Results 1 to 16 of 16

Thread: Bacon elsker sger guild (BDO Ansgning)

Default Bacon elsker sger guild (BDO Ansgning)

Hejsa alle sammen

Mit navn er Thomas men alle mine venner kalder mig for Fns. Jeg bor I Randers men er opvokset i en lille by som hedder Ulstrup s nej jeg er ikke en "Randers" type

Tildaglig lser jeg Matematik C og dyrke let motion for at holde mig igang. Derudover gr jeg til rollespil som meget af min fritid hurtigt kan g p. Er ogs en lille skakspiller hvis nogen herinde skulle spille det

Jeg ser mig selv som en energiirsk og ambitisfuld person og elsker at den hele armen nr det kommer til noget han gr op i.

Har spillecomputer siden jeg var bette og kan nsten sige der ikke er et mmo jeg ikke har givet en chance. Derudover har jeg en webintegrator uddannelse og er igang med at f mit matematik p B neavu s jeg kan lse datamatiker.

Mange vil nok kalde mig for en casual men ser mig nok selv lidt mere som en grinder da jeg elsker at se tal stige i de mest underlige ting (pt gr jeg efter at f 1.000.000 Potato Flour XD ).

Jeg sger med min Valkyrie som er lvl 56 gear mssig er jeg igang med at f kbt det sidste s jeg kommer op omkring de 170 awakening og 200 DP.

Hber det giver et lille indblik i hvem jeg er og hvad i kan forvente fra mig

Mvh TheFons

bacon-heart.jpg
    Last edited by TheFons; 09-04-2017 at 20:21.

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Velkommen til Fns, rigtig fin ansgning, go held med den

Vores kyndige BDO folk kigger nok snart forbi din trd.

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Med overskriften "Bacon elsker sger guild" blev jeg nd til at g ind og kigge

Du virker som en fed god personlighed.. jeg nsker dig alt held og lykke med ansgningen.

// Trist

WoW: Tristnas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

hejsa og velkommen fino ansgning du skal lige huske at f noget om de 5 grund vrdiger med tagger lige @Caligo @Pegasus

ses ingame

Rdsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @TheFons

Fin ansgning at lse igennem

Jeg skal lige bede dig lse vores 5 vrdier og acceptere dem: >>Link<<

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forlb, som ansger/trial her i SD.

Forlbet med din ansgning kommer til at se sdan her ud:
    - Samtale: Er taget
    - Der er givet en trial der varer max en mned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjlpe dig igang, hvis du skal bruge hjlp).
    - Efter ca. en mned, s tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gr dig positiv bemrket i lbet af din trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde p at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde p forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste mder til at samle “thumbs up” p og generelt f positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne vre Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At vre aktiv p mumble er ogs en rigtig god mde at komme i kontakt med SD p mens du er p trial. Man kan enten f en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele p en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du fr nogle sprgsml undervejs, s kan du kigge lidt i Ansgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du vre mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, s kan vi altid gennemg dine sprgsml p mumble eller via PB hvis dette foretrkkes Du kan selvflgelig ogs stille dem bent p forummet hvis du vil det.

Ser frem til at spille med dig og lre dig at kende

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Du fr en af mig

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

helt klart

flink gut har snakket med ham nogen timer om stort og smt isr grinding

Denne ---> ---> er kun legal ved aflevering af et styks Bacon Kage !

SD Medlem Forum Apprentice

S lad g, drengen skal ogs blive glad

har aldrig mdt en der snakker mere end Fons, s derfor skal du da have den her

stor thumps up her fra tak for en hyggelig aften