Results 1 to 25 of 25

Thread: Genansøgning til SD og til dens BDO gruppe (Tarash)

Default Genansøgning til SD og til dens BDO gruppe (Tarash)

Hej!

Jeg er allerede med i BDO guilden som det er, på chr Xarrath (Thanewulf familyname), og har været i en lille måned, da der var lidt forvirring om hvor vidt jeg skulle skrive en genansøgning eller ej, men da jeg opdagede jeg ikke havde adgang til nogle dele af forummet blev mig og Sygko enig om det nok var bedst jeg lige smed en lille hurtig genansøgning!

Mit navn er Joachim Andersen og er fra en mindre by i vestjylland kaldet Holstebro.
    Det er meget længe siden jeg sidst var medlem af SD, tror vi snakker 8-9år siden, og det var i WoW den gang. Jeg har også i forskellige andre spil spillet med diverse SD'ere men det er også noget tid siden.
    Jeg er 28, bor i lejlighed med kæreste og arbejder i hjemmeplejen. Har altid været meget social og glad for mennesker. Udover det går det meste af min tid på at game computer, se film, spille diverse brætspil og rollespil
    Bliver også altid kaldt en lektiekon for diverse superhelte, da jeg læser utrolig mange comics, eller ikke så meget mere da jeg ikke bryder mig om lore udviklingen der sker i dem.
    Ellers så som info så alle ved det lider jeg af en svær grad af ADHD, som jeg selv tackler ved lættere medicinering og strategier. Grundet til jeg fortrækker at oplyse folk om dette er så de ikke undre sig hvis jeg enten kommer til at snakke ALT for meget, eller pludselig bare bliver helt stille eller forsvinder.

Selvfølgelig står jeg inde for alle reglerne og værdierne SD har, da jeg anser dem som almindelig sund fornuft

Håber det var nok info til jer, ellers må i jo spørge ;D

Hilsen
    Joachim
    Last edited by Xarrath; 06-03-2017 at 17:46.

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @Tarash og velkommen tilbage
    Jeg tagger lige @Trine og @Hindbær til denne tråd da de skal ind over når det er en genansøgning til guilden

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Joachim.

Dejligt at du vil ind i SD. Jeg kan ikke umiddelbart se, at du kom med ind i guilden sidst du skrev på forum. Alt jeg kan finde er en post i det åbne forum. Det skal dog endelig ikke forhindre dig i at søge ind nu, men din ansøgning skal bare behandles som en helt almindelig ansøgning.

Hvis jeg tager fejl, så smid endelig et reply hertil og gerne med links. Og ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke med din ansøgning.

Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Jeg vil lige informere om at jeg har tilføjet dit navn til overskriften, så det er lettere for andre medlemmer samt rekruttering at finde din tråd

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

Ved jeg engang har været medlem.. Men kan desværre ikke finde de gamle posts.. Skal ikke kunne sige om det har været på en anden profil og jeg den vej igennem selv har fucked noget op :P
    Men i gør bare som i selv finder rigtig om hvordan i behandler ansøgningen så ^^
    Ingen grund til at gøre det mere besværligt end nødvendigt

Quote Originally Posted by Tarash View Post
    Ved jeg engang har været medlem.. Men kan desværre ikke finde de gamle posts.. Skal ikke kunne sige om det har været på en anden profil og jeg den vej igennem selv har fucked noget op :P
    Men i gør bare som i selv finder rigtig om hvordan i behandler ansøgningen så ^^
    Ingen grund til at gøre det mere besværligt end nødvendigt
    Så må vi igang med lidt detektiv arbejde....

På denne profil, er der kun skrevet tre posts ialt. De to posts du har skrevet her i tråden, samt én post i det åbne wow forum HER - og sidstnævnte er skrevet tilbage i 2008.

Jeg kan altså ikke finde nogen tidligere ansøgning.

Kan du huske hvad dine chars hed i wow?

Puuuuh.. Det er jo som sagt længe siden.. Men generelt hedder mine chrs enten Tarash, Karnon, Xarrath eller Jogge.. Den gang brugte jeg til tider også navnet Limfaliva eller Faliva, men tvivler på det er nogen af dem.
    En af mine IRL venner var også med den gang.. Og mener hans chr i sin tid hed Ghorghor eller noget i den stil, men som sagt ikke noget jeg er helt sikker på, det var ham som intruducerede mig for SemperDanica.
    Jeg kan nemt have været med på en anden profil end denne her, da jeg måske har haft lavet noget rod med at tro navnet var taget osv fordi jeg havde glemt jeg havde en bruger.

