Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: Ansøgning til WoW

Default Ansøgning til WoW

Hejsa SD, jeg er Casper på 37 fra Aalborg og mit ingame navn er Kaleck

Jeg søger ind i SD fordi at jeg har spillet med TNT i et lille år nu og endeligt fået levelet en munk på Tarren Mill, jeg søger ind som casual/"part time raider" i det jeg kun kan spille 1 dag om ugen da jeg spiller min main på moonglade i "Seers of War" http://www.wowprogress.com/guild/eu/...e/Seers+of+War .

Jeg har læst reglerne for at søge ind med opførsel, værdier og lign.

Når jeg ikke spiller sover eller spiser jeg højst sandsyndligt, bruger det meste af min tid online og pt WoW er det eneste jeg spiller, jeg er en semi-hardcore spiller der forsøger at få nakket alt mythic før nyt content udkommer.

Jeg håber at komme til at få min character med i SD og glæder mig til at møde alle dem som jeg ikke rigtigt har mødt endnu fra SD

Kaleck

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hej Kaleck

Reglerne for optagelse i SD sker under at du bruger størstedelen af din onlinetid i SD & med SD
    Dette er vel ikke opnåeligt når du samtidig raider hardcore på din main på en anden server?
    Ud over det, så skal man som member i SD ansøge wow ledelsen om dispensation for at raid uden for SD, selv om man er i SD
    Den dispensation får man kun, hvis man formår at bruge størstedelen af sin online tid i SD, selv om man i perioder raider et andet sted

Da jeg er ny sergent, skal jeg nok lige have nogen andre folk på banen her, da jeg ikke har set dette før kombineret med en ny ansøger.
    Måske nogen fra rådet kan kaste lys over betingelserne

Ud over de formelle ting, så håber jeg du kan fylde lidt mere kød på din ansøgning i form af hvem du er som person & ikke så meget din char
    @Shade @Harpos @Agge

Jeg håber ikke du er skræmt helt væk, men lige vil afvente de andres svar på ovenstående

Kodi

kender godt reglerne om at hvor man spiller, snakkede med harpos om dem den anden dag på mumble, så håber han vil godkende at jeg kan joine selvom jeg spiller i et andet guild, spiller med agge på tnt holdet, så han kender mig og hvor jeg spiller.

Forum Warden Lingmao's Avatar

Har spillet med @Kaleck en del gange nu her.

ud fra et personligt aspect så får han en af mig for at være en hyggelig gut,
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Learner

Kaleck er en fantastisk person, har været fast raider på TNT i flere år (i hvert fald mere end et! ) og har formedentlig bedre attendance end mange af de andre faste!

Han har en stor viden om spillet i almindelighed, som han ofte deler med os på TNT - kaleck har hjulpet os flere gange med at komme over svære passager på forskellige bosser.

Kaleck er en rigtig behagelig guttermand, og jeg synes i den grad at han hører til SD.

Jeg giver Kaleck 28 (kan man det? )

/Dumas
    Last edited by Dumas; 08-02-2017 at 15:58.
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

jeg snakkede med @Agge igår under raid og forklarede videre om hvor meget tid jeg bruger med SD medlemmer, men vil også dele det her.

Jeg er på SD Mumble næsten hver dag, mest med @Moophius hvor vi kører mange mythic+, har også kørt en del andre M+ med andre i guildet hvor jeg har prøvet og hjælpe nogle på tnt for få klaret +12 og +15 keys ved at få kørt nogle af dem op i mit guild på moonglade, jeg har aktivt prøvet og hjælpe dem som gerne vil tune deres characters med hjælp fra simcraft og hvordan de bruger det.
    senest har jeg kørt en +16 på tid med @Harpos @Aju @Xean Moophius

og vil afsluttte med at sige at @Locoid er awesome

Forum Convert Locoid's Avatar

Hyggelig fyr troe enlig du var et gammel medlem eller noget set dig en del på mumble Velkommen til ( host der nok nogen der vil vide mere om din personlighed ) btw ppl. han ved masse om simcraft ^^ aka fordrav ^^

herfra. Held og lykke med ansøgning. @Huntnez der er nogen der enig med dig han syns også jeg awesome <3
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

Forum Convert Pingop's Avatar

Kaleck er en super fin fyr og har spillet med ham længe efterhånden!
    Tror ikke man skal være bange for han ikke ligger nok tid i guilden, han spiller nok wow for 2 mand

SD Medlem Forum Initiate

Kaleck er helt klart SD materiale og det er på tide at han tage sin ret fulde plads blandt os
    To thumbs op her fra

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

👍
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg har flere gange spillet med Kaleck - både på TnT og derudover har vi lavet nogle Myth+ og KZ runs. Selvom han spiller på en anden server har han for mig vist at han også bruger en del tid sammen med SD.

