Results 1 to 15 of 15

Thread: Ansøgning til SD/BDO

Default Ansøgning til SD/BDO

Hej Semperdanica!

Navn: Ronni
    By: Randers
    Alder: 38

Family name: Kelben
    Char name: Andar
    Class: Zerker

Jeg har læst jeres reglement og værdier, og de Stemmer godt overens med mine egne forventninger til en guild/community.

Jeg er oprindeligt uddannet datamatiker, men arbejder for tiden som social og sundhedsassistent ved hjemmeplejen. Jeg spiller de fleste dage, alt lige fra 1-12 timer, alt efter hvor meget fritid jeg har

Jeg spillede lukket og åben beta på BDO, samt en rum tid efter launch, men valgte at tage en lang pause. Mange af de ændringer der er kommet i de nyeste opdateringer har dog gjort at jeg har prøvet spillet igen og gerne vil bruge mere tid på det. Jeg har humor og er hjælpsom, men er ikke selv god til at bede om hjælp, så skal nok sparkes lidt engang imellem

Om jeg tidligere har søgt/været medlem af SD? Ja og Nej. Jeg søgte medlemsskab da ArcheAge i sin tid udkom, men da det ikke blev officielt hos SD, joinede jeg Legion Danica i ArcheAge, men har aldrig været fuldblods-medlem.

Er der mere i vil vide, så spørg endelig, men overvej det først, for jeg er ikke til at lukke munden på igen

MVH
    Ronni - Andar Kelben

SD Medlem Forum Trainee

Velkommen til, var da også på tide du fandt vejen forbi

Har haft den ære at spille med ham i Archage og har kun positive ting at sige så du får en fra mig af med det samme.

Jeg spiller godt nok ikke BDO så ønsker dig held og lykke med din ansøgning fremad rettet.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa Velkommen hertil. Held og lykke med ansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Velkommen til

TRIAL

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til SES ingame

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej og velkommen til @andarkelben