Hej Semperdanica!
Navn: Ronni
By: Randers
Alder: 38
Family name: Kelben
Char name: Andar
Class: Zerker
Jeg har læst jeres reglement og værdier, og de Stemmer godt overens med mine egne forventninger til en guild/community.
Jeg er oprindeligt uddannet datamatiker, men arbejder for tiden som social og sundhedsassistent ved hjemmeplejen. Jeg spiller de fleste dage, alt lige fra 1-12 timer, alt efter hvor meget fritid jeg har
Jeg spillede lukket og åben beta på BDO, samt en rum tid efter launch, men valgte at tage en lang pause. Mange af de ændringer der er kommet i de nyeste opdateringer har dog gjort at jeg har prøvet spillet igen og gerne vil bruge mere tid på det. Jeg har humor og er hjælpsom, men er ikke selv god til at bede om hjælp, så skal nok sparkes lidt engang imellem
Om jeg tidligere har søgt/været medlem af SD? Ja og Nej. Jeg søgte medlemsskab da ArcheAge i sin tid udkom, men da det ikke blev officielt hos SD, joinede jeg Legion Danica i ArcheAge, men har aldrig været fuldblods-medlem.
Er der mere i vil vide, så spørg endelig, men overvej det først, for jeg er ikke til at lukke munden på igen
MVH
Ronni - Andar Kelben