Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 57

Thread: Ansøgning - World of Warcraft

Forum Greenhorn Tordentrolden's Avatar

Default Ansøgning - World of Warcraft

Hej alle sammen

Først og fremmeste, er jeg ikke helt sikker på at jeg skriver min ansøgning det rigtige sted. Men det ser det ud som om, så jeg prøver.
    Jeg hørte om jeres guild, fra en person i tradechat forleden. Han var godt nok svensker, men han sagde, at i nok var den bedste danske guild på Tarren Mill. Jeg blev naturligvis nysgerrig, og efter at have læst lidt rundt omkring på jeres hjemmeside, er jeg blevet hyp på at prøve at joine. I ser ud til at være utroligt velorganiseret, og have noget af et optagelsesprogram, som jeg aldrig har set før, og faktisk blev ret overrasket over. Men jeg vil gøre mit bedste. Desuden har læst regler for optagelse, Forum regler og de 5 værdier. Det eneste der forvirre mig lidt, er at man skal have alle de der anbefalelser, dem kommer jeg nok til at glemme

Irl:
    Mit navn er Mathias jeg er 19 år gammel og bor i Aarhus. Desuden bor jeg stadig hjemme hos mine forældre
    Sidste sommer blev jeg færdig med min HTX, hvor jeg havde studieretningen Kommunikation/IT, Design og Psykologi, Hvis det kunne have nogen interesse. Derfor skal i ikke være bange, hvis jeg lige pludselig nørder over en eller anden reklame, eller hvis jeg begynder at leje psykolog med jer. I år har jeg valgt at tage et sabbatår, og jeg har lige nu job hos et vikarbureau, hvilket betyder, at jeg i perioder kan have meget at lave, men også, at der er perioder, hvor jeg ikke har ret meget at lave. De perioder jeg ikke rigtig har arbejder, går jeg bare derhjemme og keder mig, og derfor savner jeg at være en del af noget, og at have noget at stå op efter. Jeg kan heldigvis trøste mig selv med, at det ikke vare særlig længe inden jeg skal ud at rejse. Jeg skal nemlig på højskole i udlandet hele marts og april måned. Men indtil da, har jeg stadig en februar at slå ihjel, og så kommer jeg selvfølgelig også hjem igen på et tidspunkt.

Hver onsdag eftermiddag fra 15-18.30 er jeg FDF-leder, og jeg elsker være FDF, specielt i denne tid, fordi jeg har noget at glæde mig til hver uge. Jeg har været FDF siden september sidste år, og normalt hvis man er spejder/FDF i min alder, er det fordi man har været det i sin barndom. Derfor kan man måske spørge sig selv om, hvorfor jeg lige valgte det, og ikke valgte at gå til sport i stedet. Grunden er at jeg simpelthen bare havde lyst til at prøve det, og det er måske lidt sært, men jeg er også lidt sær en gang imellem. Hvis der er noget jeg har lyst til, så gør jeg det bare, uden at tænke for meget over det. Jeg er en meget venlig og åben person, uden alt for mange fordomme. Jeg er meget ærlig (nogen gange lidt for ærlig, hvis du spørger mine venner). Jeg respektere folk for hvem de er, og svinger godt med langt de fleste mennesker. Til daglig har jeg både med voksne, teenagere og børn at gøre. Jeg er imødekommende, hjælpsom og meget ordentlig. Udover det er jeg ufattelig dårlig til at gøre ting korte, hvilke i nok har fundet ud af på nuværende tidspunkt

Jeg er desuden en kæmpe serie nørd. Det kommer nok an på hvem du spørger. Hvis ikke i ser mig online på wow, er jeg nok igang med at se: Flash, Arrow, Supergirl, DC Legends of Tomorrow, Doctor Who, Vikings, Dexter, The waling dead, Fear the walking dead, Bleach (Anime), Gotham, The Magicians, Black Sails eller Star Wars: Rebels (Tegnefilm). For ikke at nævne alle dem jeg har set færdig.

