Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: Ansøgning WOW SD

Default Ansøgning WOW SD

Hej SD

Vigtigst først, jeg har læst krav/forbehold og de andre linier om medlemskab med mere.

Lidt om mig :

Navn IRL Morten Schrader-Jansfort

Alder 39 år

Pt spiller jeg "kun" WoW, har spillet i ca. 1år er ikke hardcore men har fået styr på det mest grundlæggende inden for BM klassen.
    Har længe søgt efter et seiøst guild, og netop jeres lyder meget positivt. Alene ansøgnings kompleksiteten gør det interressant idet jeg mener man her ved frasorterer de værste "Guildhoppere".

Jeg har 2 børn på 3år og 7år, i en 7/7 ordning med min ex-kone. udover de 2 benede har jeg, sammen med min kone Ruth (Playername Mopsie - ligeledes en ansøger) 8 gravhunde som vi avler hvalpe på engang i mellem.

Udanneslses mæssigt har jeg en HHX og forventer at påbegynde en Business udd. medio ´Jan 2017.

En af hovedårsagerne til at skifte fra tidlige guild er at jeg gerne vil i Mythic/Mythic+ dungeons men ikke fandt ret mange spillere der kunne/ville dette.
    rent Raid mssigt er jeg ikke den store ørn og forventer desværre heller ikke at kunne deltage på faste dage da vi har børnene 7/7 og IRL "desværre" må komme før WoW ...

Jeg har 2 andre 100+ chars men spiller langt mest på min main.

Håber dette er fyldest gørende ellers kan jeg kontaktes ingame på mail eller chat

Håber at høre fra jer snarest

Mvh
    Morten/Hantura

PlayerName Main Char : Hantura, BM Hunter Ilvl 860,

EDIT :

Hmm .. mere om mig selv...

Jeg er pt. på revalidering grundet leddegigt/ 2 dårlige knæ, derfor jeg måtte stoppe tidligere jobs i byggemarkeds branchen
    med hensyn til online spil er jeg GAMMEL i gårde var med da MMO var type and read no pics ... helt specifikt Valhalla (10 år tilbage ?? ) hvis nogen kender det. Før det var det D&D i bogform samt aftenhold med Gamemaster. En anden af mine interresser (på hobbyplan) er akvarier pt. har vi et enklet 325 l med guppier og pansermaller.Ellers ikke meget andet at sige ... er meget socialt anlagt. Pt. har jeg ikke noget headset da ledningen blev gnavet over af en af de før omtalte gravhunde (møgkøter/fedlinger i daglig tale ). Ved ikkeligehvad der mereskal skrives ... men spørg endelig jeg bider ... sjældent

ps. nyt headset skulle være på vej i posten
    Last edited by Hantura; 17-11-2016 at 12:24.

SD Medlem Forum Trainee

Velkommen til vores forum @Hantura eller Morten din ansøgning er pænt sat op og det hele men kunne dog godt tænke mig vi fik lidt mere viden om hvem Morten er Det er vigtigt her i Semper Danica at vi kan se hvem personen bag karakteren er så håber du har mod på lige lidt mere om hvem du er

MVH

Ryo

Forum Warden Lingmao's Avatar

Davs Morten.

Lige som med din kæreste, så er det en god ansøgning du har brygget sammen.

ja, jeg vil også mene at vi frasortere de værste guild hoppere fra ved at gøre det på den her måde, men samtidig så kan det også virke skræmmende for andre lidt mere generte typer.
    mht til raid, så kan det meste aftales, flere hold køre det afslappet. hvor man bare signer op når man har tid.
    ikke noget med at man skal opnå en vis quote af signups.

som også med din kone kan jeg anbefalde team oldschool. de er mega flinke og de køre det stille og roligt. om torsdagen.
    hvis ikke der er plads der eller torsdagen passer dårligt ind, så kan vi bare snakke om alternative løsninger.

der er hvertfald raidhold nok til de fleste

held og lykke med ansøgningen.

mvh
    Mikkel
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Så er der skrevet lidt mere om mig
    Mvh
    Morten

SD Medlem Forum Trainee

Quote Originally Posted by Hantura View Post
    Så er der skrevet lidt mere om mig
    Mvh
    Morten
    Skide godt Morten ser godt ud jeg eller en af de andre recruitment ansvarlige kommer i løbet af ugen med mere information og en tid så vi kan få en samtale op og køre
    Last edited by Ryo; 17-11-2016 at 12:42.

Det lyder fint tak vi snakkes ved .. måske

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Dig og din nye kone/kæreste giver i hvert fald mig et indtryk af, at i passer rigtig godt ind i SD. Held og lykke .
    nvr4getcryevrytiemlol

Takker ... og det er altså kone eg fik ikke noget valg med hensyn til besøget på rådhuset ;

Jubiii så er mit nye headset i hus

Fin ansøgning, velkommen til Forum - held og lykke med din ansøgning
    Jeg har talt.

SD Medlem Forum Trainee

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 20-11-2016 Kl. 20.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Ryo eller @Harpos

SD Medlem Forum Trainee

@Hantura Hey Morten hvis det ikke lige passer jer med samme tid samme dag må i lige sige til

Hey jo tak den aftalte tid med Ruth er helt fin vi snakkes på Mumble i morgen

SD Medlem Forum Trainee

Tak for en dejlig samtale og velkommen på trial

Tak for samtalen igår @Ryo det var super hyggeligt småchattede med et par guildies efter vi var kommet ind, virker som et rigtig godt guild

Hørte du havde brug for sådan en her fra et "fuldgyldigt medlem", så her er min
    Jeg har talt.

Hyggelig og snaksagelig mand Alti godt med en, som er åben og aktiv i guild chatten
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

takker for "tomlen"

En stor tak for et par FEDE runs i ved selv hvem i er @Rune @Lummer @Najsen

SD Medlem Forum Elder Najsen's Avatar

Selv tak, det var virkelig hyggeligt, især når du gad være med på bosserne :P
    Stor her fra

ha ha ha GAD ?? det var ikke mig der smækkede døren ... indefra

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Første og sikkert eneste gang jeg gør det her bare på baggrund af en ansøgning, samt hvad jeg hører fra andre.

Ikke desto mindre
    nvr4getcryevrytiemlol

Tusind tak for Myth runs her til aften @Selendin @Harpos det var SUPER hyggeligt

Takker håber vi mødes ingame igen @Palihz

@Andura tagger også lige dig vi har fået en "Mumble-sludder" og mener du tankede en dungeon ?? ihvertfald super hyggeligt