Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: Wow, Guldana undead warlock ansøger om medlemskab :)

Default Wow, Guldana undead warlock ansøger om medlemskab :)

Hej,

Min gode kollega og ven Ramoen har overbevist mig om at jeg bør være med i Semper Danica. Jeg mangler nogle hyggelige personer at spille sammen med i casual og nogle gange semiseriøse raids.

Jeg hedder Jesper og bor i Aarhus. Til daglig arbejder jeg i Grundfos i IT og kommunikation, og i min fritid har jeg udover computeren rigeligt at se til. En kolonihave der skal passes, en hund der skal luftes, en MTB der skal cykles på, løb der skal løbes, øl der skal drikkes, rejser der skal foretages, dame der skal.... dames. Og så videre

Som person er jeg meget afslappet, og bestemt mere hjælpsom end temperamentsfuld. Hvis folk gør deres bedste, kan de kun blive bedre af at man hjælper dem, ikke af svinere. Det er vi vist alle for gamle til Jeg ved ikke hvad som sådan kan tilbyde SD - min primære spilerfaring ligger indenfor Blizzards spil, helt tilbage til warcraft 1 og the lost vikings. Så jeg kan tale med på stort set alt blizzard, bortset fra overwatch. Jeg plejer at have ganske fint humør, og bidrage med lidt humor til den gode stemning, men er ingen decideret nørd mht alle fine detaljer omkring spil, taktikker osv. I får en generalist der kan lidt af det hele

Med hensyn til de 5 værdier, så synes jeg de er nogle rigtige fine guidelines, som jo i princippet ikke burde være nødvendig, men som vi nok må erkende dagens onlinemiljø kan have brug for! Så de har min fulde opbakning, og jeg er overbevist om at det også bidrager til et tættere sammenhold, og dermed mere "guild-fornemmelse"

For at tale mere specifikt om wow, så er min Tarren Mill mainwarlock pt ilvl 891, og jeg har taget nighthold normal. Det har dog været i LFG regi, da jeg aldrig har spillet med en guild. Jeg kan og vil ikke dedikere mig selv til at raide på faste hverdage, men når jeg melder mig til raids tager jeg det selvfølgelig seriøst. Jeg vil gerne i Tomb of Sargeras når den kommer, men har ikke et mål om at være først, hurtigst eller bedst. Så jeg er nok en blanding af progress og casual.

Udover min wlock har jeg en orc shaman lvl 110, som jeg skal til at lege med, og en bloodelf achievementhunterpaladin, jeg også skal have op på lvl 110 Begge disse så jeg også gerne kom ind i Guilden på sigt Lige nu har jeg fokus på elemental og retribution, men har tidligere spillet healer en del, så vil kunne hjælpe med dette, hvis det er nødvendigt (efter lidt trial-and-error naturligvis!)

Min primære årsag til at søge her, er som sagt at jeg kender Ramoen, og han taler rigtig fint om denne guild. Det lyder som om jeres indstilling til spillet også er en jeg kan tilslutte mig til. Så jeg søger ind, fordi jeg gerne vil have nogle ligesindede at spille med.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh Jesper
    Last edited by Guldana; 28-04-2017 at 12:58.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hey Jesper, og velkommen til :-)

Lækker ansøgning. Vi lader den lige stå lidt, så flere medlemmer kan komme og hilse på dig. Derefter vil der komme nærmere info fra @Harpos og @Kodimagnyl som er de rekrutterings ansvarlige.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Hej Jesper

Velkommen til Semper Danica
    Det er en rigtig fin ansøgning du har lavet - Giver et godt billede af dig som person

Jeg lader lige din ansøgning stå lidt & vender så tilbage med ansøgnings info

Hej Jesper @Guldana - Her kommer lige lidt ansøgnings infomation:

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Kan du komme på mumble i morgen mandag d. 1/5 kl. 20:00 ca.
    - Ud fra hvad vi bliver enige om, så bliver der givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (Jeg vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Når jeg vurderer det er tid, så tager vi lige endnu en hurtig snak og finder ud af om du bliver member eller ej.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu, begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at joine /join Semperdanica i wow. Eller ved at bruge vores mumble.
    Mumble info kan finde info om på forsiden, eller ved at klikke >her<

