Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: Horizon: Zero Dawn

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Default Horizon: Zero Dawn

Regner med vi bliver en del der kommenterer angående det spil og ud fra første indtryk var jeg helt målløs angående udseende selv på den ældre Playstation 4 udgave.

Første E3 Trailer fra E3 2015

Anden E3 Trailer fra E3 2016

Skill Up har released en video med de første 30minutter plus det løse så der er spoilers i den, vil nok hoppe over den video hvis man vil have et helt frisk indtryk af spillet når man starter.

Pre-load er tilladt nu så endelig få downloadet det i god tid hvis i har planer om at ville spille det fra den første af.

Jeg er indtil videre ud fra klip og det hele godt forberedt på hvad jeg vil igang med fra starten af, explore og lære så meget som muligt fra starten af angående ting man kan i start området og lære hen af vejen.
    Last edited by JesperM; 27-02-2017 at 22:32.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

5 minutter

Damn endte med at sidde fra kl 0.01 igår indtil kl 15.++ tiden så crashede jeg, første indtryk det ser kanon ud og man skal holde fokus ved mange af de kampe selv på normal.

Guest Forum Convert

kom til at side, til kl4 også lige nå 2 timers søvn inden man skulle op og på job de første 3 timer var for fede

Quote Originally Posted by Xean View Post
    kom til at side, til kl4 også lige nå 2 timers søvn inden man skulle op og på job de første 3 timer var for fede
    Fik klaret en del i start området og nu støvsuger jeg alt i det område og laver de tutorials og andre ting i området men de boss fights ind imellem dør konstant da jeg mangler en bue med explosive arrows eller en bedre bue til at fjerne mobets modules så de ikke har de næsten alt ødelæggende angreb.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Jeg kan slet ikke få armene ned over dette spil. Det er indtil videre lige så godt som jeg havde håbet på (det er hovedårsagen til at jeg fik en ps4). Jeg er ikke kommet så langt endnu. Fik først hentet spillet her sidst på eftermiddagen, men har spillet lige siden jeg er kommet hjem. Jeg tager den på hard og indtil videre er jeg ikke rendt ind i noget jeg ikke har kunnet overkomme, men man skal holde tungen lige i munden i nogen af kampene og man skal være tålmodig. Men jeg ved da hvad tiden kommer til at gå med her den næste uges tid

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Jeg kan slet ikke få armene ned over dette spil. Det er indtil videre lige så godt som jeg havde håbet på (det er hovedårsagen til at jeg fik en ps4). Jeg er ikke kommet så langt endnu. Fik først hentet spillet her sidst på eftermiddagen, men har spillet lige siden jeg er kommet hjem. Jeg tager den på hard og indtil videre er jeg ikke rendt ind i noget jeg ikke har kunnet overkomme, men man skal holde tungen lige i munden i nogen af kampene og man skal være tålmodig. Men jeg ved da hvad tiden kommer til at gå med her den næste uges tid
    Jeg kan kun sige så glæd dig til den første Corrupter og senere hen cauldron bane, især hvis du er ligesom mig en total konsol noob :P, det er så langtid siden jeg har spillet noget bare lidt krævende spil på min konsol spiller normalt kun lego marvel superheroes med min nevø'er på min ps4.

Man kan altid skrue den ned på easy frem for normal eller hard hvis man vil igennem spillet første gang og bare lære mekaniken i spillet, men jeg regner med at klø på bare på normal.

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Konsol noob vil jeg ikke sige jeg er, men jeg bliver aldrig komfortabel med joypad aiming. Så shootere undgår jeg så vidt jeg kan på konsoller.

Men fik nakket den demon corruptor ting - ikke så slem, men go kamp.

Jeg dummede mig lidt i the witcher og spillede den på normal og det var alt for nemt, så derfor valgte jeg at sætte den lidt op her så jeg ikke gentog fejlen. Det er indtil videre fint nok, men mon ikke det bliver lidt værre senere

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Konsol noob vil jeg ikke sige jeg er, men jeg bliver aldrig komfortabel med joypad aiming. Så shootere undgår jeg så vidt jeg kan på konsoller.

Men fik nakket den demon corruptor ting - ikke så slem, men go kamp.

Jeg dummede mig lidt i the witcher og spillede den på normal og det var alt for nemt, så derfor valgte jeg at sætte den lidt op her så jeg ikke gentog fejlen. Det er indtil videre fint nok, men mon ikke det bliver lidt værre senere
    Efter jeg har fået en af de tripwire casters med explosives eller fire så ryger corrupters ned hurtigt men mit aim med den rope caster eller hvad den hedder er godt nok skod så jeg glæder mig ikke til de helt store mobs som den T-Rex og andre store mobs, så jeg smider fælder ned og tripwires med explosives og fire og så gemmer jeg mig mod de fleste store mobs og får dem til at kigge i nærheden af hvor jeg har sat mit lille baghold op, eller hvis det er muligt overtager styring af sabertooth eller lignende mobs, da jeg kan override dem i ubegrænset tid nu indtil de enten bliver smadret eller jeg forlader området den er i.

