Page 11 of 12 FirstFirst ... 789101112 LastLast
Results 251 to 275 of 290

Thread: Red Dead Redemption 2

SD Medlem Forum Adept Berleburg's Avatar

Suk, kan ikke launche spillet. Får bare en fejl og så går Rockstar Launcheren ned.
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Forum Elder Deadlock's Avatar

Quote Originally Posted by Berleburg View Post
    Suk, kan ikke launche spillet. Får bare en fejl og så går Rockstar Launcheren ned.

Har du prøvet at disable din antivirus? har læst at det kan drille, kan disable og teste om det er det, hvis det er det kan man vidst smide nogle undtagelser derind.

Går ud fra du også har en nyere gfx driver inde?

Derudover så kan jeg også se på nogle discords at der vidst er en del der har problemer, antivirus tricket virker for nogen, men ikke alle.

da det er et udbredt problem så kommer der forhåbentlig snart en fix

Ja, har prøvet. Tror AV-problemet primært sker efter man er inde i spillet. Men her kommer jeg aldrig videre fra launcheren.
    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Ja, har prøvet. Tror AV-problemet primært sker efter man er inde i spillet. Men her kommer jeg aldrig videre fra launcheren.
    Så at min opløsning var alt for høj angående spillet da det startede op, den tvang højere opløsning end min skærm kan klare, så ved ikke om du kan køre en Geforce experience justering hvis du har et Geforce kort selvfølgelig, køre den anbefalede settings ting.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Læste om en som fik det til at virke ved at opdatere BIOS, ved ikke om det er muligt, men skader jo ikke at få opdateret bios selv hvis det ikke virker

Det fandt jeg faktisk selv ud af og postede om det på Reddit.

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Tror jeg ender med at fokusere på online lidt frem for at gå alt for meget igang med single player, har spillet det lidt og indtil videre er det gået fint med at undgå at blive skudt af andre spillere.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Jeg har ikke spillet det på konsol så vil fokusere på solo her i starten, jeg har dog lavet de første starter missioner i online så jeg kan gruppe op med nogen, kunne være sjovt at game med nogle andre hvis det er

https://socialclub.rockstargames.com/member/DeadlockDK/

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Jeg har ikke spillet det på konsol så vil fokusere på solo her i starten, jeg har dog lavet de første starter missioner i online så jeg kan gruppe op med nogen, kunne være sjovt at game med nogle andre hvis det er

https://socialclub.rockstargames.com/member/DeadlockDK/
    3 gutter fra arbejde og jeg selv sad hele aftenen i går i posse. Vi tog "stranger" og bounty missioner. Det var sku sjovt. Der kan godt være lidt øde i Online og vi fik aldrig mere end en enkelt spiller på halsen når missioerne åbnede op.

Vi klarede en rank 5 bounty hvor vi skulle fange Etta Doyle, den tog en del forsøg før vi formåede at fange hende uden at dø (team lives 0): https://www.youtube.com/watch?v=GTSNM9XJ_aU

Efter en del timer i GTAO må jeg sige at jeg er markant mere hooked på RDO. Jeg vil tro vi hver tjente en 2-300$ fra klokken 19-22.30 og jeg slukkede af med at købe en fin bolt-action-rifle som virker til at være en del nemmere at ramme med og giver mere skade, end repeateren.

Jeg kørte også et par quick join games solo, men det er sku ikke lige mig. Det virker mere som dårlige minigames af PUBG, CoD osv.
    Last edited by Kebra; 07-11-2019 at 8:49.

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    3 gutter fra arbejde og jeg selv sad hele aftenen i går i posse. Vi tog "stranger" og bounty missioner. Det var sku sjovt. Der kan godt være lidt øde i Online og vi fik aldrig mere end en enkelt spiller på halsen når missioerne åbnede op.

Vi klarede en rank 5 bounty hvor vi skulle fange Etta Doyle, den tog en del forsøg før vi formåede at fange hende uden at dø (team lives 0): https://www.youtube.com/watch?v=GTSNM9XJ_aU

Efter en del timer i GTAO må jeg sige at jeg er markant mere hooked på RDO. Jeg vil tro vi hver tjente en 2-300$ fra klokken 19-22.30 og jeg slukkede af med at købe en fin bolt-action-rifle som virker til at være en del nemmere at ramme med og giver mere skade, end repeateren.

Jeg kørte også et par quick join games solo, men det er sku ikke lige mig. Det virker mere som dårlige minigames af PUBG, CoD osv.
    hehe jeg tog Etta doyle solo, dog med 2 dødsfald hvilket var max =D men fed nok mission

Quote Originally Posted by Saliq View Post
    hehe jeg tog Etta doyle solo, dog med 2 dødsfald hvilket var max =D men fed nok mission
    Fik du de to liv fordi du var solo?

Vi endte med at kaste dynamit ind bag de 4 Etta'er i starten hvilket lader til at fjerne en del fra hendes bande tidligt. Men man skal være god til headshots for at få rytterne ned når man rider efter hende. Det var sku sjovt.

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Fik du de to liv fordi du var solo?