Når jeg på et tidspunkt kommer hjem igen fra min rejse, regner jeg med at søge et andet job, indtil jeg skal læse videre. Da jeg gerne vil have noget mere fast. Jeg har tænkt mig at søge ind på kommunikationsuddannelsen på Danmarks medie- og journalisthøjskole, men der er jo en risiko for at jeg ikke kommer ind. Hvis dette er tilfældet tager jeg et sabbatår mere, og søger ind på den samme uddannelse næste år, og så har jeg tænkt mig at finde en plan B og måske en plan C. Med hensyn til wow, så er jeg her sikkert til den dag de drejer nøglen om og tager hjem.

In-game:

Jeg har spillet wow on/off siden Cataclysm, så det er en 5-6 år. Jeg har spillet på 3 forskellige servere og skiftet fra Alliance til Horde. Jeg har altid rigtig godt kunne lide at spille wow, og det er det spil jeg har brugt alle længst tid på, og jeg bliver ved med at komme tilbage. Jeg har altid spillet wow med mine 3 fætre og min lillebror, og gennem wow, har jeg nok fået et bedre forhold til mine fætre, end jeg nogensinde ville have haft. Jeg har rigtig mange gode minder, og jeg håber på at få mange flere, gerne sammen med jer. Hvis vi kikker på min situation i wow lige nu, så er jeg lige kommet tilbage igen efter en pause på et par måneder. Jeg leder lige nu efter en guild, hvor jeg passer godt ind. Jeg har nok hoppet mellem 5 guilds inde for den sidste uge. Jeg har lige fået en Fury/Prot Warrior i lvl 110 og den har ilvl 849, udover det har jeg en Frost DK ilvl 871, forst mage ilvl 810 og en Shadow Priest ilvl 833. Jeg et lidt af en alt-o-holic, hvis du forstår, og så jeg kan aldrig beslutte mig for hvad jeg vil maine. Derfor kan det også være lidt svært, at finde ud af hvad i skal kalde mig, men i skal bare kalde mig TordenTrolden, også selvom jeg mainer en karakter der ikke hedder det.

Jeg ville elske at joine et af jeres raidhold. Jeg ved ikke om jeg har lyst til Mythic Nighthold progress-raiding, men jeg kunne godt tænke mig at joine et team der måske tog NH på Normal eller HC. Jeg er stort set klar på at spille lige hvad det skulle være, så længe det er DPS. Jeg kender efterhånden alle metoderne til hurtigt at komme op i ilvl, så medmindre jeg skal lave en helt ny karakter, ville det nok ikke tage så længe for mig at catch-up. Jeg står dog lidt i en situation, hvor jeg stadig bor hjemme, og derfor ikke altid bestemmer spisetiderne, så normalt ville jeg ikke kunne raide før efter kl. 20, og helst ikke om onsdagen da jeg nogle gange kommer sent hjem fra FDF

Forventninger:
    Jeg har ikke rigtig de helt store forventninger, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal forvente. Jeg har ikke hørt så meget om jer, og det eneste jeg har fundet ud af, er det jeg kunne læse mi frem til her på hjemmesiden. I virke som en flok rare mennesker, som hygger jeg rigtig meget, og jeg elsker når guilds har en voicechat, hvor de bare hænger ud, uden nødvendigvis at være i raid. Jeg har før været i en guild, med nogle mennesker jeg rigtig godt kunne lide at snakke med, men den eneste grund til jeg ikke går tilbage til dem, er at det niveaue de spiller på, er for lavt til mig. Jeg vil nødigt tale ned om dem, så derfor har jeg ikke lyst til at uddybe. Men det er den guild jeg har haft det bedst, rent socialt. Jeg håber på at denne guild, kan give mig den samme oplevelse. Jeg syntes også det er rigtig fedt at i laver arrangementer i det virkelige liv, og jeg mangler også lidt nogle venner i virkeligheder, som spiller wow

Afslutning:
    Til jer der stadig er her, vil jeg bare sige ak fordi i læste det hele. Jeg håber i finder mig interessant nok til at smide et invite. Det skal lige siges at jeg ikke er den store Forum person, og vil derfor sikkert være nemmere at få kontakt med på mit battletag: TordenTrolde#2610. Men jeg skal nok prøve at holde øje, når jeg husker det.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hold da op WALL'oTrolden

