Results 1 to 18 of 18

Thread: BDO-Trial DBO Ansøgning

Default BDO-Trial DBO Ansøgning

Indhold: Black desert online ansøgning til Guilden Semper Danica.
    -Hvad laver du til daglig:
    Lige for tiden er jeg desværre uden job, jeg er uddannet Datamatiker og flyttede til Randers for at tage uddannelsen til Plastmager, men grundet
    manglede elevplads, er det lidt på hold.
    Lige for tiden spiller jeg følgende multiplayer spil: Black desert online, Rainbow six siege, Smite og Battlefield 1

-Personlighed:
    Jeg betegner mig selv som en glad og humoristisk person (hvis jeg selv skal sige det :P) jeg har en tendens til at sige rigtig skumle vamle ting, men det er somreelt først når jeg ved dem jeg snakker med kan holde til det :P men det er min "thing". Jeg behandler andre som de behandler mig, og jeg har en åben tilgang til alle og er typen der ofte forsvare andre hvis de folk taler dårligt om dem.
    -Hvad kan du tilbyde SD:
    Humor, glade aftner og masser af smil på læben, jeg er lærenem og sætter altid pris på at man hjælper hinanden. Jeg er god til at lytte og hjælpe hvis nogle skulle have brug for en snak.

-Spil personlighed: Jeg er casual med stort C, har endnu ikke oplevet et MMORPG som jeg har følt jeg skulle være hardcore i, men jeg går altid efter at udvikle mig selv både teknisk men også viden.

-Char info: Hvilke(n) char(s) ansøger du med: Dark Knight i BDO lvl 56, har ikke besluttet om det skal være min "main" men har allerede brugt en del timer på hende, så mon ikke jeg holder fast.
    Family name : Doomhans
    Ansøgte char: Izabhal

Her til sidst vil jeg gerne sige skrive lidt om mig selv, og hvor jeg er fra og sådan

Mange tak
    Johnni / Izabhal
    Last edited by Doomhans; 18-08-2017 at 15:38. Reason: Personlig info om bosted samt kæreste slettet på hendes opfordring.

Forum Warden Lingmao's Avatar

velkommen på forumet @Doomhans
    held og lykke med ansøgningen
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Senior Grynte's Avatar

Velkommen til, rigtig fin ansøgning
    Øff

velkommen til

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @Doomhans

Jeg skal lige bede dig bekræfte at du acceptere vores 5 værdier: >>Link<<
    Samt lige give en melding på familyname og main char her i tråden også

Her kommer lidt mere information omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Maggius, @Muzungu, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Jeg har lige opdateret min post, havde lige overset det med familyname og char men det skulle være der nu
    jeg er fuldt forstået og acceptere jeres 5 værdier

Hyggelig mumble bruger

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Virker som en rigtig fin fyr, herfra

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

hyggelig på mumble

Velkommen til hyggelig på mumble.

@Doomhans
    har været meget aktiv på mumble. popper hvertfald 2 navne op hvor vi havde en lille debat og tingenede i bdo med. @ImJustWong og @SuddenFool
    selvom vi er splitted i meninger ang, ting. så var vi alle enige om at der skulle nogle ændringer på bordet når det kom til stykket

der er lidt flere, mener også at doom har været med ude og fiske med @Nerror og @Regio
    Last edited by Lingmao; 31-03-2017 at 0:16.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Jeg synes godt han kan få en af mig også

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Han har været ude og fiske den dag jeg ikke var med selv @Lingmao
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Jeg takker mange gange for alle de fine thumbs i har også alle sammen fortjent en fordi i har været så hyggelige at lave ting med

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Gik på efterskole med denne klovn tilbage i 2001-2002 tror jeg nok det var herfra

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile