Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: Ansøgning SD wow Ceanbobbi

Guest Forum Convert

Default Ansøgning SD wow Ceanbobbi

Halløj herinde.

Jeg hedder Emil og er 27.

Jeg kommer fra Brenderup, men bor dog lige midlertidigt i Odense. Jeg er uddannet elektriker tilbage i 2010, som tiden dog går.
    Min Fritid ud over al den tid der bliver brugt ved pc'en, så har jeg en lille kat på 1år som fylder dagen ud, har også gået og rodet med elektrisk RC offroad bil fra tid til anden.

Søger in ved SD, da jeg lige har flytted min Paladin (Ceanbobbi) til Tarren Mill, for at spille sammen med irl ven Jesper (Impaaq)
    Jeg har desuden læst jeres regler og accepterer de 5 værdier.

Jeg har Spillet wow siden vanilla med pauser her og der, og har et hav af alts på alle classes 100+
    Jeg har raidet med flere forskellige classes og mange roles igennem tiden, men her i Legion har jeg mest spillet tank som Demon Hunter og Paladin.
    Jeg har raidet med venner 1-2 gange om ugen og lavet mythic+ helt op til 10-11 med venner, og lavet nightbane runs hvoraf Impaaq har fået sit mount.

Håber at jeg kommer til at passe godt ind, møder og lærer en masse nye rare dejlige mennesker.

Jeg lider af en mindre form Socialfobi, så er en rimelig stille person, indtil jeg lærer folk at kende og begynder at føle mig tryg.
    Hvis det ellers er noget i vil vide, så må i jo sige til.

Mvh. Emil/Ceanbobbi

Jo kan da prøve at komme med lidt udover at jeg spiller næsten alle typer pc spil, så kan jeg godt forskellige bord games, har før hen spillet en del Magic-TCG er i det hele taget ret glad for fantasi osv. syns selv jeg er en ret venlig og positive sjæl.
    er ret glad for dyr, ud over jeg har en kat, vil jeg rigtig gerne have en hund som skulle være noget i stil med golden retriever,labrador retriever, eller Husky også selv om jeg enlig har allergi for alle pels dyr
    Så er lige flytted ud af et hus på landet og i lejlighed i Odense, hvor jeg hade 2 katte, hvor den jeg har nu er killing fra den anden, som syns at hun skulle føde kl 2 om natten i min seng lige ved siden af mig

ud over det kan jeg på dage være meget snarksaglig og en jokester til tider
    Last edited by Xean; 09-11-2016 at 17:39.

Velkommen til Tarren Mill Emil

Som han skriver, så har vi spillet sammen i mange år on/off. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Emil vil passe godt ind i både guilden og Kojner.

Glæder mig til mange flere ingame timer med dig, det bliver helt klart en herfra

SD Medlem Forum Trainee

@Xean hejsa Emil jeg eller en af de andre recruitment ansvarlige vil komme med mere info i løbet af denne uge imellem tiden kunne jeg tænke mig du måske skrev en lille bitte smule mere om dig selv...

Mvh Ryo

Har lavet nogle +10 dungeons med Emil. Fin fyr, passer godt ind i Semper Danica og på Kojner!
    Helt klart en herfra! (Nu kender jeg dig lidt på forhånd, men synes du skal skrive lidt mere så de andre får et bedre billede af hvem du er)
    Last edited by Hvafaen; 09-11-2016 at 17:27.
    Jeg har talt.

Guest Forum Convert

Jo kan da prøve at komme med lidt udover at jeg spiller næsten alle typer pc spil, så kan jeg godt forskellige bord games, har før hen spillet en del Magic-TCG er i det hele taget ret glad for fantasi osv. syns selv jeg er en ret venlig og positive sjæl.
    er ret glad for dyr, ud over jeg har en kat, vil jeg rigtig gerne have en hund som skulle være noget i stil med golden retriever,labrador retriever, eller Husky også selv om jeg enlig har allergi for alle pels dyr
    Så er lige flytted ud af et hus på landet og i lejlighed i Odense, hvor jeg hade 2 katte, hvor den jeg har nu er killing fra den anden, som syns at hun skulle føde kl 2 om natten i min seng lige ved siden af mig

Last edited by Xean; 09-11-2016 at 17:36.

Quote Originally Posted by Xean View Post
    er ret glad for dyr, ud over jeg har en kat, vil jeg rigtig gerne have en hund som skulle være noget i stil med golden retriever,labrador retriever, eller Husky også selv om jeg enlig har allergi for alle pels dyr jeg er lige flytted ud af et hus på landet og i lejlighed i Odense, hvor jeg hade 2 katte, hvor den jeg har nu er killing fra den anden, som syns at hun skulle føde kl 2 om natten i min seng lige ved siden af mig

Super godt, Emil! Kan jeg få dig til at kopiere den kommentar og trykke "Edit post" på din ansøgning og smide det ind der i stedet?
    Så skulle der være styr på det
    Jeg har talt.

Guest Forum Convert

sådan der?

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

sådan der?
    Jeps

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

sådan der?
    Lige præcis! Tak skal du have, min OCD var helt oppe at ringe der hahah
    Vi ses snart til nogle mythic+!
    Jeg har talt.

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 15-11-2016 Kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga

SD – video:

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Guest Forum Convert

Hey @Harpos

Mumble og jeg er helt klar til imorgen kl19

Glæder mig

Hey @Harpos

Mumble og jeg er helt klar til imorgen kl19

Glæder mig
    Vi gør det ved 17 tiden i stedet for. Håber det er ok med dig...

God Tank på raid. virker som en super fin fyr

Guest Forum Convert

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Vi gør det ved 17 tiden i stedet for. Håber det er ok med dig...
    Det helt okay

Fin fyr, ind med ham!

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for raid, Karazan og div mythic +

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Apprentice

Velkommen til vores forum

Forum Warden Lingmao's Avatar

Kom og hjalp til på onslow: Han var den ene af vores tanks igennem hele runnet, og var aktiv på mumble.

Ud fra et personligt aspekt så får han min tommel, han kunne snilt tage det tumult der var rundt omkring.

Tagger lige andre fra onslow, hvis nu også der var andre der har det på samme måde som mig med hensyn til hans personlighed. @Grandeur @AnthonGerb @Blamage @Kodimagnyl @Kemms @Høker @Voldsomt @Impaaq @Actoprimos @Sgaj @hoolymakrel @Weavera @Enfo @Najsen @centex

edit:

og fakkertalt en god ansøgning du har fået skrevet dig. emil
    Last edited by Lingmao; 16-11-2016 at 23:08.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Recruit Høker's Avatar

Syntes du klarede det rigtig godt og det var et hyggelig run Herfra
    i'll catch you on the flipside

Fin gut som er hyggelig at spille med og som låner mig guld når jeg er i nød!

Ja ja, du ville gerne have en "finger", men du altså kun en tommel... :P

Guest Forum Convert

tak tak mange tak, super hyggelig guild so far

SD Medlem Forum Adept

Du får også lige en fra mig, selvom du laver alt for meget threat :-P