Ud over den, så lækker ansøgning, specielt modent taget din alder i betragtning. Det ikke noget man ser ofte
    Du skal ikke være bekymret over optagelses processen, de anbefalinger du skal samle i form af kommer helt af sig selv når du
    ingame grupper med folk & nok endnu mere når du er på vores voice chat "mumble" & derved er social. Så går det nemt

Vi har en del raidhold, hvor alle raider på hver deres niveau - Så der er helt sikkert plads til dig på et af dem
    De raider alle på forskellige dage & tidspunkter. Det skal du nok hurtigt finde ud af

Men velkommen til vores forum - Der kommer nok snart en rekrutteringsansvarlig & siger go dag

Kodi

Forum Recruit Rhykes's Avatar

Hej Mathias, velkommen til forum.
    Rigtig lækker ansøgning du har fået strikket dig sammen, og fedt at du har taget dig tiden til at få så meget med..
    Held og lykke med ansøgningen, håber vi ses ingame.
    “Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

-Albert Einstein.

SD Medlem Forum Recruit

Velkommen til :-)
    Det er en god ansøgning du har skrevet, men som du selv skriver så er du på "højskole i udlandet hele marts og april måned"
    Jeg tænker at du, din ansøgning og SD vil bare bedre tjent med at afvente til du kommer hjem, da jeg ikke tror du er igennem ansøgning processen inden februar er slut
    By
    MaDwEeSeR

Det ville jeg da være ked af... Kan vi ikke bare sætte det på pause?

Tagger lige @Harpos

Så kan i få jer en snak om hvordan og hvorledes
    Han er rekrut officer

Kodi

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hej @Tordentrolden!

Først en rigtig god ansøgning, og du skriver meget om dig selv og dine planer for fremtiden.

Det ville være en rigtig god idé at udsætte din ansøgning, til du kommer hjem igen.
    Der kræves 30 dages ingame Trial & 10 thumbs up, inden du kan komme ind i guilden.
    Så det kommer nok til at knibe lidt for dig at nå det, inden du smutter udenlands.

Men jeg kan sætte denne ansøgning på standby, indtil du kommer hjem, hvis du er interesseret i det?

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Hvis det absolut skal være sådan. Jeg kan jo ikke forudsige hvordan mit liv ser ud på det tidspunkt. Jeg bliver nok alligevel ved med at lede efter en guild, og så kan det jo ske, at jeg på et tidspunkt finder det rette sted at være, og derfor bliver hængende. Så hvis i på ingen måde vil godtage mig på nuværende tidspunkt, så må vi jo stoppe den her. Jeg har gemt ansøgningen i et dokument på min computer, og så må vi jo se om vores veje krydses igen på et senere tidspunkt. Jeg er glad for, at i nød at læse min ansøgning. Hvis ikke det bliver til noget i denne omgang, så må i have det godt

Edit: Man kan jo sige at hvis jeg starter i dag, og først tager af sted d. 1 marts, så er der jo hele februar måned. Den er godt nok kun 28 dage lang, men det er stadig en måned.
    Last edited by Tordentrolden; 31-01-2017 at 17:55.

Quote Originally Posted by Tordentrolden View Post
    Hvis det absolut skal være sådan. Jeg kan jo ikke forudsige hvordan mit liv ser ud på det tidspunkt. Jeg bliver nok alligevel ved med at lede efter en guild, og så kan det jo ske, at jeg på et tidspunkt finder det rette sted at være, og derfor bliver hængende. Så hvis i på ingen måde vil godtage mig på nuværende tidspunkt, så må vi jo stoppe den her. Jeg har gemt ansøgningen i et dokument på min computer, og så må vi jo se om vores veje krydses igen på et senere tidspunkt. Jeg er glad for, at i nød at læse min ansøgning. Hvis ikke det bliver til noget i denne omgang, så må i have det godt

Edit: Man kan jo sige at hvis jeg starter i dag, og først tager af sted d. 1 marts, så er der jo hele februar måned. Den er godt nok kun 28 dage lang, men det er stadig en måned.
    Jeg kan godt forstå du syntes det er øv & du har bestemt lagt kræfter i din ansøgning, det er tydeligt.
    Det der ligger i det, JA - du kan teoretisk godt nå at udstå din trial periode, men fordi SD er så stort et guild / community & du så lige efter din trial er væk i et par måneder,
    så forsvinder du i mængden (bliver mindre synlig) Jeg håber det giver mening?
    Vi er her bestemt igen når du kommer tilbage & skal jeg selv sige det, så vi værd at vente på
    Det er dog ikke mig der har det sidste ord. Men mon ikke Harpos lige kommer med en kommentar igen om hvorvidt & hvad i skal gøre

Kodi

Hvad så med at jeg tager en måneds trial når jeg kommer hjem igen. Problemet for mit vedkommende er at jeg har en hel måned jeg skal slå ihjel.

