Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: Ansøgning

Default Ansøgning

Hej jeg hedder Dennis og er 33. er pt sygemeldt pga dårligt syn så laver ikke så meget andet end at spille Wow eller gå ture med Pokemon go. Jeg ansøger om at komme ind i SD med min paly Vaala fordi jeg har hørt det er en dejlig guild og for at kunne spille sammen med en go Veninde, har spillet wow siden vanilla.

Venlig Hilsen Dennis Hansen

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Hej Dennis.

Velkommen til vores forum.

Vores ansøgningsprocess er lidt speciel, da vi godt kan lide at lære personen bag skærmen at kende, så kunne rigtig godt tænke mig, at du gav den lidt gas på den personlige side i din ansøgning, og smider lidt mere info på.

Derudover, må du have held og lykke med forløbet.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Trainee

Goddag og hjerteligt velkommen til Dennis aka @Vaala som Trist rigtigt nok påpeger vil vi gerne vide lidt mere om dig da Semper Danica er et social community så vidt som en BDO guild WOW Guild og hva har vi

Så hvad hobbyer har du ud over wow ?

Kan du lide at fiske?
    Tager dig og kæresten ud og spiller curling?
    Har du en masse børn du bruger tiden på?
    i sidste ende hvem er Dennis?

Så snart der er kommet mere fyld på kommer jeg med noget ansøgnings info på Gensyn

Kærligeste hilsner Ryo
    Last edited by Ryo; 16-11-2016 at 17:48.

Okay. jamen here goes.
    Mine Hobbys er at læse/høre fantasy bøger - Se Anime, at spille spil generalt dog ikke så meget andet end wow da jeg i en lang periode ikke (har og gør) ser så godt pga diabetes forandringer i øjnene og grå stær så det med at læse kan blive lidt svært til tider ^^. Ellers tegner jeg, mest abstragte ting men håber lidt på at kunne gå igang med at tegne lidt manga når øjnene har det bedre. og så holder jeg os meget af at fotografere mest dyr når jeg har været i ree park eller randers regnskov.

Jeg bor i randers sammen med min kæreste som også spiller wow fra tid til anden og vores Lille kat izzy, men ingen børn- ellers besøger jeg mine forældre en gang om ugen hvor vi tit sidder og spiller wow sammen eller får gået en tur tit med pokemon go aktivt. ellers ved jeg ikke hva jeg lige skal skrive jeg er stille og rolig, siger ikke så meget før jeg har set folk an,

Forum Warden Lingmao's Avatar

hej @Vaala
    Ganske fin tilføjelse du har skrevet der.
    blev lige forvandlet fra en ringe ansøgning, til en god

det er lidt mere personen man vil ha ind, og ikke så meget in game, og din ansøgning giver et godt indtryk af dig nu her

Ikke for at dræne det sidste af din motivation ud for at joine guilden. men der er også nogle værdier man skal læse og skrive man acceptere i ens ansøgning.
    så snart du lige skriver det, så er din ansøgning sku fino i mine øjne, (altså fra et simpel medlem)

Dennis, held og lykke med ansøgningen.
    Ses in game hvis ud bliver ind sammen med resten af os tosser

Edit:
    http://www.semperdanica.dk/threads/4...5-V%C3%A6rdier
    link tll SD's værdier
    Last edited by Lingmao; 17-11-2016 at 21:46.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Hej Dennis.
    Velkommen til vores forum. Held og lykke med din ansøgning
    Jeg har talt.

Tak for infoen. var hvis lidt for ivrig til at joine mine 2 venner Luxi og fraglen i SD at jeg overså de forskellige infoer.
    Men har fået læst værdierne op af min kæreste, da jeg som sagt døjer med øjnene deværre. For mig er værdierne ren logik for burhøns ^^ og er de værdiet jeg altid har i en guild eller generalt irl.
    Hva forventer jeg så af SD og hvad vil jeg? Jsmen jeg håber da på at få flere venner andet end de 2 i allerede har i guilden og håber på hvis jeg er god nok at kunne rade ikke nødvendigvis hardcore men og ikke kun for loot men for hygge og erfaring selvfølgelig er loot nice nok men hva hjælper det hvis ikke man kan sammen . Ellers håber jeg at jeg kan være til hjælp for de andre guild mates med hva de nu har på hjertet. Forum regler også læst og forstået-

I må undskylde det har taget tid at skrive denne ansøgning da jeg har haft nogle ting der har drænet mig for energi, og at jeg ikke har ville belejlige kæresten med at læse op for mig da hun også har haft en stressende periode hvor overskudet ikke har været særligt eksisterende, da mine øjne som, sagt driller og har gjort det længe bare spørg Luxi.

Håber det var det i ville høre om mig ellers så spørg endelig, og tak for hjælpen vedr. Infoer og spørgsmålne.

Venlig Hilsen Dennis aka Vaala (BE Pally)

SD Medlem Forum Recruit Luxi's Avatar

Heey vense Held og lykke med ansøgningen og velkomme 😀

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 22-11-2016 kl. 17.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Hvafaen @Weavera

SD – video:

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Mange tak. Jeg vil se om jeg kan nå det men kan være den bliver 17.30 da jeg skal på hospitalet imorgen kl 16.00 og ved ikke hvor lang tid det kan tage-

Quote Originally Posted by Vaala View Post
    Mange tak. Jeg vil se om jeg kan nå det men kan være den bliver 17.30 da jeg skal på hospitalet imorgen kl 16.00 og ved ikke hvor lang tid det kan tage-
    Super vi tager den når du kommer hjem

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

- fordi der selvfølgelig er en god grund til både @Luxi og @Fragglen kan holde dig ud - og for en dejlig samtale på Mumble Velkommen på trial, Dennis
    Last edited by Hvafaen; 22-11-2016 at 17:39.
    Jeg har talt.

Velkommen på Trial @Vaala

Tak for inv @Harpos og tak til @Hvafaen for en hyggelig snak ^^

Weeee det virker...

Du skal nok få det godt hos os - og igen - velkommen
    Jeg har talt.

Endnu en gang tak for inviten ^^. Og Tak til @Luxi og @Fragglen for at rekemendere denne dejlige guild
    Last edited by Vaala; 23-11-2016 at 8:54.

Forum Recruit Rhykes's Avatar

Held og lykke med trail perioden, vi ses/snakkes forhåbentlig ingame
    “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

-Albert Einstein.

self søde @Vaala

SD Medlem Forum Trainee Fragglen's Avatar

Ind med ham hyggelig fyr jeg tror vil passe godt til SD

Tak for hygge @Vaala @Xenium @Fragglen @Lummer 😀

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Tak for hyggen igår
    jeg må lige undskylde på SD vejne, men SD har også et socalt ansvar så vi har nogen med i guilden som nok ikke burde være her men vi prøver så godt som muligt at integreret dem i Guilden, vil ikke lige nævne dem men @Fragglen er en af dem

Helt klart en Tumle vær
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Ja mange tak for en go aften det var hyggeligt og dejligt med godt selskab på Mythik runs @Luxi @Fragglen @Lummer og @Xenium men også tak til @HolgerDK @Noxes og @Ratkuul for en hyggelig medhør/ snak ^^

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Ja mange tak for en go aften det var hyggeligt og dejligt med godt selskab på Mythik runs @Luxi @Fragglen @Lummer og @Xenium men også tak til @HolgerDK @Noxes og @Ratkuul for en hyggelig medhør/ snak ^^
    ser du har løbet turer med hele vores "special needs" klasse... held og lykke med det!
    Quinn - One name. One legend