Results 1 to 19 of 19

Thread: Ansøgning BDO

Default Ansøgning BDO

Heey SD, mit navn er Søren fra årgang 87' og rammer de gyldne 30 i år bor på Nørrebro hvor jeg har købt en andel for nogle år siden, og har boet alene.
    Jeg er lige startet på pædagogseminariet ude i ucc-hillerød, og lejet det ene værelse ud til min buddy som jeg har kendt hele livet da det er umuligt at bo i kbh uden et deltidsjob til at supplere med.

Min hobby´er til dagligt café-ture, styrketræning (periodevis) og ellers sidder jeg på discord med en 7-10 irl venner hvor vi spiller alt fra wow-cs-rust men desværre kun en som spiller BDO, han spiller i guilden "addicted" og er faktisk skylden i at jeg spiller BDO idag og også skylden til at jeg skriver til jer, da han foreslog at jeg skulle joine jer.

Jeg er forholdsvis ny i branchen (BDO). Jeg har prøvet lidt forskellige chars såsom tamer, warrior og wizard, men er nu endt på mahwa. Jeg er lvl 56 og har 117/141/204 i stat. Jeg er ikke en hardcore gamer endnu, men er sikker på at jo mere bid man får for spillet, jo mere stiger ambitions niveauet. og som nævnt tidligere, kommer jeg nok os til at skulle passe drengene i noget shoot-em-up spil ved siden

Jeg er en glad dreng der altid er klar på sjov og ballade. Jeg er os altid klar på at hjælpe både i spil, og eller mine vise ord Jeg startede med at spille i Diablo2 tiderne hvor disketter var "THE SHIT", hvor efter jeg kom ind i warcraft3 -> mods som dota -> WoW da det kom ud. fik mange mange timer og år til at gå med WoW-vanilla. Efter noget tid havde jeg en pause hvor jeg bestemte mig for at starte igen når expansion kom, men det gav bagslag og har prøvet at starte i hver expansion men for mig er spillet bare ikke det samme og er heller ikke på vej til at blive det samme. Så i mange år har jeg ledt og ledt efter et ordentligt spil. Jeg spillede HoN, LoL, Dragon age for lige at få lidt noget der minder om mmo bare som singe player. Skyrim, cs, Battlefield, Call of duty osv osv. Men nu har jeg fundet mit spil! Det tomrum som jeg manglede efter WoW vanilla, begynder så småt at blive fyldt.

Jeg acceptere og forstår sd´s reglementer og alle værdier der er.

De 5 værdier

- Respekt for andre:
    Respekt for andre mennesker end sig selv, ser jeg som en norm og helt almindelig skik. vi er alle menneske og nogen klikker bedre med nogen end andre, men respekten skal ALTID være der, lige meget hvor mange forskelligheder man har.

- Ærlighed:
    Ærlighed er i mit perspektiv i forlængelse af respekt. Det er svært at respektere end anden person hvis du ikke engang kan være ærlig! Og så er det jo os en del sværer at huske en løgn frem for sandheden

- Loyalitet:
    Igen er det nogle virkelig gode og lækre egenskaber som jeg mener en hver person burde tilegne sig.

- Udvikling:
    Jeg har selv -efter jeg er blevet ældre- kun stræbet for at få et godt gamer miljø hvor det sociale er i top, hvor det ikke galt om at være den bedste af den bedste, men istedet har det fantastisk og sjovt når man gamer. Progress er selvfølgelig nice, men ikke noget der skulle gå ud over det sociale

- Engagement i SD:
    pga irl liv, kan mit engagement svinge lidt fra den ene uge hvor jeg kan spille 100timer om ugen, til nogen gange kun at have måske 20-30timer om ugen (f.eks. hvis afsluttende modul opgaver kommer på spil i skolen.)
    Jeg glæder mig til at lære jeg alle bedre at kende og vil gøre mit bedste for at være med til at folk har det godt og at man tager sit ansvar for SD, sig selv og teamet.

Jeg har desværre en del at se til de kommende dage så søndag ville nok være dagen hvor vi kunne fortsætte snakken over mumbler og hvis det ikke passer, har jeg næsten hele næste uge fri

Håber at høre fra jer.
    Mvh
    Søren
    Char: Loufiniana Family name: ElKheloufi
    Last edited by elkheloufi; 20-03-2017 at 18:13.

P.S. Der står noget forskelligt rundt om på forumet hvilken server man skal være på for invite´s pm´s osv. så er lidt lost håber i kan hjælpe

hej og velkommen til

Mange tak lange

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa

Velkommen hertil. Held og lykke med ansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hey og velkommen til.
    Du mangler lige at godkende vores værdier. Held og lykke med ansøgningen.

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @elkheloufi (hvordan udtales det?)

Jeg skal lige bede dig læse vores 5 værdier og acceptere dem: >>Link<<

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtale: hvornår har du tid?
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Maggius, @Muzungu, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Ser frem til at spille med dig og lære dig at kende

Ps. Main channel er Serendia6

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Hey Caligo, tak for respons.

Jeg kan ikke lige helt finde ud af hvordan jeg acceptere de 5 værdier, men ud fra andre ansøgninger, ser jeg folk skrive om emnerne så det prøver jeg os
    Har desværre ikke permission til at komme her ind for at få mere information -->
    Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse

De 5 værdier

- Respekt for andre:
    Respekt for andre mennesker end sig selv, ser jeg som en norm og helt almindelig skik. vi er alle menneske og nogen klikker bedre med nogen end andre, men respekten skal ALTID være der, lige meget hvor mange forskelligheder man har.

- Ærlighed:
    Ærlighed er i mit perspektiv i forlængelse af respekt. Det er svært at respektere end anden person hvis du ikke engang kan være ærlig! Og så er det jo os en del sværer at huske en løgn frem for sandheden

- Loyalitet:
    Igen er det nogle virkelig gode og lækre egenskaber som jeg mener en hver person burde tilegne sig.

- Udvikling:
    Jeg har selv -efter jeg er blevet ældre- kun stræbet for at få et godt gamer miljø hvor det sociale er i top, hvor det ikke galt om at være den bedste af den bedste, men istedet har det fantastisk og sjovt når man gamer. Progress er selvfølgelig nice, men ikke noget der skulle gå ud over det sociale

- Engagement i SD:
    pga irl liv, kan mit engagement svinge lidt fra den ene uge hvor jeg kan spille 100timer om ugen, til nogen gange kun at have måske 20-30timer om ugen (f.eks. hvis afsluttende modul opgaver kommer på spil i skolen.)
    Jeg glæder mig til at lære jeg alle bedre at kende og vil gøre mit bedste for at være med til at folk har det godt og at man tager sit ansvar for SD, sig selv og teamet.

Jeg har desværre en del at se til de kommende dage så søndag ville nok være dagen hvor vi kunne fortsætte snakken over mumbler og hvis det ikke passer, har jeg næsten hele næste uge fri

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @elkheloufi

Først så er det fordi, det link fører til en uddateret post, der var lagt i et backupsegment af forum
    Så hvor du lige fandt linket, vil jeg da gerne have et prej om, så det kan opdateres^^

Derefter så vil jeg gerne give en undskyldning for dit kick fra guilden in-game.
    Jeg prøver pt. at finde ud af hvordan det er sket, da jeg ikke har fået nogen melding om dit kick, før end at jeg modtog en klage.
    Det kan i hvert fald konkluderes at det er sket ved en fejl og det beklager vi.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Det er det link du har linket her

Jeg tænkte på at joine jeres mumble senere hvor vi kunne drøfte det videre

Quote Originally Posted by Caligo View Post

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse

Velkommen til

Du får lige en for turen med guild skibet og dit gode humør

Forum Warden Lingmao's Avatar

ja. han er fin
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Mumble bruger, sikker

"Hi, my name is _____"

helt fin skrevet bliver neat se dig in game

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Meget hjælpsom fyr.