Hvad så med at jeg tager en måneds trial når jeg kommer hjem igen. Problemet for mit vedkommende er at jeg har en hel måned jeg skal slå ihjel.
    Kom på Mumble og hyg, med os, det er der vi "leger", så får du også lært nogle af os at kende, inden din Trial starter.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Adept

Hej Mathias, hvilket af de tekniske gymnasier gik du på? Underviser nemlig selv i Viby

@Harpos, vil det så sige at i giver mig lov aligevel? xD. Jeg skal lige spise så kan jeg komme ind og sige hej bagefter. @Sgaj jeg gik på Aarhus Gymnasium eller det som i kalder midtbyen. Så sandsynligheden for at jeg kender dig er nok ikke så stor. Men jeg har nogle venner der gik på viby og som stadig går der.

SD Medlem Forum Adept

Tænkte nok at det var der du gik. Mener nemlig ikke vi plejer at udbyde psykologi som tredje studieretningsfag

I har vel hellere ikke kombinationen af Kom/IT og Design?

SD Medlem Forum Trainee

god ansøgning @Tordentrolden kan se det store mægtige Harpos har været her så lader ham tage sig af dig :P håber at se dig i guilden før eller senere

Bedste Hilsner Ryo

@Harpos jeg er inde på mumble nu,men jeg aner ikke hvilken kanal jeg skal joine xD

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

@Harpos jeg er inde på mumble nu,men jeg aner ikke hvilken kanal jeg skal joine xD
    Folk kan være i 'Hangout Area' - og i diverse spil som ren hygge.

Black Desert Online - er til de SD'er som spiller BDO eller er interesseret i den.

World of Warcraft - har hygge kanaler, raid kanaler, mythic boost kanaler, og så loot council (til raidholderne). Du kan se de forskellige raidhold der også: Onslows, TNS, TNT, VKpT, osv.

Hvis du ser 20 mennesker i en kanal, så er det fordi de er i gang med raiding. Du må gerne lytte til, men nogen gang har de ikke så meget tid for hyggesnak.

Du er altid velkomme at finde mig på Mumble og hyggesnak.

Hejsa jeg har været på Raid hele aftenen, så jeg har ikke lige kunnet svare, men jeg kunne se at du fik snakket med Darwy.
    Det er en rigtig god start.

Jeg er nok online det meste af dagen i morgen, så kig forbi mumble igen.

SD Medlem Forum Adept

Jo den er ret standard. Vi har bare erhvervsøkonomi som tredje fag

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Team NewSchool havde Mathias med på raid i går aftes som gik super fint. Selvom hans mikrofon var lidt lav til at starte med var han aktiv på Mumble. Jeg tror han vil passe godt ind i SD. Super ansøgning også!!

Jeg tagger lige nogle som også var med som måske kan give deres mening: @Hippolytus @Kodimagnyl @Deadlock @Locoid @Revosonic @Shakazu @xlausen @Havdreng @Weavera @Mawz. Jeg har sikkert glemt en masse :-)
    Held og lykke med din ansøgning.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Det gik rigtig godt

Test 123

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Fantastisk ansøgning håber du kommer ind.. Det er lækkerier at læse sådan en ansøgning

En rigtig god ansøg Jeg elsker også selv natur og vandring

Jeg kan ikke sige noget om dig som spiller, da jeg ikke ved hvem, du var i raidet. Jeg har heller ikke lagt mærke til noget - jeg skal helst være lidt obs på det inden Men det kan jo være, at vi kommer til at lave nogle myth runs sammen, og så vil jeg rigtig gerne byde ind her
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!