Results 1 to 20 of 20

Thread: Ansøgning til Bdo (RareDanishGuy)

Default Ansøgning til Bdo (RareDanishGuy)

Jeg hedder Niels Løvstad. Jeg er 29 år gammel fra Jylland men bor i Oslo men min kæreste og det har jeg gjort i ca 5 år.
    Til daglig arbejder jeg som vvs mand det har jeg gjort i 13 år, og i min fritid spille jeg MEGET computer (Så meget som damen tillader dette.)

Jeg vil sige jeg er en ganske hjælpsom person, både over internettet og IRL. Jeg har Temperament, men det er sjældent at jeg lader det gå ud over andre end mig selv.

Jamen jeg tror jeg kan tilbyde Sempredanica lidt af det hele. spilerfaring i div spil som CS:GO - D3 som jeg har spillet ganske meget før i tiden. I BDO vil jeg bidrage med hvad jeg kan, min viden om spillet er ikke så stor endnu, men det kommer helt sikkert.

Ses Ingame ALLE SAMMEN!!!
    RareDanishGuy Zerker lvl57 atm.
    Last edited by RareDanishGuy; 05-04-2017 at 16:48.

SD Medlem Forum Learner Pilinias's Avatar
    Spil
    WoW

Hejsa Velkommen hertil.
    Der kommer sikkert et par rekrutteringsofficerer forbi dig inden længe og kigger på din ansøgning.
    Held og lykke med den.

Quote Originally Posted by RareDanishGuy View Post
    Ses Ingame Drenge.... (:
    - Det skal lige siges, at vi også er nogle hunkøn herinde hehe.

Peep peep! Peeeep!

Tak skal du have.

Ja det kan jeg se, det er bare hyggeligt

Velkommen til

tak

hyggelig fyr og tit på mumble

BDO Officer Forum Warden Caligo's Avatar
    Spil
    BDO

Hej @RareDanishGuy

Fin ansøgning at læse og undskyld ventetiden, men der har været lidt planlægningsproblemer
    Jeg skal lige bede dig bekræfte her i tråden at du
    har læst og accepteret vores 5 værdier, som du kan finde her: >>Link<<

Her kommer lidt mere information omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Forum Warden Lingmao's Avatar

hyggelig på mumble.
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar
    Spil
    BDO

Tak
    Jeg acceptere selvfølgelig de 5 værdier.

Kun fordi du køber dyr agurk.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012