Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: BDO Ansøgning - MaNia

Default BDO Ansøgning - MaNia

Hej SemperDanica,

Jeg hedder Brian og er 32 år fra Ballerup, som ligger lidt udenfor København.

Jeg synes det er fede værdier i har, da det er rart med en mere moden guild der respekterer folk og er venlige udadtil. Dertil har jeg også læst reglerne for optagelse og forum reglerne. Jeg accepterer også jeres 5 værdier.

I min fritid er jeg mest sammen med mine venner og spiller lidt fodbold og badminton med dem nogle gange om måneden. Jeg er meget åben som person og syntes det er vigtigt at være hjælpsom og venlig mod andre, da det er sådan jeg også selv vil behandles.

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg normalt aldrig spiller denne genre, men fik BDO anbefalet gennem en kollega Grymok(som er i denne guild). Jeg har mest spillet mobas før de var kaldt mobas, hvor jeg har startet med Dota og siden spillet Dota2.

Jeg hørte I er en meget fredelig og sjov guild, så besluttede mig for at ansøge for at hjælpe lidt til i nodewars

Jeg er kun lige rundet lvl 50 på Alustin og jeg spiller blader Musa.

Hvis der er noget I vil vide kan I bare spørge løs.

Mvh Brian

Forum Warden Lingmao's Avatar

Jeg hørte I er en meget fredelig og sjov guild, så besluttede mig for at ansøge for at hjælpe lidt til i nodewars
    ved mindre det er snipes, så passer den der sætning ikke ind fredelig og nodewars

anyways. brian velkommen på forumet, held og lykke med din ansøgning. en ansøgning der faktisk er ganske udemærket.
    håber de tager godt i mod dig
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Jo tak, tak for responsen Jeg har hørt jeg bare skal ind og styrre en kanon og hjælpe til

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hva satan @Grymok - render du rundt og finder nye gode mennesker til guilden? Så fiiiiiiiint

Og hejsa! Vil da også lige hoppe med og byde dig pænt velkommen hertil.
    Al held og lykke med din gode ansøgning

Så er der kun tilbage og vente på, at vores søde rekrutterings folk slår et smut forbi

Ps - hvis du vil tagge folk, så skriv et @ foran deres forumnavn (uden mellemrum mellem @og navnet )
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Forum Convert

Velkommen til, håber du falder til. Vi kan altid bruge nogle flere til nodewars ;D

SD Medlem Forum Apprentice

@Pilinias jah vi mangler jo folk i BDO, det er temmelig svært at få folk ind :S
    @Strandby velkommen til Brian!. Det bliver godt at få flere folk i guilden!.

hej og velkommen på forum fin ansøgning

Quote Originally Posted by Grymok View Post
    @Pilinias jah vi mangler jo folk i BDO, det er temmelig svært at få folk ind :S.
    Jamen det er jo også derfor jeg anerkendte dit arbejde(?)

Og @Strandby - selvfølgelig du siger bare til, hvis der skulle være noget.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej og velkommen til @Strandby

Din ansøgning ser fin ud og giver en god bund for hvem du er som person, hvilket er det SD godt kan lide
    Jeg vil dog gerne vide hvad din main normalt hedder når du spiller, da vi her i SD foretrækker at medlemmer hedder det samme på fora som i det spil man er i

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Hvornår har du mulighed for at deltage i en mumble-samtale?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om SD er noget for dig og omvendt.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes

Ser frem til at få snakket lidt med dig

Ps.
    Alt efter hvornår du har tid til en samtale, så kan det være det bliver @lange, som tager den med dig, da jeg pt sidder i flytterod samt venter på at få internet

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Velkommen @Standby Flot ansøgning du har lavet, Glæder mig til at game med dig.

@Caligo mange tak for trial! Vi snakkes forhåbentligt på mumble når du er kommet ordentligt til efter flytningen

- Mht. samtale så kan jeg de fleste dage efter kl 17. Så @lange kan bare ligge en tid der passer ham.
    - Jeg hedder i BDO som family name: Kalderoun og character: Jumoung. Mine normale nicks var desværre allerede taget i BDO Er det muligt at ændre mit forum navn?