Men som sagt hvis det er et større problem så bare kør min ansøgning som en normal Vil ikke være til besvær nu hvor jeg ikke selv kan give nogle mere præcise oplysninger

Puuuuh.. Det er jo som sagt længe siden.. Men generelt hedder mine chrs enten Tarash, Karnon, Xarrath eller Jogge.. Den gang brugte jeg til tider også navnet Limfaliva eller Faliva, men tvivler på det er nogen af dem.
    En af mine IRL venner var også med den gang.. Og mener hans chr i sin tid hed Ghorghor eller noget i den stil, men som sagt ikke noget jeg er helt sikker på, det var ham som intruducerede mig for SemperDanica.
    Jeg kan nemt have været med på en anden profil end denne her, da jeg måske har haft lavet noget rod med at tro navnet var taget osv fordi jeg havde glemt jeg havde en bruger.

Men som sagt hvis det er et større problem så bare kør min ansøgning som en normal Vil ikke være til besvær nu hvor jeg ikke selv kan give nogle mere præcise oplysninger
    Når jeg søger på de navne du smider op, så får jeg heller intet frem.... Men altså, den profil du er inde på her, har ikke været medlem af SD, og jeg aner ikke hvordan vi ellers finder ud af dette mysterie :P Så jeg vil foreslå at vi gør som jeg foreslog først, og lader din ansøgning køre som en helt almindelig ny ansøgning.

Hilsen Trine.
    @Caligo - jeg tagger lige dig, så jeg ved du har set hvad jeg er kommet frem til

Helt fint @Trine

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, @Tarash, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak, og finder ud af om SD er noget for dig og omvendt.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Maggius, @Muzungu, @Sygko eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Ser frem til at få snakket lidt med dig

I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Well i alle har snakket med mig, nogen mere end andre ofc. har jo allerede været en del på mumble når vi har været i Node War, grindet osv.
    Var jo som først nævnt troet at min profil var accepteret og det hele, snakkede med Sygko om det da jeg joinede tilbage for knap en måned siden i BDO. Men så pga. den afstemning ang. BDO der blev smidt på Discord opdagede vi at der var noget galt.. Så uden den afstemning ville jeg aldrig have opdaget det.. Men kun godt der kommer styr på det

Well i alle har snakket med mig, nogen mere end andre ofc. har jo allerede været en del på mumble når vi har været i Node War, grindet osv.
    Var jo som først nævnt troet at min profil var accepteret og det hele, snakkede med Sygko om det da jeg joinede tilbage for knap en måned siden i BDO. Men så pga. den afstemning ang. BDO der blev smidt på Discord opdagede vi at der var noget galt.. Så uden den afstemning ville jeg aldrig have opdaget det.. Men kun godt der kommer styr på det
    Som skrevet ovenfor, så kan jeg simpelthen ikke finde nogenting der viser, at du tidligere har været medlem her i SD. Og jeg har søgt på alle de navne du har skrevet op, og jeg har gjort det rundt i alle de forums der er.

En sidste ting kunne være, hvis du har en ide om, hvilken email du kunne have registreret en anden bruger under. Du er velkommen til at skrive forslag til den mail her i tråden eller i en PM, og så skal jeg prøve at søge på den også.

Men med de informationer der pt. er givet, så kan jeg ikke se du har været medlem, og derfor behandles din ansøgning som en helt ny ansøgning.

/Trine.

Har jeg også sagt i bare skulle gøre.. Da jeg hverken har kunne finde beviser eller noget på andet... Gav bare info om at det var troet af mig, at jeg var medlem af SD og derfor har været en aktiv del af guilden i BDO, uden at være officielt medlem af SD, som jeg nu bare gerne vil rette op på
    Så ikke mere snak om det gamle info og medlemskab, da det ikke er det jeg er efter længere, fordi jeg ved det er for besværligt at komme frem til noget

Os lige meget, nu er du på trial

^^ ja det er også rigtigt at vi har snakket glemte at rette den del til inden jeg postede sidder i sommerhus pt, og klare dette fra mobil, eller via teamviewer

Dejligt at se dig til node wars i aftes

Og Velkommen

Har jeg også sagt i bare skulle gøre.. Da jeg hverken har kunne finde beviser eller noget på andet... Gav bare info om at det var troet af mig, at jeg var medlem af SD og derfor har været en aktiv del af guilden i BDO, uden at være officielt medlem af SD, som jeg nu bare gerne vil rette op på
    Så ikke mere snak om det gamle info og medlemskab, da det ikke er det jeg er efter længere, fordi jeg ved det er for besværligt at komme frem til noget

Okay super, så tror jeg måske jeg misforstod din sidste post.

Held og lykke med din helt almindelig ansøgning

Hilsen Trine.

Altid frisk på pvp og nodewars,

tak for Arena hygge i dag herfra

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Så okay da

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Efter aftale er navnet ændret til @Xarrath. @Caligo @Pegasus

Der skal lige ændres de relevante tråde så
    Last edited by Nerror; 06-03-2017 at 20:07.

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar