind at spille en rolle for ens succes.

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Damm ville gerne, men kan sgutte finde ud af sådan et toiletbræt med knapper på, kom nu til PC.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Nogen der kan hjælpe mig med tips til nærkamp.. Fatter brix af det.

Quote Originally Posted by Zebb View Post
    Nogen der kan hjælpe mig med tips til nærkamp.. Fatter brix af det.
    Nærkamp som i fist fight?

jep

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Impulskøbte næsten en ps4 og rdr2 i Føtex i dag, mens jeg stod i kø ved siden af deres elektronik afdeling..... Yups det står jeg ikke igen. Det der talte mig fra det, var faktisk at det var den helt skrabede alm. Ps4 500 GB udgave med kun en kontroller... Hahaha skidt man blev så begejstret for det første spil.

Quote Originally Posted by Zebb View Post
    jep
    Jeg har god succes med at holde firkant inde indtil modstanderen angriber. Så dodger du eller blocker hans angreb og får en direkte mulighed for selv at counter slå.
    Oftest slår jeg kun mellem 1 og 3 slag da de ellers får en mulighed for at gribe fat i dig eller counter slå. Så primært noget med at afvente hans angreb og udnytte det til selv at angribe forholdsvist risiko frit.

Det er nemt at komme til at trykke slå en masse gange, men oftest straffer modstanderen dig hvis du gør det Så tålmodighed og masser af block/dodge

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Har hørt det beskrevet som en Yeehaaaw udgave af GTA og en Yeeehaaaw udgave af Skyrim... hvor sandt er dette?
    Og venter selv til en PC udgave.. investere ikke i en konsol kun for et spil.. plus jeg ikke tror andre konsoller end min Super Nintendo er mig

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

@Caligo du behøver ikke at købe en PS4 kun for et spil. Tag Horizon Zero Dawn, God of War og Spider-man med. 4 Spil!! Problem solved - alle pengene værd! . Så har du ca også underholdning til de 3-4 måneder, hvis ikke længere.

Pc udgaven kommer i nok til at vente pænt lang tid på, hvis ikke forgæves.

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Pc udgaven kommer i nok til at vente pænt lang tid på, hvis ikke forgæves.
    Jeg tror det kommer Q2 eller Q3 2019.

Alle de refferencer til PC, Steam og Oculus i companion app og i spillets kode betyder noget. Det er ikke en eftertanke at rulle det ud på PC. De skal bare lige have malket konsolller helt færdigt først.