Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: Ansøgning til SD wow - Mopsie

Default Ansøgning til SD wow - Mopsie

Hej.

For at få det afklaret så har jeg læst forum regler, de 5 værdier, med mere - har set jeres flotte into video også.

Min main char hedder Mopsie og er på Tarren Mill H - dog har hun ikke været her altid men skiftede i slutningen af WOD da jeg pga en langvarrig frossen skulder måtte holde pause og derfor mistede min raid spot. På TM joinede jeg en gammel guild som jeg havde været i før men syntes desværre at den havde fået for mange unge medlemmer. Misforstå mig ikke men er desværre så gammel (kommer mere om mig længere nede) at jeg ikke orker at spille med 15-17 årige kun som ikke forstår at man rent faktisk også har et IRL.
    Mopsie er druid, ms pt er boomie men har tidligere spillet tank og resto - cat er ikke lige mig. Hendes ilevel (hvis nødvendigt) er 852 og jeg har ca 476 spillede dage på hende. Ud over hende har jeg vist omkring 15 chars der er 100+.
    Jeg elsker achivements og har ca 23.000 points pt så bruger en del tid online. Jeg har spillet siden TBC og raidet på både casual og hardcore niveau.

Jeg søger en social spot for nu da jeg desværre pga rl ikke kan være en fast del af et raidteam. Jeg ville dog elske at få lavet nogle flere myth og myth+ dungeons men der er ikke ret mange aktive i min nuværende guild.

Hvem er jeg - Jeg er en kvinde, Ruth, på 41 år som bor på lolland. Jeg er i maj blevet gift med Morten (som jeg har lokket til at spile wow) og har derigemmen fået 2 skønne bonusbørn på 3 og 7. Dem har vi i en 7/7 ordning så derfor er det svært at få tid til at raide. Udover de 2 benede så har min mand og jeg 8 gravhunde som vi bla få hvalpe på en gang i mellem.
    Jeg er uddannet SSA men pga en arbejdsskade går jeg pt hjemme.
    Jeg har aldrig spillet computere spil før jeg startede på wow men nu spiller jeg også Diablo, starcraft, Ages of empires og HoS.

Jeg håber jeg har husket det hele ellers må i gerne fange mig - enten her eller indgame.

mvh Ruth - Mopsie - mops#291614348912_1253083684716087_1242110522_n.jpg

Forum Recruit Rhykes's Avatar

Hej Ruth, velkommen til - dejligt med endnu en hundeelsker..
    Held og lykke med ansøgningen.
    “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

-Albert Einstein.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Goddag Ruth

Jeg syntes at din ansøgning er rigtig god, og den giver et meget godt billed af dig som person.

Vi kan ikke sige os fra for at have en del unge og det der høre med det, men du skal ikke regne med at blive alders præsident, iforhold til nogle af de andre gamle så er du næsten teenager med den alder

jeg kigger for det fleste ansøgninger igennem, og kigger lidt på deres baggrund.
    det er ganske fin historie hos dig, kan se den guild du joinede sidste år, og så forlod du den her istarten af sidste måned.

det giver det indtryk at du har taget dig god tid til at finde et sted at søge ind, istedet for bare at tage det første og bedste.

vi har flere mythic+ booster hold kørende der hjælper folk med at få deres mythic+ sten indkasseret,
    selvom du nævner du ikke raider mere, så er der flere hold der raider meget casual, hvor at skaden man laver ikke er noget man fokusere på, så længe man har det sjovt.

der til vil jeg også nævne at et hold som "team oldschool" desperat mangler folk, men det er vel og mærke kun hvis du føler for det.
    men hvis du vil have en gennemgang en dag hvor du føler for at prøve kræfter med det, så kan jeg godt hjælpe dig igennem junglen. der er en del hold.
    med vidt foskellige raid tider og dage, nogle raider kun 1 dag, andre 2 dage.

men det er kun når du selv har lyst og behov.

ud over det så er der ikke så meget at skrive ud over at rose din ansøgning, og jeg ønsker dig held og lykke med din ansøgning, ser frem til at spille med dig på den ene eller anden plan

mvh
    Mikkel
    Last edited by Lingmao; 17-11-2016 at 11:50.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Trainee

Hej @Mopsie / Ruth velkommen til vores forum jeg eller en af de andre recruitment ansvarlige vil komme tilbage med noget mere samtale information og en tid i løbet af ugen

Tak for de venlige ord - jeg ser frem til at blive kontaktet :-)

SD Medlem Forum Trainee

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 20-11-2016 Kl. 20.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Ryo eller @Harpos

SD Medlem Forum Trainee

@Mopsie Hey Ruth hvis det ikke lige passer at i får samtale på samme tid samme dag på i lige sige til

Hej Ryo - hvis vi kan sige 20.15 er vi sikre på at de små er kommet i seng. :-) Men tak for omtanken

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Mopsie View Post
    Hej Ryo - hvis vi kan sige 20.15 er vi sikre på at de små er kommet i seng. :-) Men tak for omtanken
    Det gør vi bare havde nemlig også jeres børn i tankerne vi kan også sige 21

det vil være super :-) vi tales ved kl 21 i morgen aften - morten er informeret :-)

SD Medlem Forum Trainee

Tak for en dejlig samtale og velkommen som trial

Velkommen som trial, Ruth! Dejligt at høre du godt kan lide at lave acheivements, ligger selv lige under 25k nu, så godt at der kommer nogle ind og presser mig lidt så jeg kan runde 25k!
    Jeg har talt.

Quote Originally Posted by Hvafaen View Post
    Velkommen som trial, Ruth! Dejligt at høre du godt kan lide at lave acheivements, ligger selv lige under 25k nu, så godt at der kommer nogle ind og presser mig lidt så jeg kan runde 25k!
    Game on - sagt på en pænere måde : vi ses på toppen

tak for et par sjove hcs :-) @Rune, @Lummer, @Najsen

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Selv tak, det var rigtig hyggeligt Især fordi du var med på at @Rune godt måtte dø
    Så stor her fra !

Tak for lidt late night chat og myth :-) @Harpos @Selendin @Andura

Forum Fledgling

Tak i lige måde for at stole på min tanking og hygge snak på mumble

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

En lille SD regle: Det gør ikke noget @Rune Dør
    @Mopsie er sgu hyggelige på mumble
    helt klart en Tommle
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja vi grinte og hyggesnakkede på mumble til ud på natten.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Lorte runs helt sikkert thumbs up her fra også selv om de driller og ja det bliver en copy paste thumb
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Lorte rune helt sikkert thumbs up her fra også selv om de driller og ja det bliver en copy paste thumb
    Fikset

tusind tak for et par sjove myth + dungeons @Dimse, @Høker, @Muulan, @Romulus

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

tusind tak for et par sjove myth + dungeons @Dimse, @Høker, @Muulan, @Romulus
    Ja, det var hyggeligt. herfra.

surt vi tabte men håber vi får lavet nogle flere bgs @Enfo @Lummer

surt vi tabte men håber vi får lavet nogle flere bgs @Enfo @Lummer
    Helt sikkert