Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: Ansøgning SD wow Ceanbobbi

Guest Forum Convert

Default Ansøgning SD wow Ceanbobbi

Halløj herinde.

Jeg hedder Emil og er 27.

Jeg kommer fra Brenderup, men bor dog lige midlertidigt i Odense. Jeg er uddannet elektriker tilbage i 2010, som tiden dog går.
    Min Fritid ud over al den tid der bliver brugt ved pc'en, så har jeg en lille kat på 1år som fylder dagen ud, har også gået og rodet med elektrisk RC offroad bil fra tid til anden.

Søger in ved SD, da jeg lige har flytted min Paladin (Ceanbobbi) til Tarren Mill, for at spille sammen med irl ven Jesper (Impaaq)
    Jeg har desuden læst jeres regler og accepterer de 5 værdier.

Jeg har Spillet wow siden vanilla med pauser her og der, og har et hav af alts på alle classes 100+
    Jeg har raidet med flere forskellige classes og mange roles igennem tiden, men her i Legion har jeg mest spillet tank som Demon Hunter og Paladin.
    Jeg har raidet med venner 1-2 gange om ugen og lavet mythic+ helt op til 10-11 med venner, og lavet nightbane runs hvoraf Impaaq har fået sit mount.

Håber at jeg kommer til at passe godt ind, møder og lærer en masse nye rare dejlige mennesker.

Jeg lider af en mindre form Socialfobi, så er en rimelig stille person, indtil jeg lærer folk at kende og begynder at føle mig tryg.
    Hvis det ellers er noget i vil vide, så må i jo sige til.

Mvh. Emil/Ceanbobbi

Jo kan da prøve at komme med lidt udover at jeg spiller næsten alle typer pc spil, så kan jeg godt forskellige bord games, har før hen spillet en del Magic-TCG er i det hele taget ret glad for fantasi osv. syns selv jeg er en ret venlig og positive sjæl.
    er ret glad for dyr, ud over jeg har en kat, vil jeg rigtig gerne have en hund som skulle være noget i stil med golden retriever,labrador retriever, eller Husky også selv om jeg enlig har allergi for alle pels dyr