Results 1 to 18 of 18

Thread: BDO-Trial DBO Ansøgning

Default BDO-Trial DBO Ansøgning

Indhold: Black desert online ansøgning til Guilden Semper Danica.
    -Hvad laver du til daglig:
    Lige for tiden er jeg desværre uden job, jeg er uddannet Datamatiker og flyttede til Randers for at tage uddannelsen til Plastmager, men grundet
    manglede elevplads, er det lidt på hold.
    Lige for tiden spiller jeg følgende multiplayer spil: Black desert online, Rainbow six siege, Smite og Battlefield 1

-Personlighed:
    Jeg betegner mig selv som en glad og humoristisk person (hvis jeg selv skal sige det :P) jeg har en tendens til at sige rigtig skumle vamle ting, men det er somreelt først når jeg ved dem jeg snakker med kan holde til det :P men det er min "thing". Jeg behandler andre som de behandler mig, og jeg har en åben tilgang til alle og er typen der ofte forsvare andre hvis de folk taler dårligt om dem.
    -Hvad kan du tilbyde SD:
    Humor, glade aftner og masser af smil på læben, jeg er lærenem og sætter altid pris på at man hjælper hinanden. Jeg er god til at lytte og hjælpe hvis nogle skulle have brug for en snak.

-Spil personlighed: Jeg er casual med stort C, har endnu ikke oplevet et MMORPG som jeg har følt jeg skulle være hardcore i, men jeg går altid efter at udvikle mig selv både teknisk men også viden.

-Char info: Hvilke(n) char(s) ansøger du med: Dark Knight i BDO lvl 56, har ikke besluttet om det skal være min "main" men har allerede brugt en del timer på hende, så mon ikke jeg holder fast.
    Family name : Doomhans
    Ansøgte char: Izabhal

Her til sidst vil jeg gerne sige skrive lidt om mig selv, og hvor jeg er fra og sådan

Mange tak
    Johnni / Izabhal
    Last edited by Doomhans; 18-08-2017 at 15:38. Reason: Personlig info om bosted samt kæreste slettet på hendes opfordring.

Forum Warden Lingmao's Avatar

velkommen på forumet @Doomhans
    held og lykke med ansøgningen
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths