Results 1 to 21 of 21

Thread: Ansøgning til BDO Tamer(Livingecho)

Default Ansøgning til BDO Tamer(Livingecho)

Halløj Semper Danica

Name: Alyssaenia (vi taler ikke om det navn, alle sammen var taget så den fik bare nogle s'er e'er og a'er)
    Familyname: Livingecho (det er det her navn jeg bruger til alle spil og normalt det jeg reagere på, living eller echo er også helt fint)
    Class: Tamer(56)

Jeg hedder Martin Stokholm, jeg kommer fra en lille by ca 15km fra Roskilde kaldet Kirke Såby. Til Dagligt arbejder jeg som salgsleder i Netto på fuld tid. Det er et dejligt fysisk job, som gør at jeg kan sætte mig og spille computer, og generalt bare slappe af når jeg er hjemme, Uden at få det dårligt over at jeg ikke bevæger mig . Jeg er også bare helt vild med mad og helst en portion for meget end for lidt, så det skal man jo også lige arbejde af. jeg er blevet uddannet som webintegrator men det var bare ikke lige mig, kunne jeg godt se det ville blive for meget for mig at både se ind i en skærm Arbejde&Fritid. Jeg er en stille og rolig person til jeg lige kender folk, så kommer der lidt flere ord ud. kan godt være lidt stædig til nogle tider vis det er informationer jeg ved er korrekte, det er noget jeg arbejder med

Jeg er en stor fan af de 5 værdier i har, da de er nogle vigtige byggesten, vis man skal have et godt fællesskab op og køre. Det er altid nogle ting jeg altid har haft i tankerne når jeg spiller med folk jeg kender/ ikke kender. jeg er selv del af et wow guild, hvor vi har spillet sammen i 8 år, vi spiller ikke rigtigt wow sammen mere men alle mulige andre spil, halvdelen af et mmorpg er et godt fællesskab, ellers så spiller man jo bare et singeplayer spil.