Guest Forum Convert

rigtig fin gut! passer godt ind

manden passer 100% ind i SD!
    "You know, I'm sick of following my dreams, man.

I'm just gonna ask them where they're going and hook up with 'em later."

- Mitch Hedberg

Nå @Kaleck

Så skal vi have sat skub i din ansøgning, så her kommer den "onde" kodi & må be dig om at fylde noget
    mere på din ansøgning omkring dig som person. Du må da lave andet en sove, spise & game?
    Kik gerne andre ansøgninger for eventuel inspiration eller pm. mig for hjælp

Når dette er gjort vil du her en af dagene blive indkaldt til samtale

De venligste hilsner & god weekend
    Kodi
    Last edited by Kodimagnyl; 11-02-2017 at 14:38.

der er ikke meget mere ved mig, en normal dag står jeg op, laver morgenmad, laver en quest i hearthstone, spiller wow, tager ud og handler hvis der mangler mad, tager en lur, spiller wow og går i seng igen.

ser en del tv serier udover wow, forlader ikke min lejlighed ret meget.

Min gaming histore, startede med cs 1.6 i clan i omrking 2000 hvor jeg spillede i SLAP ligaen, kom in i en clan uden nogen organisation, så sammen med clan-leder fik vi sat gang i træning og fik startet kampe, så blev hurtigt officer i den clan, stoppede med cs i slutningen af 2004.
    i slutning af 2004 kom jeg ind i betaen til wow og var hooked med det samme, lavede pre-order kort efter, brugte det første år i wow på bare at spille 5man og pvp, men efter mig og en ven bestemte os for at starte forfra på ny server mødte jeg nogle folk imens jeg levede op og joinede mit første raiding guild, forlod det guild og lavede mit eget sammen med nogle som også gik fra det guild, men det gik ikke for godt, sad hurtigt fast i BWL, senere kom jeg i mit sidste guild på min første raid server (bronzebeard) og fik taget op til og med fjerde boss i AQ40, og kørte videre med dette guild indtil SSC og TK, men der var ikke noget fremgang i det guild og jeg skiftede server til kul tiras hvor jeg hurtigt blev recruited af det der blev top guild på serveren og vi clearede resten af TBC og blev her indtil ulduar, hvor jeg joinede et andet guild og tog resten af expansion her, hvorefter jeg tog en pause på ca et år.
    jeg kom tilbage et stykke tid ind i Cataclysm og kom hurtigt tilbage til raiding, eftersom serveren var ret lille og folk stadig kunne huske mig og mit gode rygte, men den server var død, på dette tidspunkt og jeg valgte og flytte til kazzak hvor jeg igen fandt det guild som jeg sluttede WoTLK med og joinede dem igen og blev der indtil WoD Hellfire Citadel, her skiftede jeg server til Moonglade og joinede Seers of war som jeg stadig er hos, her raider jeg 3 gange om ugen onsdag, torsdag og søndag 20-23.
    da min main er maxed ud i hans mainspec spiller jeg ikke så meget på ham pt og mest på min nye monk Kaleck som er på tarren mill.

Thumbs up

Quote Originally Posted by Kaleck View Post
    der er ikke meget mere ved mig, en normal dag står jeg op, laver morgenmad, laver en quest i hearthstone, spiller wow, tager ud og handler hvis der mangler mad, tager en lur, spiller wow og går i seng igen.

ser en del tv serier udover wow, forlader ikke min lejlighed ret meget.

