Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56

Thread: Ansøgning til WoW

Officer Forum Neophyte

Default Ansøgning til WoW

Hej gutter og gutinder.

Jeg kender til jeres guild gennem min kammerat @Oshana vi har været kammerater i alt for mange år nu (sorry Klaus ) han har altid snakket godt om guildet og i går prøvede jeg så kræfter med jeres team new school raid. Vi var en flok der havde aftalt at raide sammen om søndagen, men da det viste sig vi ikke kunne stable hold op hver søndag besluttede vi os for at prøve med et guild ved navn two trees and a stub. Dette viste sig ikke at gå da det guild brød sammen. Og nu kommer vi så til den gode side af historien, Oshana hookede os jo så op med jeres Team New School raid hold og det var rent ud sagt en fornøjelse af en anden verden at være med det hold, det var sjovt og hyggeligt, men samtidig fokuseret på fights, hvilket jeg sætter stor pris på. Dette gjorde mig mere interesseret i jeres guild og nu vil jeg så prøve lykken med en ansøgning for at opleve og forhåbentlig være med i hele pakken.

Lidt om mig selv, jeg er 27 år gammel og bor i ghettoen i Esbjerg, sammen med min dejlige forlovede samt vores to fantastiske børn (til tider! ) Jeg står i lærer som elektriker og mangler et år tilbage af min lærerperiode. Det har været en lidt bumpy ride for mit vedkomne da jeg havde et brud med min første læreplads efter et år, jeg og mine tre mestre kom ikke særlig godt ud af det med hinanden, så vi blev enige om det var bedst at gå hvert til sit. Det er jeg derimod glad for da jeg fandt et nyt sted at være som både har gjort mig til en bedre elektriker men jeg kan også super godt med mine mestre samt kolleger. Min forlovede går på gymnasiet (HF), hvilket virker til at være en ret hård måde at tage en gymnasiel uddannelse på, kontra min HHx fra 2009. Vi har sammen vores søn på 5 år, som går i børnehave og så har vi vores datter på 2 år som går i vuggestue i samme institution 3 minutter fra hvor vi bor, hvor heldig har man lov at være? Generelt set er jeg en glad og frisk person. Jeg har dog en tendens til at være en smule genert overfor en masse nye mennesker, men den barriere skal vi nok få brudt.

Mht. min wow karriere, så startede den i closed beta i 2004 og siden da har jeg været aktiv helt ind til slutningen af TBC. Hvor efter jeg har spillet on/off, men vendte tilbage efter draenor og blevet helt vild med Legion, som jeg mener er en af de bedre expacks blizzard har formået at lave. Jeg startede ud i vanilla tiden som rogue, den blev dog pensioneret mid TBC hvor jeg begyndte at prøve kræfter med forskellige classes i de forskellige expansions der kom derefter, jeg fandt mit kald den gang og har stort set kun spillet healer siden da. Jeg spiller Troll druid ved navn Zparkinson nu og jeg elsker det, og det bliver jeg ved med. Selvom jeg igår under raidet spillede boomkin (hvilket viste sig at være et skidt spec for mig, men det skal jeg nok komme efter )

Mht. jeres værdier, regler for optagelse samt regler for forum brug kan jeg erklære at jeg er enig med jer.

Hvis der er andet i vil vide, så spørg løs.

Ellers er det vidst ikke andet at sige end tak fordi i tog jer tid til at læse min ansøgning og jeg håber den var fyldestgørende nok.

Håber vi ses ingame til mere hygge og sjove tider.

MvH.
    Zparkinson

*PS*
    Jeg tillader mig at tagge folk fra raidet igår, håber dette er okay. @Azazu @Darwy @Deadlock @expatrb @Havdreng @Hippolytus @Huntnez @kafftastic @Kodimagnyl @Locoid @Makhai @Marwen @Mawz @Oshana @Revosonic @Shakazu @Tordentrolden @Weavera (Amew) @xlausen

Tror det var det.

SD Medlem Forum Acolyte

@Harpos

Hey og velkommen til forum fin ansøgning

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Det gik fint nok... Næste gang skal du bare lige lave mere dps end tanks

Officer Forum Neophyte

For at være helt ærlig, så har jeg ikke rigtig noget oomkin gear Hverken trinkets, legendaries, havde heller ikke nogen traits. Blev kastet ret hovedkulds ud i det der boomkin, men det var egentlig meget sjovt haha, ydermere mangler jeg 3. relic til den også, min scythe har kun to på nuværende tidspunkt.
    Last edited by Zparkinson; 03-02-2017 at 20:57.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Zpark smed en /w til mig om han skulle gå boomer selvom han normalt spiller Resto. At han lå under tanks er min skyld. Jeg synes helt klart han passer ind i SD!! Tommel herfra! Held og lykke med ansøgningen champ

Officer Forum Neophyte

Tak for de fine ord og tak for tommel Marwen Meeen helt din skyld er det nu ikke. Jeg var ikke forberedt på at skulle lave deeps. Men jeg arbejder på det spec så jeg kan komme over tanks næste gang, haha! Men ja, resto er klart mit normale spec, ingen tvivl om det.

