Results 1 to 15 of 15

Thread: Ansøgning til BDO, Tamer(Goldlynn_Foxtree)

Post Ansøgning til BDO, Tamer(Goldlynn_Foxtree)

Goddag Semper Danica

Jeg har hørt om jeres guild gennem BDO, ved at en ven joinede jer, Salty_Dorito. Gennem hans forklaring og jeres introduktion, om hvad jeres guild står for. Og at i er et fællesskab der går ud over det enkelte spil. Har det vagt min interesse. Jeg søger fællesskabet

Mit navn er Thomas Højriis Frandsen og jeg bor i vadum 7 km fra aalborg. Jeg bor hjemme og er arbejdsløs, men har planer om at flytte ud igen og tage uddannelse som lærer eller pædagog.

Jeg bruger det meste af min tid hjemme foran computeren, men kan også rigtig godt lide brætspils- og video-aftener. Om onsdagen er jeg hjemkunstskablærer for rødekors. Jeg kan også godt lide at lave mere fysiske aktiviteter, hvis folk er frisk på noget nede i parken, Selvom min form halter lidt

Som person er jeg hjælpsom, tolerent, tilbageholdende og positivt/venlig
    Som Spiller ligger min største styrke eller mål med spil i fællesskabet, samarbejdet og progression. For mig er der ikke noget bedre end når man i fællesskab har nået den næste store tinde, om så det er første kill på en boss, vundet node war eller en guild elefant. JEg stræber efter at være der og at ha deltaget i at nå milepælene.

Jeg kan tilbyde SD en aktiv venlig og hjælpsom person. Jeg er en nysgerrig og videns interesseret person. og derfor ved jeg mange små og anderledes ting om spil. Selvom de ikke er meta. Jeg har spilelt BDO i omtrent 2 måneder.

Min ynglings "retter" er stegtflæsk med persillesovs, jordbærtærte og slush ice. Jeg læser og ser fantasy serier/film, samt anime.

Når jeg gamer så spiller jeg rigtigt mange forskellige spil, og har spillet rigtigt mange gennem tiden. Jeg har spillet mange forskellige mmorpgs gennem tiden, men jeg spiller også moba's survival spil osv. De spil jeg bruger mest tid på er nok: BDO, League of Legends og Overwatch. League of legends har jeg tidligere spillet turneringer i.

Jeg ville betegne mig selv som en gamer, og har gamed siden jeg var lille, og er frisk på at spille de gamle spil også hvis folk er interesseret.
    Er typisk online hver dag, i dagtimerne. Men enten er jeg online næsten hele dagen, eller også er jeg om aftenen.

I BDO Mainer jeg Tamer lvl 56, fordi jeg altid har været en fan af pets. Og jeg kan også rigtigt godt lide dyr, generelt.

Jeg har læst og accepteret jeres regler og værdier, håber at overstående har vagt jeres interesse og at vi fremadrettet kan rejse ud på mange eventyr, sammen.

Mvh

Thomas aka Dr.Scoop
    Last edited by GoldlynnFoxtree; 16-04-2017 at 22:14.

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Velkommen hertil held og lykke med ansøgningen.
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Samtale er taget

@Caligo vil du skrive vekommen

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Nodewar deltager

godt at se dig til node wars

Godkendt herfra.
    Arcanius (Sejr)

BDO : Arcanius Sejr, Damalizea, Merihaim, Valdemaar, Levaniai og flere.
    Star Citizen : ArcaniusDK

Fedt at se dig til nodewar. Du får lige en thumbs up her. også lige en ekstra for den der livret der, mmmmm Stegt flæsk.... Sådan

Forum Convert