Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Ansøgning til WoW - Znype: Demo Warlock - Tarren Mill

Default Ansøgning til WoW - Znype: Demo Warlock - Tarren Mill

Hej SD,

Er indforstået med de 5 grundlæggende værdier for guildet (Kan ikke finde det nu, men mindes at jeg kan huske at have læst at man skulle poste dette i sin applikation, kan self også bare være amme hjerne fra min side )

Var med i jeres Team New School Raid i torsdags og det kørte jo super så som vi snakkede om på Mumble er hermed min ansøgning til guildet. Er desuden IRL ven med @Oshana (samt @Zparkinson samt jeg kender til et par andre SD folk som vidst ikke rigtig spiller mere (Prizz og Tapre). Jeg agter dog at joine primært som social da jeg kun har tid til en ugentlig raid dag i øjeblikket, men hvis jeg er på og har tid andre dage og der er brug for en Warlock så siger i self. bare til. Er pt. medlem af Two Trees and a Stub, men guilden er gået nedenom og hjem.

Har spillet WoW siden closed beta i 2004 og har været både aktiv som GM, guild officer, Raid leader, DKP officer, loot council officer, class officer og ja hvad der nu ellers nærmest findes af fancy titler. Har spillet både som hardcore raider (fik vidst kill nr. 19 i verden på Kelthuzad i Vanilla hvor jeg den gang spillede som holy priest) og som mere afslappet social. Stoppede dog med WoW i slutningen af TBC da jeg simpelthen gik død i 5 ugentlige raid dage samt farming.

Lidt om mig: Jeg er 32 år gammel og bor i Malmø med min kone og lille søn på 4 måneder. Til dagligt arbejder jeg som Product Manager for et større medico selskab hvilket indebærer en hel del rejseaktivitet (mellem 50-120 dage om året) hvilket gør at jeg ikke vil være online hver torsdag, men jeg forsøger dog at få planlagt mine rejser på andre tidspunkter så vidt som muligt.

Hvis i har brug for mere info så må i endelig sige til

Har 2x lvl 110 chars, min main er pt. Demo Warlock med ilvl 880, den anden er en DH med ilvl 790 eller sådan cirkus deromkring, spiller ikke så ofte på den.

#edit har lige addet et par ekstra ting

*PS*
    Jeg tillader mig ligesom Zparkinson at tagge folk fra raidet igår, håber dette er okay. @Azazu @Darwy @Deadlock @Havdreng @Hippolytus @Huntnez @kafftastic @Kodimagnyl @Locoid @Makhai @Marwen @Mawz @Oshana @Revosonic @Shakazu @Tordentrolden @Weavera (Amew) @xlausen

Last edited by Znype; 06-02-2017 at 22:36.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa

Velkommen hertil. Hvor hyggeligt du lige var med på et raid med SD'erne. Rigtig god indgangsvinkel.
    Held og lykke med ansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Neophyte

Hey Anders. Godt og se at du fik lavet du ansøgning. Du har allerede min da jeg har spillet med dig siden 2005 og ved at du passer lige ind i SD

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Stor tommel op til Anders. Jeg har spillet med ham siden 2005 og har desuden mødt ham IRL flere gange. En kanon fyr der passer perfekt i SD. Så ind med ham!
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

Velkommen og held og lykke med ansøgningen.
    Besøg endelig os fra team TNT hvis du ønsker at raide fast med nogle ret hæderlige mennesker herfra SD

Guest Forum Convert

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Stormcarp View Post
    Velkommen og held og lykke med ansøgningen.
    Besøg endelig os fra team TNT hvis du ønsker at raide fast med nogle ret hæderlige mennesker herfra SD
    Storm Læs lige hans ansøgning igen ^^

Godt at se en ansøgning fra dig @Hamashu

Kodi

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Vi diskutere ikke i ansøgningstråde. Stormcap har du problemer med ansvisningerne, så tag dem op på internt forum, eller send en PM.
    Last edited by Shade; 07-02-2017 at 19:13.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Vi diskutere ikke i ansøgningstråde. @storm har du problemer med ansvisningerne, så tag dem op på internt forum, eller send en PM.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble d.09/02/2017 kl.19:00?
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om du skal ind eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Som du kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.
    Semper Danica har også et LFR raid der kører hver onsdag aften fra kl.20.00 - 23.00
    (Mere info kan du finde her: LFR-Raid)

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden i spillet @Harpos @Kodimagnyl

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg har spillet med Znype - og tror helt bestemt han vil passe ind i SD

Held og lykke med din ansøgning!

Hej @Weavera

Tidspunktet passer desværre ikke alt for godt i morgen da jeg har lillemanden selv der. Hvis vi kan skubbe det til efter kl. 9 vil der være en god chance dog bliver jeg nødt til at smutte ind til ham hvis kan vågner, men hvis det er ok så vil jeg godt kunne der. Ellers ville søndag aften (lige gyldig hvornår) være bedre for mig da min bedre halvdel er hjemme til at tage ham.

Mvh. Znype

Hej @Hamashu

Jamen skal vi så ikke sige Søndag d. 12/02/2017 kl.21 så?

Hej @Weavera

Nå damen har fået lidt andre planer så jeg kan faktisk godt fra kl. 19.00-19.30 i aften hvis det er. Søndag er self også stadigvæk en mulighed.

Mvh. Znype

Hey @Hamashu

Hørte du lige var inde og spørge efter mig, men var der desværre ikke :/ Lad os bare holde fast i søndag

Hej @Hamashu
    Grunder noget IRL, kan jeg ikke kl.21 i aften, har du måske tid kl.18 i aften, eller kan du i morgen kl.20?

Hej @Weavera,

Kl. 20.00 i morgen burde være finno

Bare i orden

Velkommen på Trial @Znype

SD Medlem Forum Recruit

du for lige en af mig for gamle venskab
    PRIzz

SD Medlem Forum Initiate

Gud fader i himmelen! @prizz er der liv i dig endnu! Mulle/Muljin her, går under navnet Zparkinson nu, og jeg er også på trial i SD.

Tillader mig lige at tagge folk fra raid i aften

@Darwy @Deadlock @Hippolytus @Locoid @Makhai @Marwen @Mawz @Revosonic @Rhykes @Shakazu @xlausen @Havdrengen @Huntnez

Forum Elder Deadlock's Avatar

herfra

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Forum Apprentice

tak for et godt raid.