Vi endte med at kaste dynamit ind bag de 4 Etta'er i starten hvilket lader til at fjerne en del fra hendes bande tidligt. Men man skal være god til headshots for at få rytterne ned når man rider efter hende. Det var sku sjovt.
    Ja det tror jeg at jeg gjorde, jeg fik jagtet alle members ned, og Etta var til sidst, jeg blev faktisk på fabrikken ret længe og clearede dem alle, men selvfølgelig er det RDR, så der kom hele tiden flere =P

Forum Acolyte

Har fået spillet det lidt men crasher ofte. 1-2 gange per time. Men det sidste er det værste. Alle dissens crash har ødelagt mine windows filer så jeg har måtte skulle reinstallere alt fra scratch. Fandme amatør-agtig for et selskab at man laver så meget ravage.
    Tænk over hvor mange der har disse problemer og hvor mange timer folk ikke bruger på at fixe ting.
    For every action you take, there is a consequence.

-Articon

Har du forsøgt med nogle forskellige indstillinger i spillet? Fx at ændre Vulkan/DX12 eller andre ting?

Jeg forstår ikke helt hvordan spil-crash kan ødelægge dine Windows-filer. Mener du spillets filer? Du kan jo køre en verifikation af spillets filer, hvilket burde afhjælpe evt. korrupte eller manglende filer i spilmappen.

Forum Acolyte

Har gjort alle de fixes som var forslået af rockstar. Jeg kunne køre safe mode som det eneste, men så snart jeg satte grafik eller andet op, crashede det. Nåede til et punkt at når jeg trykkede på Story, så bryd spillet sammen med det samme. Kan ikke svare på at om RDR2 laver noget med windows eller ej. Men et crash er ikke sundt for software uanset hvad. Da jeg ikke har haft andre problemer end med RDR2 og havde ikke andet kørende, har jeg svært ved at tro andet, da Windows bryd sammen i forlængelse med et crash.

-Articon

Quote Originally Posted by articon View Post
    Har gjort alle de fixes som var forslået af rockstar. Jeg kunne køre safe mode som det eneste, men så snart jeg satte grafik eller andet op, crashede det. Nåede til et punkt at når jeg trykkede på Story, så bryd spillet sammen med det samme. Kan ikke svare på at om RDR2 laver noget med windows eller ej. Men et crash er ikke sundt for software uanset hvad. Da jeg ikke har haft andre problemer end med RDR2 og havde ikke andet kørende, har jeg svært ved at tro andet, da Windows bryd sammen i forlængelse med et crash.
    Lyder mere som noget hardware bøvl. Jeg har ikke oplevet Software kan tage OS ned siden Windows XP. TIlgengæld har bøvl med BIOS, Ram, Grafikkort og strømforsyning haft lign. effekt og blev fixet af en udskiftning.

Måske dit grafikkort har fejl som gør sig til kender når RDR2 bruger den feature, noget andre spil måske ikke drager brug af.

Forum Acolyte

Lyder mere som noget hardware bøvl. Jeg har ikke oplevet Software kan tage OS ned siden Windows XP. TIlgengæld har bøvl med BIOS, Ram, Grafikkort og strømforsyning haft lign. effekt og blev fixet af en udskiftning.

Måske dit grafikkort har fejl som gør sig til kender når RDR2 bruger den feature, noget andre spil måske ikke drager brug af.
    Jeg kan ikke svare på hvorfor, for det er ikke mit felt af viden. Men jeg kan reproducere det. Med andre ord jeg har lige været udsat for et crash igen, og det endte med at windows stoppede med at fungere lige i forlængelse med RDR2 crash. Så nu er jeg tilbage på basis windows igen pga. RDR2

-Articon

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Som de andre siger, så tror jeg du har et problem med noget hardware. Jeg har forsøgt at google windows crash, og jeg kan ikke rigtigt finde noget. Der er en del problemer med crash til desktop, men ikke rigtigt noget med hensyn til at crashe hele styresystemet.

Hvilken version af windows kører du med?
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Nogen der kunne tænke sig at teame op i online? Spiller Solo i øjeblikket, og er lige ranmt Rank 10.

På PC.
    Last edited by Grevsen; 10-11-2019 at 11:55.

Quote Originally Posted by Grevsen View Post
    Nogen der kunne tænke sig at teame op i online? Spiller Solo i øjeblikket, og er lige ranmt Rank 10.

På PC.

Jeg er frisk, har dog en masse jeg skal i den kommende uge så nok ikke tid før næste weekend men ellers er jeg frisk på noget online, vil gerne spille det, men er jeg solo så foretrækker jeg story

Quote Originally Posted by Grevsen View Post

På PC.
    Rank 25 -https://socialclub.rockstargames.com/member/mifriis/ send et friendvite og råb op når vi begge er online. Jeg er på næsten dagligt men har også et posse med nogen fra arbejde.

Bounties er altid sjovt nogen flere. Godt med XP hvis man venter med at turn in indtil der er 30 sek tilbage.
    Last edited by Kebra; 10-11-2019 at 17:56.

Kører spillet fint nu?
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

Quote Originally Posted by Havdreng View Post
    Kører spillet fint nu?
    Jeg har ingen problemer, men har heller ikke haft det, så jeg er nok ikke den bedste til at svare.

GTX 1060, Ryzen 7 16700X 3,77ghz, 16gb RAM.

Bruger bare nvidias "optimized" settings.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Heller ikke haft nogle decideret problemer her, andet end at den brød sig ikke om at jeg skiftede fra Vulkan til DX12, hvilket fik den til at CtD engang imellem. Dog er der begyndt at komme nogle heftige "lag spikes" engang imellem, oftest inde i byerne. Men ved ikke om det er fordi at der har været en update der har ændret på noget eller om det er fordi at jeg har fiflet lidt med settings. Havde ikke de lag spikes da jeg bare brugte Nvidias settings.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo