Results 1 to 21 of 21

Thread: Ansøgning til BDO Tamer(Livingecho)

Default Ansøgning til BDO Tamer(Livingecho)

Halløj Semper Danica

Name: Alyssaenia (vi taler ikke om det navn, alle sammen var taget så den fik bare nogle s'er e'er og a'er)
    Familyname: Livingecho (det er det her navn jeg bruger til alle spil og normalt det jeg reagere på, living eller echo er også helt fint)
    Class: Tamer(56)

Jeg hedder Martin Stokholm, jeg kommer fra en lille by ca 15km fra Roskilde kaldet Kirke Såby. Til Dagligt arbejder jeg som salgsleder i Netto på fuld tid. Det er et dejligt fysisk job, som gør at jeg kan sætte mig og spille computer, og generalt bare slappe af når jeg er hjemme, Uden at få det dårligt over at jeg ikke bevæger mig . Jeg er også bare helt vild med mad og helst en portion for meget end for lidt, så det skal man jo også lige arbejde af. jeg er blevet uddannet som webintegrator men det var bare ikke lige mig, kunne jeg godt se det ville blive for meget for mig at både se ind i en skærm Arbejde&Fritid. Jeg er en stille og rolig person til jeg lige kender folk, så kommer der lidt flere ord ud. kan godt være lidt stædig til nogle tider vis det er informationer jeg ved er korrekte, det er noget jeg arbejder med

Jeg er en stor fan af de 5 værdier i har, da de er nogle vigtige byggesten, vis man skal have et godt fællesskab op og køre. Det er altid nogle ting jeg altid har haft i tankerne når jeg spiller med folk jeg kender/ ikke kender. jeg er selv del af et wow guild, hvor vi har spillet sammen i 8 år, vi spiller ikke rigtigt wow sammen mere men alle mulige andre spil, halvdelen af et mmorpg er et godt fællesskab, ellers så spiller man jo bare et singeplayer spil.

Er lige startet på BDO igen efter en længere pause (ca August), Det dejlige landskab og fantastiske combat system kaldte mig tilbage. Jeg elsker at lære "alt" om de spil jeg spiller om det så er igennem spillet, spørgsmål eller google. Når jeg så ved det meste så hjælper jeg de andre så godt jeg kan.

Jeg er et tidligere medlem af Danmark2 og jeg kan kende nogle gamle ansigter på guildlisten (Yemma, Shadowspy, Curio og Shene, hvilket bare har givet mig mere lyst til at spille. jeg tænkt mig at spille lidt mere casual så der ikke er nogle chance for at jeg brænder ud, de der 18-30 hour sessions og 2-4 timers søvn tog hårdt på mig. men jeg skal selvfølgelig progress, det kommer helt automatisk når man spiller.

Min eneste rigtige hobbi lige nu er computerspil, der har været andre så som fodbold, badminton, svømning men der er kun en der altid betydet mest for mig og det er mine computerspil.

Ansøgninger er ikke min stærkeste side og slet ikke på dansk men jeg har prøvet! håber at møde de fleste af jer den næste måned.

Hejsa Living, Velkommen tilbage, godt at se dig igen. Ja vi er gamle spille venner fra Danmark1 og 2, vores leksikon ;-)
    Lige en herfra med det samme.

Flittig mumble bruger allerede

Hyggelig gut og så et tak for alt leveling aften, du får en

Ja det var hyggeligt, jeg har flere der skal op i level 50 vis nogle er klar!

Dejligt med en aktiv mumble bruger

ved ikke heeeeeelt om jeg vil give en nu du glemte at nævne mig fra Danmark men fair nok det kan du bøde for med noget farming sendere :P velkommen til m8

Du får lige en for deltagelse på guildskibet. Og en hyggelig aften på mumble.

Velkommen til og undskyld forsinkelsen med hensyn til svar på din ansøgning, men vi kigger på den her i ugen

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @Livingecho

Undskyld den lange ventetid.

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode, ikke meget anderledes end dine partial-trial dage. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Forum Hatchling