Der er en golden fast travel backpack som giver uendelig fast travel uden at det kræver resourcer.

Kræver 1 rare fox skin 10 fatty meats og 50 shards, der er forskellige vendors med den og jeg så en video hvor der var en i meridian som solgte den, tror diverse hunter goods vendors rundt omkring sælger den backpack.

Last edited by JesperM; 03-03-2017 at 16:10.

SD Medlem Forum Acolyte

Jeg har selv købt dette spil. hold kæft det er noget af det mest fede spil jeg har spillet længe. er så udfordret så man tror det er løgn. Nu tager jeg godt nok på det sværeste sværhedsgrad. men kæft det er godt nok fedt. Den verden man løber rundt i er vildt godt lavet. er allerede lvl 20 da jeg støvsuger alt og udforsker. vild kombination af de forskellige machines og hvad de kan. de forskellige boss battles er også fede. fedt med forskellige våben der kan det ene og det andet og elemental dmg. jeg har endelig opgraderet mine bags så jeg ikke skal rende rundt og sælge og tænke over om jeg har plads.. har ca spillet 15-20 timer kun. men forventer det bliver et som kan underholde mig i lang tid synes det er en fed måde de har lavet deres verden på.

Quote Originally Posted by Acteaon View Post
    Jeg har selv købt dette spil. hold kæft det er noget af det mest fede spil jeg har spillet længe. er så udfordret så man tror det er løgn. Nu tager jeg godt nok på det sværeste sværhedsgrad. men kæft det er godt nok fedt. Den verden man løber rundt i er vildt godt lavet. er allerede lvl 20 da jeg støvsuger alt og udforsker. vild kombination af de forskellige machines og hvad de kan. de forskellige boss battles er også fede. fedt med forskellige våben der kan det ene og det andet og elemental dmg. jeg har endelig opgraderet mine bags så jeg ikke skal rende rundt og sælge og tænke over om jeg har plads.. har ca spillet 15-20 timer kun. men forventer det bliver et som kan underholde mig i lang tid synes det er en fed måde de har lavet deres verden på.
    Jeg var vild med det fra første gang man skulle tage en watcher ned, og jeg havde valgt silent strike det angreb har sparet mig en masse bøvl, og selve historien i spillet er kanon men vil ikke anbefale folk begynder at skrive noget om den hvis nu nogen er fristet til at købe spillet fordi dem af os der spiller det er lidt målløs angående spillet udseende og historie mæssigt, det er godt nok langt bedre end jeg havde forventet og jeg havde forventet en del af den her titel.

Næsten færdig med historien da jeg gik lidt amok for at få power cells mangler dog stadig en efter det så får jeg adgang til sindsyg armor upgrade :P
    Last edited by JesperM; 04-03-2017 at 16:31.

SD Medlem Forum Acolyte

Quote Originally Posted by JesperM View Post
    Jeg var vild med det fra første gang man skulle tage en watcher ned, og jeg havde valgt silent strike det angreb har sparet mig en masse bøvl, og selve historien i spillet er kanon men vil ikke anbefale folk begynder at skrive noget om den hvis nu nogen er fristet til at købe spillet fordi dem af os der spiller det er lidt målløs angående spillet udseende og historie mæssigt, det er godt nok langt bedre end jeg havde forventet og jeg havde forventet en del af den her titel.

Næsten færdig med historien da jeg gik lidt amok for at få power cells mangler dog stadig en efter det så får jeg adgang til sindsyg armor upgrade :P
    Jeg er langtfra færdig, Alt for meget at udforske stadig. render rundt med lvl 12 main quest endnu og er ikke kommet videre.. kan godt lide man selv skal udforske områder for at finde istedet for at blive guided igennem hele spillet.. synes det er fedt man kan udnytte så meget af sine gadgets i combat traps og rette elemental skade. men der er rigtig meget at holde styr på her i starten stadig. den der armor som man skal bruge 2x powercells til?

Jeg er langtfra færdig, Alt for meget at udforske stadig. render rundt med lvl 12 main quest endnu og er ikke kommet videre.. kan godt lide man selv skal udforske områder for at finde istedet for at blive guided igennem hele spillet.. synes det er fedt man kan udnytte så meget af sine gadgets i combat traps og rette elemental skade. men der er rigtig meget at holde styr på her i starten stadig. den der armor som man skal bruge 2x powercells til?
    Jeps det er den men man skal bruge 5 i alt man finder de 2 start området en i mothers watch og den anden i den ruin man render rundt i som barn, og så finder man de andre 3 under ens main quests man laver, og når jeg har de 3 så går jeg på explorer mode igen har fundet alle kopper og mangler en banu statue og en masse flowers, men jeg regner med når jeg får det armor så bliver det bandit camps og så alle ens allies der skal laves.

Ramte lvl 42 i dag så det går fremad og med den fast travel gold backpack så render jeg en del tilbage i start området igen når jeg mangler healing herbs og træ man bruger så meget træ i de højere level områder.

