Results 1 to 14 of 14

Thread: Ansøgning til BDO - RageFlow

"Hi, my name is _____"

Post Ansøgning til BDO - RageFlow

Hej folkens

Mit navn er Julian. Jeg er 18 år gammel og kommer fra Gråsten. Mit family name er RageFlow, og min Main char hedder Regem.

Til daglig går jeg på et HTX Gymnasium i Åbenrå.
    Når jeg ikke er i skole så kan jeg godt lide at side foran skærmen og chatte, samt hygge med folk i diverse spil, som f.eks. BDO. Udover at side foran skærmen, så kan jeg jeg godt lide at hænge ud med folk Irl. Jeg arbejder også på en golfbane, så lidt golf bliver der også spillet lidt af.

Min personlighed ligger i den snaksagelige side, dog ikke så det bliver irreterende. Jeg elsker at snakke med andre, især hvis det handler om spil eller computerhardware. Jeg elsker at hjælpe, jeg ved dog ikke alt, men prøver at hjælpe med så meget som muligt.

Er gammel WoW spiller og spiller stadig lidt CS:GO her og der. Selvom jeg kun har spillet BDO i et par måneder nu og ikke ved så meget om BDO igen, så kan jeg godt lide at hjælpe andre (også hvis det ikke gælder om noget fra BDO). Jeg er normalt meget casual og jeg er ellevild med Guild quest- og adventures, og hvad man nu ellers kan kommen ud på, så ser frem til en masse sjov og hygge sammen med jer

Min nuværende Char: Navnet er Regem, er Berserker, og den er i lvl 56 atm. Ikke det allerbedste gear, men den har 140ap/230dp lige pt, men det kommer.

Jeg accepterer de 5 værdier, da jeg sagtens kan stå inde for dem. Havde en dejlig snak med Sygko om dem

Jeg håber i kan bruge min tekst, og at jeg har fået det hele med. Så jeg håber vi får nogle sjove tider sammen. Vi ses in-game

Hej Julian, undskyld det tog lidt tid at byde dig velkommen her på forum

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Tak for et godt Nodewar og det gode initiativ

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Men også kun fordi du plager om det

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

• Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @RageFlow

God ansøgning at læse og undskyld ventetiden, men der har været lidt planlægningsproblemer

Her kommer lidt mere information omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.
    Last edited by Caligo; 07-04-2017 at 16:18.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Hyggelig mumble bruger