Forum Convert Locoid's Avatar

Super sjovt i var med Held og lykke med ansøgningen.

hvis boomkin er noget du mere i skal du bare sige til så kan vi tage nogen mythic+ sammen så kan du få noget gear fra mig ^^
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Velkommen til

Lækkert at se en ansøgning

Officer Forum Neophyte

Ja det var vidst den første fra os "new guys" håber da der kommer flere fra "vores" lille gruppe, men ellers gør det ikke noget, min bliver jeg ihvertfald ved med at stå ved uanset hvad de andre vælger.

Forum Apprentice

Velkommen til hvis du ikke har boomkin gear kan jeg bare gå dps næste gang hyggeligt at raide med dig.

Officer Forum Neophyte

Det gør mig absolut ingen ting at gå boomkin i ny og næ. Jeg skal bare arbejde lidt på udstyret og jeg har allerede fået tilsagn om lidt hjælp til det flere steder fra så det skal nok gå Makhai og tak for velkomsten.

Jeg kan ikke udtale mig om healing eller dmg, men jeg husker ikke, at du failede - i hvert fald ikke i en sådan grad, at jeg husker det. Dog husker jeg heller ikke, at du gjorde noget fantastisk, men jeg husker du var i træform xD Det jeg gerne vil sige er, at jeg er blevet tagget, men jeg kan desværre ikke sige noget om Zparkinson endnu, men jeg vil gerne udtale mig, så snart vi har lavet noget sammen

Men ansøgningen peger jo på en god mand
    Stewie: It doesn't matter how you find the pot of gold, B to the rian. All that matters is that you beat the leprechauns.
    Brian: That doesn't make any sense..
    Stewie: It doesn't have to make sense when you look like this!

Officer Forum Neophyte

Tror den eneste forskel jeg gjorde som måske kunne bemærkes var da jeg skiftede over fra boomkin til resto på vores sidste kill. Min dmg var utrolig lousy som nævnt tidligere. Min healing var vel okay set ud fra at vi havde to paladins og en shaman med. De er lidt svære at hamle op med som druid. Da jeg for det meste kun ville toppe folk. Men gør altid mit bedste. ☺️

SD Medlem Forum Neophyte

Jeg har spillet med Simon siden 2005, hvor vi raidede MC og BWL, så han har allerede min selvom han kommer fra Esbjerg og lugter af fisk

Officer Forum Neophyte

Tak for det Klaus. �� men så meget lugter jeg nu ikke af fisk.

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Stor tommel op til Simon! Jeg har spillet med ham siden 2005 og mødt ham flere gange IRL, og han er en super behagelig fyr, og han passer super ind i SD. Ind med ham, og det kan kun gå for langsomt :-)

Officer Forum Neophyte

Mange tak Jesper. Håber det lykkes at komme ind. For det lyder virkeligt som et super godt og sjovt guld at være en del af.. ☺️

Som en lille side note er jeg også at fange på min DH alt ved navn Thzpark. Og ja jeg ved godt jeg er dårlig til at komme på navne.
    Last edited by Zparkinson; 05-02-2017 at 17:05.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d. 07-02-2017 Kl. 19.00
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos eller @Ryo @Seiga @Kodimagnyl @Cynhaeth

SD – video:

Last edited by Harpos; 06-02-2017 at 17:19.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Velkommen på Trial @Zparkinson

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Fik også lige kørt et par m+ med Zpark, hyggelig fyr som passer ind i vores lille SD land

Officer Forum Neophyte

Mange tak @Kodimagnyl
    og @Huntnez det var super hyggeligt

Tak for goe mythic runs og for at stå model til nab tanking. herfra ^^ ses nok til andre runs ( det var mig der var Valravn :P )

Officer Forum Neophyte

@Asynja

selv tak, det gik jo helt godt Og det var ikke just nab tanking det gik sq fint. det gør vi helt sikkert!

Forum Apprentice

Tak for runs i Nethalions lair og EOA herfra ser frem til at raide med dig igen på torsdag. /Farcluun

Officer Forum Neophyte

@Makhai lige over! Det bliver godt på torsdag det er helt sikkert. Mange tak for det!