Min gaming histore, startede med cs 1.6 i clan i omrking 2000 hvor jeg spillede i SLAP ligaen, kom in i en clan uden nogen organisation, så sammen med clan-leder fik vi sat gang i træning og fik startet kampe, så blev hurtigt officer i den clan, stoppede med cs i slutningen af 2004.
    i slutning af 2004 kom jeg ind i betaen til wow og var hooked med det samme, lavede pre-order kort efter, brugte det første år i wow på bare at spille 5man og pvp, men efter mig og en ven bestemte os for at starte forfra på ny server mødte jeg nogle folk imens jeg levede op og joinede mit første raiding guild, forlod det guild og lavede mit eget sammen med nogle som også gik fra det guild, men det gik ikke for godt, sad hurtigt fast i BWL, senere kom jeg i mit sidste guild på min første raid server (bronzebeard) og fik taget op til og med fjerde boss i AQ40, og kørte videre med dette guild indtil SSC og TK, men der var ikke noget fremgang i det guild og jeg skiftede server til kul tiras hvor jeg hurtigt blev recruited af det der blev top guild på serveren og vi clearede resten af TBC og blev her indtil ulduar, hvor jeg joinede et andet guild og tog resten af expansion her, hvorefter jeg tog en pause på ca et år.
    jeg kom tilbage et stykke tid ind i Cataclysm og kom hurtigt tilbage til raiding, eftersom serveren var ret lille og folk stadig kunne huske mig og mit gode rygte, men den server var død, på dette tidspunkt og jeg valgte og flytte til kazzak hvor jeg igen fandt det guild som jeg sluttede WoTLK med og joinede dem igen og blev der indtil WoD Hellfire Citadel, her skiftede jeg server til Moonglade og joinede Seers of war som jeg stadig er hos, her raider jeg 3 gange om ugen onsdag, torsdag og søndag 20-23.
    da min main er maxed ud i hans mainspec spiller jeg ikke så meget på ham pt og mest på min nye monk Kaleck som er på tarren mill.
    wow en ingame erfaring!!!!

kan kun give for de raids og mythic+ vi har lavet sammen.

men jeg er sikker på Kodi tænker på din person bagom kaleck. Hobby, arbejde, bosted, kæreste/kone, uddannelse.

jeg er stadig lidt mindblowed af dit wow CV. Din gammel rotte

Bedste pøj pøj med ansøgning.

Storm/ Silvertoe

Som jeg skrev i den første post er jeg 37 år gammel fra Aalborg, jeg er på kontanthjælp så er hjemme rigtig meget, har ingen kæreste/kone, ingen færdig udddannelse og min hobby er wow.

der er virkelig ikke meget at fortælle om mig.

Jeg har spillet en del med Kalack i laaang tid gennem TNT.

Han er en super behagelig fyr og ikke mindst meget behjælpelig, hvilket jeg har benyttet en del.

Jeg tænker han passer godt ind i SD på alle punkter. Så en fra mig.

Quote Originally Posted by Stormcarp View Post
    wow en ingame erfaring!!!!

kan kun give for de raids og mythic+ vi har lavet sammen.

men jeg er sikker på Kodi tænker på din person bagom kaleck. Hobby, arbejde, bosted, kæreste/kone, uddannelse.

jeg er stadig lidt mindblowed af dit wow CV. Din gammel rotte

Bedste pøj pøj med ansøgning.

Storm/ Silvertoe
    Lige præcis - ellers må vi li ta den under samtale & så fylde på efter

Nå Kaleck, skal vi komme videre med det?

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble Tirsdag d. 14-02-2017 kl: 19:15?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga @Cynhaeth

SD – video:

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    - Kan du komme på mumble Tirsdag d. 14-02-2017 kl: 19:15?
    Ja, det kan jeg godt, regnede med at raide kl 20 sammmen med TNT holdet dog, hvis vi det kan nåes.

Quote Originally Posted by Kaleck View Post
    Ja, det kan jeg godt, regnede med at raide kl 20 sammmen med TNT holdet dog, hvis vi det kan nåes.
    Det var lidt derfor jeg ville tage dig der (wait.... det lyder forkert)

Vi skal nok nå det inden raid

Kodi

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Det var lidt derfor jeg ville tage dig der (wait.... det lyder forkert)

Vi skal nok nå det inden raid

Kodi

det bliver en spændende valentines date vi får der