Results 1 to 14 of 14

Thread: BDO-Trial Ansøgning til SD SuddenFool

Default BDO-Trial Ansøgning til SD SuddenFool

Hey Hey folkens.

Navn: Peter.
    By: Nykøbing F ( sukker roer alle steder )
    Alder: 26.

Folk jeg kender i SD: Sygko er bare en flinker fyr når man er maximum knolde sparker som mig der ved absolut intet om noget som helst xD

Karakter ingame: Zenrinity lige nu som er Maehwa 127AP 149 AP Awakening 226DP Lvl 57,50. men nu hvor Dark knight er lige rundt om hjørnet og den ser max fun times ud så vil jeg tjek om det er min class efter som jeg ik har brugt for meget tid på min maehwa og det ville være let at catch up til det igen.

Arbejd: nej ik just, har ikke engang en uddannelse og sidder lettere fast i kommune systemet efter at ha fået 3 test på autisme og deprission men jeg ik har nogen af dem men der er noget der forhindre mig i at tag en uddannelse eller arbejd så jeg har siddet her i 3 år og sparket til systemet fra tid til anden med hvad de er nået til.

Hobbies: alt for meget gaming xD. lige for tiden er det meget BDO, WoT, For honor, noget Diablo 3 fra tid til anden, venter spændt på Ghost Recon Wildlands efter jeg har været i begge beta's og er en total sucker for tactical shooters. ud over det så lyttere mest til musik ( mest EDM, Electro, Drum n Bass, Dupstep, House, Trance, Hardstyle, Metal, Heavy og Death metal, noget punk musik, noget rock. ) prøver at få taget mig sammen ordenligt og få styrke trænet så jeg ik bare sidder og sumper. ser lidt serie fra tid til anden men jeg har max svært ved at se serie eller film solo efter som jeg har svært ved at side stille og slap af. ( ser mest Superhelte serier på netflix som Luke Cage og Daredevil, ud over det ser jeg Dragon Ball efter som jeg er lettere fan af den serie. )

Personlighed. jeg ser mig selv som en mega narrøv efter som det gør det nemmere for mig at accepter hvis folk ser ned på mig eller direkte hader mig, gir mig også en glædelig overraskelse hvis folk mener jeg ik er en narrøv men jeg mener nu stadig jeg er. hjælper når jeg har mulighed for det eller svare på spørgsmål hvis jeg kender svaret. meste af tiden mens jeg er online hvis jeg farmer i Helms eller sausans og en kommer fordi eller hvis personen vil ha et boost eller farm med mig så er folk velkommen til det fordi det plager mig ik på nogen måde. vi alle har vores forskælleligeheder som der ska være plads til, jeg ka li musik nogen ka li andre ik ka li ligesom nogen i guilden ka li nogle film jeg ik ka li og det ska der altid være plads til og jeg ville aldrig siger det er forkert at kunne li noget jeg ik ka, hvis vi alle var ens så ville musik være monster kedeligt allegevel xD. jeg respekter alle som min lige mand/kvinde og ser kun ned på folk der har givet mig en grund til at se dem som absolut idioter hvilket er meget normalt syntes jeg.

er mega doven hvis folk spørg om jeg ska med på straden i marienlyst for ekspempel ik fordi jeg har svært ved at omgås andre jeg er bare tit for doven til at gide at tag en bus eller finde tøj at tag på for at forlade min lejlighed men det ka tit og ofte fixes ved at være stædig så jeg få lettet røven og kommer lidt uden for.

jeg er også en meget åben person om ting i mit liv der har været fuck'd up eller andre personlige ting an på hvor samtalen er på vej hen af. en ting jeg ikke røg er politik ud anset hvad for det går aldrig godt og jeg gider ik at ha en diskution om det for det ender altid i tilsvininger og det ser jeg ingen grund til overhovedet. vi ska alle være her

jeg isoler migselv det meste af tiden fordi jeg ik er sindsyg go omkring andre fra tid til anden på grund af jeg er vandvigtig temperamentsfuld, for det meste vil jeg informer folk om at idag eller lige nu ska man ik prik til mig for jeg er lige ved at eksplodere. jeg har aldrig rigtig ventiler min vrede i guild chats eller på voice com med mindre dem jeg snakker med er okay med at jeg lige raser af.

ud over det så er jeg lettere blank på ideer med hvad ellers at smide på listen af ting xD
    Last edited by SuddenFool; 27-02-2017 at 17:51. Reason: den derpet min post fordi sikkerheds token fik stress XD

Forum Warden Lingmao's Avatar

davs @SuddenFool.
    velkommen på forumet held og lykke med din ansøgning
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Flot ansøgning, og held og lykke

Forum Convert

Hej @SuddenFool
    Velkommen til, glæder mig til at spille med dig. God ansøgning du har skrevet, som kommer rundt om det meste. Du skal dog lige acceptere vores 5 værdier

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:

- Samtalen er taget
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode, ikke meget anderledes end dine partial-trial dage. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.
    At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Maggius, @Muzungu, @Sygko, @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også til hvis du skulle komme i tvivl om noget.
    Last edited by Joko; 27-02-2017 at 23:30.

Velkommen til og @Joko samtalen er taget

Forum Convert

Quote Originally Posted by Sygko View Post
    Velkommen til og @Joko samtalen er taget
    Roger

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

til mit crewmember
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Velkommen på Forum, du får lige sådan en her for deltagelse på guild skibet

Forum Warden Lingmao's Avatar

mumble og sømonster tur med sudden. lidt problmer med mikrofonen. meeen såen er det
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Slet ikke så slem som han gør sig til