Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79

Thread: Andura - Ansøgning til SD

Forum Fledgling

Default Andura - Ansøgning til SD

Hej Alle sammen

• Navn: Brian P Pedersen
    • Alder: har lige haft følsesdag og derved er endt på de gamle dage (30år)
    • Beliggenhed: Helt oppe nord på (Skagen)

Lidt om min wow historie:
    Started ud som Mage på en US server efter jeg en dag sad og snakke med en gamle cs1.6 (og cs:cz) clan m8 og blev omkring lvl 30 på min mage da jeg viste wow ville være et sjovt spil og prøve.
    Derefter started jeg op på Lightning's blade på Eu server også som mage og fik 2 af min venner med Bugi og Pezeup. Pezeup started en druide op og Bugi en warrior og så kørte vi bare der ud af
    vi kom ind i en dansk guild (kan ikke huske navnet) og vi begyndte at få smag for raids så som MC BWL(upper og lower) og ZG vi kom dog aldrig helt op til AQ.
    Da the burning legion så kommer ud troller bugi lidt rundt og laver hans egen ting med Pezeup kommer ind i en guild der hed S.P.Q.R og de står og mangler Tank.
    Mens jeg er igang med at lvl min tank op (druide) var jeg hjemme hos pezeup i en weekend og der mødte jeg @Faetter og vi har været venner lige siden.
    Da jeg får min tank op til lvl 70 kommer jeg med ind i S.P.Q.R og så begynder vi at raide Kara og da Bugi ser jeg begynder at få epic kommer han også med i S.P.Q.R
    sammen får vi nedlagt Kara og Grulls og begynder at være godt med i hvordan wow virker. Da vores Gm så vil lægge S.P.Q.R sammen med en anden guild hopper bugi over i en anden guild pezeup stopper med wow og jeg ender med at være den nu ny guild's MT på min druide. og vi får derefter nedlagt SSC og The EYE ned og brgynder så småt på BT. Men da det er 2 guild slået sammen i en kommer der tit problemer og den går i opløsning før vi kommer igemmen BT så jeg kommer ind i en ny guild (nubzor) og skifter over til mage igen. Vi kommer igemmen BT få dage før den bliver nerf og vi begynder at starte på SP da Wotlk udkommer og vi hopper over i naxx både 10 og 25 man. da jeg kommer op og bliver uvenner med GM og Nubzor går mere eller mindre i opløsning og skifter over til en anden guild. Jeg hopper ind i TMD da Faetter er der og bugi også er kommet ind i den så nu er vi igen sammen.
    Hos TDM skifter jeg bliver jeg officer for mages og har min druide respecc som healer og skifter lidt mellem de 2 alt efter hvad vi skal bruge. og vi får clearet hele vejen op til ICC.
    Da cata udkommer får jeg et job over i Irland og stopper derfor med mit wow spil. Kigger dog ind engang imellem både hos cata, panda, og dranor men kommer ikke rigtig igang med wow igen.
    nu står vi så ved legion og faetter siger jeg skal kigge ind igen for jeg vil kunne li legion og ham og @Shikaree har begge ret så nu søger jeg ind hvor de begger er og håber jeg får nogen sjove minder igen.

Gamle Chars:
    Druide: Ooicemanoo
    Mage: Amazone

Nye chars:
    Paladin: Hile ((main) lvl 104)
    Mage: Amazone (gamle char også lvl 96)
    Druide: Ooicemanoo (lvl 1) kommer nok på op et tidspunkt

Det var lidt om min wow historie, og som privat person er der ikke så meget at sige jeg er lidt af en afslappet person, nogen siger også jeg er nørdet men det siger jeg kun tak til
    Jeg søge lige pt job men det er ikke det nemmest her oppe i Skagen og går lidt med en depression da jeg har mistes både min Mor og morfar her i det sidste års tid.

shikaree siger jeg er en dygtig spiller med humor :P men hvem ved hvad han virklig mener :P
    Featter ved jeg ikke hvad siger men der må være et eller andet han ka li siden vi har været irl venner igodt og vel 14-15 år

Hvis der er mere i gerne vil vide skal i bare spørge ingame eller her på forum i kan også sparke til både shikaree og faetter for at få fat på mig.

Håber at høre fra jer og at i har en go dag

ja jeg siger jo så meget

Forum Greenhorn Faetter's Avatar

sagde jo at jeg var igang med at "skabe" mit eget hold .. HUEHUEHUE ej spøg til side ... men ja her har i 1 stk oldschool hardcare raider

@Ryo @Harpos kigger i lige på den her

SD Medlem Forum Trainee

Hej Brian Aka @Andura velkommen til vores forum jeg kommer med noget samtale info senere idag

SD Medlem Forum Trainee

lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d.30-10-2016 Kl. 20.30
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Ryo eller @Harpos @Seiga @Weavera

Forum Fledgling

fjong jeg indfinder mig på mumble 30/10-16 20:30

herfra!
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

Forum Fledgling

Tak for hjælpen btw

SD Medlem Forum Trainee

Velkommen på trial @Andura

Forum Fledgling

tak til @Xenium for hjælp med worldquest og go formiddag

Forum Fledgling

Tak til @Shikaree @Moophius @SelenSilkwood for ins runs thumps up if you like

Forum Fledgling

Også tak til @Jamez thumps up if you like

Forum Fledgling

@Leaguebrothers tak for turen i LFR

Forum Fledgling

bump @Daner

Forum Fledgling

@Funnian @Jamez @Minoo @Selendin @Shaylia @Trickk @Dumas tak til jer alle for en fedt raid (første ud af mange håber jeg) og håber i vil give til mig også
    Last edited by Andura; 01-11-2016 at 22:27.

SD Medlem Forum Initiate Minoo's Avatar

Forum Learner Selendin's Avatar

I speak my mind. Rather be truthful than not.

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen på trial og ja jeg var jo ikke direkte med på raid i går... jeg var bare med på en lytter imens jeg fik min DH i lvl 110, så jeg også har en alt at lege på. Lige inden jeg hoppede offline fik jeg så også lige en ilvl 890 cloak på world bossen, så det var jo en god start

Forum Recruit Rhykes's Avatar

Fin ansøgning, håber vi mødes/tales ved ingame - held og lykke med det
    “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

-Albert Einstein.

Forum Fledgling

@Harpos @Adonaj Tak for hygge snak på mumble thumps up hvis i vil
    Last edited by Andura; 02-11-2016 at 16:02.

SD Medlem LEET

Thumps op her fra! Hyggelig på mumble, hyggelig at løbe dungeons med! Det kan da ikke blive meget bedre.
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja det var da hygge på mumleren

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Forum Fledgling

@darwy @Feebie @Høker @Keya @Mojoejoe @Weavera @Xenium @Zanearis tak for LFR run og håber i vil give thumps up

Forum Hatchling

Det var super hyggeligt, håber du også gir mig en :-)