Results 1 to 15 of 15

Thread: BDO Ansøgning

Default BDO Ansøgning

Hej Semper Danica

Mit Navn er Mads de fleste kalder mig Eddy. jeg er 21 år og fra Ballerup Sjælland, Har boet lidt i england frem og tilbage så har en tendens til at bruge det engelske lidt meget uden at vide det hope its fine d;

Jeg er lige pt igang med en tømrer uddanelse og er 2års lærling, Jeg arbejder normalt hver dag fra 6-15 men alt efter ekstra arbejde kan det godt blive sent og nogen gange kan jeg godt bare ha lyst til at slappe af og fiske efter en lang dag, og derfor leder jeg efter en guild der er open for sådan noget da jeg har svært med at være online til bestemte tider, Selvfølgelig vil jeg gøre mit bedste vis i holder party plans eller lignede d: .

Jeg har gamet stort set hele mit liv og har prøvet 90% af alle mmorpg games og nu er det bdo der er på listen,

Jeg er en meget udadvendt person og prøver altid at skabe god karma og hygge hvor jeg er, Jeg har en tendens til at sige lidt mærkelig ting vis der er stille eller folk virker lidt sure,, like Im a magical butterfly unicorn rainbow kitten sent from the future,,,I know,,,

Jeg kan tilbyde SD en positiv personlighed og en hjælpene hånd, er altid frisk på at hjælpe vis det er ønsket, Jeg kan også tilbyde en forståelse på mmorpg games som jeg ikke tror mange har, jeg har som sagt spillet mange spil og været beta og alpha tester for 60% af dem, Jeg har derfor fået en anden form for viden end mange andre,

Har læst de 5 bud, for Semper Danica og det er 5 ting jeg kan stå inde for. Og navne regler og forum regler.

Mit ingame familie navn er : TeddyBearGod
    Mit char name er : Zinnery

jeg håber at jeg kan være en del af SD familien og få nogen nye rare venner (:

Yours sincerly Mads Aka eddy

Forum Elder Deadlock's Avatar

Hej Mads og velkommen til

Jeg er lidt nysgerrig, er der en historie bag at folk kalder dig Eddy? er jo ikke noget der er særlig tæt på Mads

hej og velkommen her på forum

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

velkommen til

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej og velkommen til @EddyTheTeddy

Super ansøgning at læse, giver et godt billede af dig

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om SD er noget for dig og omvendt.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Maggius, @Muzungu, @Sygko eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Ser frem til at få snakket lidt med dig

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Hej Dead mange tak!! og det var fra da jeg var helt lille og spillede css med en familie ven (; han hedede eddy og skiftede navn og så sagde han jeg kunne bruge det (; så ja har heddet det i 13-14 år nu (;

tak for en hyggelig snak på mumbel

Siger god for denne benhumpende kageelskene tEDDYbjørn

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

Hyggelig snak på mumble

Hvornår skal vi have kage????? ;-)

Hvor er min kage men en rigtig god fyr, så en

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Kage er der altid plads til så en fra mig også

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Eddy får en herfra
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Forum Convert

Klart en herfra

endnu en tosse til samlingen !