Quote Originally Posted by Strandby View Post
    @Caligo mange tak for trial! Vi snakkes forhåbentligt på mumble når du er kommet ordentligt til efter flytningen

- Mht. samtale så kan jeg de fleste dage efter kl 17. Så @lange kan bare ligge en tid der passer ham.
    - Jeg hedder i BDO som family name: Kalderoun og character: Jumoung. Mine normale nicks var desværre allerede taget i BDO Er det muligt at ændre mit forum navn?
    Lyder super
    mht forumnavn tagger jeg lige @Nerror til at hjælpe mig her, da jeg ikke tør lave sådanne ændringer fra internettet på min mobil

I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Caligo View Post
    Lyder super
    mht forumnavn tagger jeg lige @Nerror til at hjælpe mig her, da jeg ikke tør lave sådanne ændringer fra internettet på min mobil
    Hvilket navn skal det rettes til? Kalderoun eller Jumoung? For så kan jeg sagtens hjælpe

@Trine hm bare Kalderoun. Tak for hjælpen

Quote Originally Posted by Strandby View Post
    @Trine hm bare Kalderoun. Tak for hjælpen
    Okay, det gør jeg med det samme

Done - @Caligo har du set det

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

Quote Originally Posted by Kalderoun View Post
    Hej SemperDanica,

Jeg hedder Brian og er 32 år fra Ballerup, som ligger lidt udenfor København.

Jeg synes det er fede værdier i har, da det er rart med en mere moden guild der respekterer folk og er venlige udadtil. Dertil har jeg også læst reglerne for optagelse og forum reglerne. Jeg accepterer også jeres 5 værdier.

I min fritid er jeg mest sammen med mine venner og spiller lidt fodbold og badminton med dem nogle gange om måneden. Jeg er meget åben som person og syntes det er vigtigt at være hjælpsom og venlig mod andre, da det er sådan jeg også selv vil behandles.

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg normalt aldrig spiller denne genre, men fik BDO anbefalet gennem en kollega Grymok(som er i denne guild). Jeg har mest spillet mobas før de var kaldt mobas, hvor jeg har startet med Dota og siden spillet Dota2.

Jeg er kun lige rundet lvl 50 på Alustin og jeg spiller blader Musa.

Hvis der er noget I vil vide kan I bare spørge løs.

Mvh Brian
    http://wiki.teamliquid.net/dota2/MaNia

Den MaNia? ;D
    edit: ah! jeg skal jo bare læse tråden og stoppe med at være dum
    Last edited by Skiz; 06-11-2016 at 20:22.
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Quote Originally Posted by Skiz View Post
    Nu bliver jeg også nysgerrig! @Skiz, du er sgu lidt skarp, hvis det er rigtigt
    Last edited by Pilinias; 06-11-2016 at 18:42.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Done - @Caligo har du set det
    Takker

@Skiz yea det er mig jeg spiller aldrig denne genre, men sku meget fedt at starte på BDO. Der er mega meget jeg ikke forstår, så håber på gode tips fra dem som spiller BDO

Quote Originally Posted by Kalderoun View Post
    @Skiz yea det er mig jeg spiller aldrig denne genre, men sku meget fedt at starte på BDO. Der er mega meget jeg ikke forstår, så håber på gode tips fra dem som spiller BDO
    Det er jeg helt sikker på du kan. Vi plejer at være lidt ligesom en stor familie her i SD. Hvadenten det bare er hjælp til spillet, eller hvis du bare har brug for at dele noget godt eller skidt. Og hvis der er noget specifikt du efterspørger viden til, så er folk gode til at forklare, hvis der er noget man ikke forstår.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

@Pilinias godt at høre og det samme gælder for alle der har noget de vil spørge eller fortælle mig.

SD Medlem Forum Apprentice