Results 1 to 6 of 6

Thread: Logitech G35 reservedele

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Default Logitech G35 reservedele

@Marwen @Grynte

Jeg kan huske at I også har G35 som måske var gået i stykker i den plastik dims, som holder ørebøffen på plads. Jeg har fundet et sted som 3D printer både højre og venstre side.

http://www.shapeways.com/product/CW5...138&li=ostatus

Jeg har lige bestilt en, så nu må jeg se om den er noget værd når jeg modtager den om ca 14 dage

/Rune

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Cool, tak for tippet
    Øff

@Grynte @Marwen

Jeg har lige fået min reservedel ind af døren - vente tid ca 1 uge og den passer bare perfekt! ikke noget med at skulle justere eller bore hullerne ud eller noget. Det er lidt noget pilleri med ledningen, når man skal samle den igen. Men jeg kan helt klart anbefale reservedelen. En anden gang vil jeg dog købe begge side, hvis nu den anden skulle gå i stykker! Og! hvis nogen af jer, tænker at købe derfra, så vil jeg gerne have en del med! så kan vi jo evt. dele portoen

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Hmmm, så kunne jeg måske få repareret min gamle. Dette var netop grunden til at jeg har holdt mig langt væk fra Logitechs headsets selvom de ellers er geniale.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Jeg har faktisk også et sæt liggende, hvor det samme er gået i stykker, men ellers så virker den upåklageligt - så bestiller du, så skal jeg have en del med og så kører jeg til Randers og henter den og så splitter vi porto?

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Det kommer desværre til at tage lidt tid før jeg bestiller det, er stadig sydpå Men skal prøve at huske på det når engang jeg er kommet hjem. Er faktisk kommet helt i tvivl om jeg stadig har den liggende derhjemme eller om jeg har givet dem væk...
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo