Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40

Thread: Horizon: Zero Dawn

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Skulle snart dukke DLC op til spillet og det vil tilføje til historie delen af spillet.
    Jeg har også lige købt et 55 tommer samsung hdr/4k tv også en ps4 pro. så jeg er klar til konsol gaming den næste tid frem . er kommet i vildt konsol humør og fik et flip af at skulle købe ind så det blev godt . Må se hvad det indebærer inden jeg køber den dlc

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Så udkom Frozen Wildlands DLC idag lvl cap er vist blevet hævet til 60 og visse andre ting har ikke selv gået igang med den endnu men der er mere til spillet nu.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg køber den når jeg er færdig med AC Origins. Glæder mig til den og til at se om jeg kan huske controls og køre videre med mit sidste spil, eller om jeg ender med at køre den igennem en gang til fra start til slut .

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg køber den når jeg er færdig med AC Origins. Glæder mig til den og til at se om jeg kan huske controls og køre videre med mit sidste spil, eller om jeg ender med at køre den igennem en gang til fra start til slut .
    Jeg har et nyt spil+ så jeg har mine ting fra tidligere og lvl regner jeg med har dog ikke spillet endnu, downloadede dlc og så videre men har ikke været så aktiv på min playstation på det seneste så den får lov at vente lidt endnu.

Endte med at skippe en del i new game+ for at få gang i det nye område hold nu op det virker også stort og pænt landskab og de nye mobs damn de tager noget tid at få ned uden de nye våben.

Hvis nu folk ikke har spillet det i et godt stykke tid så er der kommet rigtigt mange ændringer i spillet og i den DLC er der kommet nogle meget gode bows og nye mods til ens udstyr så man kan lave en del skade og weakpoints er lettere at aktivere nu på mobs.

Jeg har det sjovt med det pt tager pauser ind imellem mine fingre er bare ikke lavet til de kontrollere får ind imellem den sovende lille finger effekt .

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

https://blog.us.playstation.com/2018...armor-and-bow/

Hello everyone! I am Ryozo Tsujimoto, producer on Monster Hunter: World.At the launch of Monster Hunter: World, we released a free collaboration event quest where hunters were able to make their Palico companions look like a machine from Horizon Zero Dawn. Starting February 28th at 0:00 UTC, a new free Horizon Zero Dawn collaboration event quest will be available. This time, you’ll be able to play as Aloy herself once you collect the materials to forge the unique themed gear! The quest will be live until March 15th at 23:59 UTC. If you missed the first event quest period to get the Watcher-themed Palico gear, we have good news for you today. Event quests are on a rotating schedule so you will have an opportunity to try out the quest at a later date. Please stay tuned for more information on when it will return.
    In this brand new collaboration event quest, you receive a request from the Nora Tribe chief to hunt down a giant Anjanath in the Ancient Forest. Many captivating machines appear in Horizon Zero Dawn, but the one that made the biggest impression on the Monster Hunter: World development team was the Thunderjaw. Anjanath has a very similar skeletal structure to the Thunderjaw, so we felt it was the best fit to be the main adversary in the quest, but not just any Anjanath would do. This Anjanath is at a scale that many players will have never before encountered, and your typical attacks may not reach its height. We hope hunters will take on this challenge and enjoy a fresh new experience.

If you complete this event quest, you’ll obtain the Nora Brave Trophy item that gives you access to crafting the Aloy α armor set and Aloy’s Bow weapon. You cannot mix and match the full armor set with other pieces of gear, but unlike cosmetic armor sets, there are skills tied to the set that can also be upgraded. For example, the Aloy α set has the Marathon Runner skill which fits the character Aloy’s image perfectly. This is a very effective and useful armor set. It’s important to note that this set is not exclusive to female hunters! If you’re playing as a male hunter, equipping the Aloy α set will also change your appearance to Aloy.
    To participate in this free event quest, you must be Hunter Rank 11 or higher. You may need to complete the quest multiple times to obtain enough materials to craft all the Horizon Zero Dawn collaboration gear, so jump on in with friends and take down that giant Anjanath! Then swing on by the Smithy in Astera and start crafting all the gear.

Many of our staff are fans of Horizon Zero Dawn and have great respect for it. Discussions on the collaboration first began when Capcom pitched the idea to Sony. From there, we spoke with Guerrilla Games and received a wholehearted approval from them. We shared some of our original design concepts with Guerrilla Games and received some ideas from them as well. It was a really smooth collaboration between each of our teams. It felt like such a natural fit to collaborate with Guerilla Games to allow hunters in Monster Hunter: World to experience the game through the eyes of the powerful hunter Aloy. We hope you all enjoy this great collaboration content!
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Det er ikke så tosset for folk der spiller begge spil, der er også udkommet en theme pack nu her på 1 års jubilæum for spillets release theme pack og avatar pack kan findes under ens spil ved at gå ned i bunden og se den der siger store og så avatar derunder og theme det var ihvertfald sådan jeg fandt mine skulle ikke gå direkte ind i store ved ikke om det er fordi det er installeret eller ej.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Horizon: Zero Dawn er et af de spil jeg missede i 2017 - og jeg går lidt og overvejer at investere i det når jeg er blevet færdig med AC: Origins - hvad er folks dom, er det værd at spille ? Kræver det en PS4 Pro før det rigtig er noget værd ? (har 4K TV men kun PS4).

Jeg vil udelukkende spille single player.

PS: Skal man købe complete edition for at få expansion med, eller er det nok med base game ?
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Quote Originally Posted by Obse View Post
    Horizon: Zero Dawn er et af de spil jeg missede i 2017 - og jeg går lidt og overvejer at investere i det når jeg er blevet færdig med AC: Origins - hvad er folks dom, er det værd at spille ? Kræver det en PS4 Pro før det rigtig er noget værd ? (har 4K TV men kun PS4).

Jeg vil udelukkende spille single player.

PS: Skal man købe complete edition for at få expansion med, eller er det nok med base game ?
    Jeg spiller det på min 1 generation ps4 så den kan sagtens køre det jeg har kun et problem min blæser da den presser maskinen en del grafik mæssigt men jeg har ikke haft stuttering eller noget i spillet, ville nok gå efter den complete edition den expansion dlc har også en god historie ligesom hoved historien og der er nogle meget hårde mobs i det nye område så hvis det endelig er ville jeg anbefale at vente til du har gået igennem hoved historien i original spillet eller hvis du er ude efter noget udfordring så tag den med mindste anbefalet lvl til området, jeg har nu med min anden gennem spilning 165 timer spillet på de 2 gennem spilninger og jeg er frisk nok på at gå igennem spillet igen, måske på højere lvl sværhed den hergang og helt ny gennemspilning for at få noget udfordring i det.
    Last edited by JesperM; 01-03-2018 at 20:53.

Fik da et godt grin af den her video, i de damers video har de en tendens til at gå overboard med deres bad player og snakken ind over hvor man hører karakterens dialog.

Rådsmedlem Forum Elder Obse's Avatar

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Jeg spiller det på min 1 generation ps4 så den kan sagtens køre det jeg har kun et problem min blæser da den presser maskinen en del grafik mæssigt men jeg har ikke haft stuttering eller noget i spillet, ville nok gå efter den complete edition den expansion dlc har også en god historie ligesom hoved historien og der er nogle meget hårde mobs i det nye område så hvis det endelig er ville jeg anbefale at vente til du har gået igennem hoved historien i original spillet eller hvis du er ude efter noget udfordring så tag den med mindste anbefalet lvl til området, jeg har nu med min anden gennem spilning 165 timer spillet på de 2 gennem spilninger og jeg er frisk nok på at gå igennem spillet igen, måske på højere lvl sværhed den hergang og helt ny gennemspilning for at få noget udfordring i det.
    Nu har jeg bestilt det - 259 kr for complete edition på coolshop.

Det var ikke på lager ifølge deres hjemmeside - men alligevel er det blevet sendt i dag .. spændende om det er dét jeg får eller noget helt andet
    ​[uhb-see-kwee-uhs] –adjective

characterized by or showing servile complaisance or deference; fawning: an obsequious bow.
    servilely compliant or deferential: obsequious servants.
    obedient; dutiful.

Det var ikke på lager ifølge deres hjemmeside - men alligevel er det blevet sendt i dag .. spændende om det er dét jeg får eller noget helt andet
    Jeg har nydt spillet en hel del selv om mine kontroller skills er skod håber det bliver det samme for dig med at nyde det ikke at du ikke har dårlige kontroller skills

SD Medlem Forum Learner Ramstein's Avatar

Det er et fantastisk spil, du kan glæde dig til den

Her er en del detaljer som de fleste af os måske har overset i Horizon: zero dawn ved ihvertfald jeg har ikke opdaget mange af de her ting som hun nu engang gør har oplevet dem men ikke rigtigt tænkt over en del af dem.