Jeg har alle Shadow våben nu så min skade er blevet god og bruger primært buen nu hvor jeg førhen brugte tripwires hele tiden og silent strike så ens play stil ændre sig en del gennem spillet nu hvor ens skade er blevet noget bedre alle typer robotter har jeg også opdaget troede de T-rex ting ville være svære men man skal bare sørge for at få de våben slået af den asap og der er guides til at farme den når man har gold backpack.

Nu mangler jeg bare de hunter lodges og alle Datapoints der er at finde i den åbne verden har lavet de blomster og krus og vantage points nu, skal også ind i nogle quest områder igen og få samlet de sidste par data nodes op jeg mangler der under de quests mangler 2 der som jeg har overset :/.

Regner med at jeg tager spillet endnu en omgang på højeste sværhed og så bare fokusere på at grind materialer og få lavet main quest linjen.
    Last edited by JesperM; 06-03-2017 at 10:40.

Så fik jeg gennemført nu mangler jeg bare 3 trophies eller noget i den retning ved at se end credits igennem, har nydt spillet hele vejen igennem.

Ser ekstremt pænt ud inde i spillet, der er god action og en rigtig god historie, så jeg vil anbefale det her spil ligesom jeg gjorde med The last of us, de 2 spil er uden tvivl de bedste spil, som jeg har spillet på min ps4.

SD Medlem Forum Acolyte

Jeg er også igennem. kæft det var noget af en fed spil oplevelse. har fået alle trophies på ps4. det eneste jeg mangler er få datapoints. brugte ca 60 timer i spillet. var endda level 50 langtid før jeg var igennem. Det fangede mig rigtig meget denne her titel.. har fundet de 3 stranded items også. synes AI var rigtig godt, selv om man lagde traps hoppede de over dem osv. når man lærer med elemental skaderne i spillet giver det en rigtig god fordel, frost/shock/fire. alt i alt så er denne titel et værd at kigge på. Historien fanget mig en del, god udfordring og masser at lave i spillet

Jeg er også igennem. kæft det var noget af en fed spil oplevelse. har fået alle trophies på ps4. det eneste jeg mangler er få datapoints. brugte ca 60 timer i spillet. var endda level 50 langtid før jeg var igennem. Det fangede mig rigtig meget denne her titel.. har fundet de 3 stranded items også. synes AI var rigtig godt, selv om man lagde traps hoppede de over dem osv. når man lærer med elemental skaderne i spillet giver det en rigtig god fordel, frost/shock/fire. alt i alt så er denne titel et værd at kigge på. Historien fanget mig en del, god udfordring og masser at lave i spillet
    Mangler stadig nogle trophies da jeg fejler på den hunter trial med de Glint hawks, havde en hvor jeg blev færdig lige på 2 minutter så fik ikke den højeste trofæ reward så jeg blev lige nød til at lægge spillet fra mig i lidt tid så mangler nogle små ting endnu, men spillet har været fedt hele vejen og god historie i den havde dog set den slutning komme og håber at de laver 2'ern inden for de næste par år.

SD Medlem Forum Acolyte

Mangler stadig nogle trophies da jeg fejler på den hunter trial med de Glint hawks, havde en hvor jeg blev færdig lige på 2 minutter så fik ikke den højeste trofæ reward så jeg blev lige nød til at lægge spillet fra mig i lidt tid så mangler nogle små ting endnu, men spillet har været fedt hele vejen og god historie i den havde dog set den slutning komme og håber at de laver 2'ern inden for de næste par år.
    De hunter trails var sq meget spas. den hvor du skal loote vågere hurtigere end hawks? . jeg sprintede igennem hvis det var den.

De hunter trails var sq meget spas. den hvor du skal loote vågere hurtigere end hawks? . jeg sprintede igennem hvis det var den.
    Det er den hvor du skal bruge den rope caster og så crit 3 gange på glint hawks inden der er gået 2 minutter.

SD Medlem Forum Acolyte

Det er den hvor du skal bruge den rope caster og så crit 3 gange på glint hawks inden der er gået 2 minutter.
    Aaah . Jeg blev også bare ved indtil jeg havde fået dem fuldt ud. nogen gange tog det ekstremt lang tid . men var sq spas. man lærer meget af de der jagt marker.

Havde lidt skratten i baggrunden på mine højtalere med den her udgave, men de er nu heller ikke for gode, og musikken fra spillet havde også den her form for tema og det passede bare til spillet for mit vedkommende big surprise right at de valgte noget musik der passede til spillet .

Damn ville være nice at kunne købe sådan en fætter.

SD Medlem Forum Acolyte

Damn ville være nice at kunne købe sådan en fætter.

Ja den er fandeme lækker. men hold da op han blev nem at slås med. rep kaster også den der Shotgun lignede purple weapon også var den nærmest færdig

Skulle snart dukke DLC op til spillet og det vil tilføje til historie delen af spillet.