Results 1 to 15 of 15

Thread: Ansøgning til SD/BDO

Default Ansøgning til SD/BDO

Hej Semperdanica!

Navn: Ronni
    By: Randers
    Alder: 38

Family name: Kelben
    Char name: Andar
    Class: Zerker

Jeg har læst jeres reglement og værdier, og de Stemmer godt overens med mine egne forventninger til en guild/community.

Jeg er oprindeligt uddannet datamatiker, men arbejder for tiden som social og sundhedsassistent ved hjemmeplejen. Jeg spiller de fleste dage, alt lige fra 1-12 timer, alt efter hvor meget fritid jeg har

Jeg spillede lukket og åben beta på BDO, samt en rum tid efter launch, men valgte at tage en lang pause. Mange af de ændringer der er kommet i de nyeste opdateringer har dog gjort at jeg har prøvet spillet igen og gerne vil bruge mere tid på det. Jeg har humor og er hjælpsom, men er ikke selv god til at bede om hjælp, så skal nok sparkes lidt engang imellem

Om jeg tidligere har søgt/været medlem af SD? Ja og Nej. Jeg søgte medlemsskab da ArcheAge i sin tid udkom, men da det ikke blev officielt hos SD, joinede jeg Legion Danica i ArcheAge, men har aldrig været fuldblods-medlem.

Er der mere i vil vide, så spørg endelig, men overvej det først, for jeg er ikke til at lukke munden på igen

MVH
    Ronni - Andar Kelben

SD Medlem Forum Trainee

Velkommen til, var da også på tide du fandt vejen forbi

Har haft den ære at spille med ham i Archage og har kun positive ting at sige så du får en fra mig af med det samme.

Jeg spiller godt nok ikke BDO så ønsker dig held og lykke med din ansøgning fremad rettet.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa Velkommen hertil. Held og lykke med ansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Velkommen til

TRIAL

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til SES ingame

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej og velkommen til @andarkelben

Dejligt at se din "genansøgning" Vi har flere der kan være svære at lukke munden på igen, når først de kommer i gang så du skal nok falde godt til tror jeg.

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om SD er noget for dig og omvendt.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Maggius, @Muzungu, @Sygko eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Ser frem til at få snakket lidt med dig

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

En flittig mumble bruger

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @andarkelben

Vi skal have lidt mere gang i din ansøgning her
    Sig til hvis du har nogen spørgsmål eller brug for noget hjælp.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Forum Convert

for at linke til sin ansøgningstråd, mindre arbejde til mig

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012