De Nemmeste måder at få positiv respons fra SD medlemmer er ved at lave Random heroic, Mythic dungeon, LFR eller PvP med SD medlemmer.
    Mumble er et rigtig middel til at samle positive kommentarer og thumbs up, på.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til mig her på siden, i spillet eller @Harpos eller @Marwen

SD – video:

Rådsmedlem Forum Apprentice Pilinias's Avatar

Hejsa! Velkommen hertil. Rigtig fin ansøgning. Held og lykke med den!
    De bedste hilsner
    Pilinias // Rådet

Du kan typisk finde mig online følgende spil:

• Hearthstone
    • World of Warcraft
    • Elder Scrolls Online

Hej @Kodimagnyl

Yes, jeg har tid i aften, så vi snakkes bare ved der. Jeg finder lige ud af Mumble i mellemtiden så

Og tak til jer andre for den pæne præ-velkomst

Mvh Jesper

SD Medlem Forum Adept

Hej @Guldana

Hvis du har mod på at lære lidt flere af os at kende, så er du meget velkommen på Onslows Afterburn, et casual raidhold som kører om onsdagen fra 20-23.

Du er velkommen til at skrive til mig på onsdag, hvis du er på, så finder vi nok plads til dig Jeg vil være på Mooingknight ingame.

Hej Jesper
    Glad for du har fået ansøgt ! nu skal du så have samlet thumbs up's..kan ikke helt afvise at jeg giver en også

Jeg kan stå inde for at Jesper er en overall flink fyr :-) og en god wow-spiller, well, bedre end mig ihvertfald, men det siger ikke ret meget ;-)

/Ramoen

Hej @Sgaj

Fedt, tak! Jeg håber det er påkrævet at sidde i wifebeater og kasket, og drikke bajere når man raider der, for jeg kan ikke finde min kasket Hvis det passer ind, så finder jeg dig.

Og @Ramoen ydmyg som altid! Og igen har du ret

Velkommen på trial

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by Guldana View Post
    Hej @Sgaj

Fedt, tak! Jeg håber det er påkrævet at sidde i wifebeater og kasket, og drikke bajere når man raider der, for jeg kan ikke finde min kasket Hvis det passer ind, så finder jeg dig.
    Det er lige netop hvad det kræver, jeg drikker dog mere whisky end øl når vi raider, men ellers passer det fint

Du skal endelig bare tage fat i mig, såfremt du har mulighed for at deltage - der plejer at være plads på holdet

SD Medlem Forum Adept

@Guldana

Jeg kan ikke nå at raide i morgen.

Du kan skrive til Moonbasher i stedet for, han er den der er holdets ansigt udadtil

Forum Elder Deadlock's Avatar

Du kan også kigge forbi på mumble og komme ind i onslow kanalen så finder vi nok ud af det

yaw yaw. Nu nåede jeg ikke at tagge folk i tirsdags da jeg spillede, men i dag har jeg som killedjaeden spillet med @ceanbobbi @Dimse @Bumblebeer @giustino @hotdotem @Iznogood og @hechicero i en heroic og en mythic som healer - folk døde ikke alt for ofte...

Giostino er vidst @Harpos's alt @Manics er Hechicero @Xean er Bobbi

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Ja ja det er det der med at "kigge" på mumble, men hygge havde vi da

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Jeg mangler stadig at finde ud af hvorfor jeg bliver disconnected fra mumble og wow, hver gang jeg kører begge samtidig - det er temmelig mystisk. Men skal nok prøve at finde en løsning, og blive mere aktiv derinde.

Jeg mangler stadig at finde ud af hvorfor jeg bliver disconnected fra mumble og wow, hver gang jeg kører begge samtidig - det er temmelig mystisk. Men skal nok prøve at finde en løsning, og blive mere aktiv derinde.
    @Nerror - @Obse har i en ide til hvad årsagen evt. kan være?

Guest Forum Convert

Guldana har numse humor, det kan jeg lig =)

Forum Elder Deadlock's Avatar

Lækkert du har fået løst dit mumble problem, deltog fint på mumble og virker som en hyggelig fætter så en herfra

Tak for raid i aften, og for ekstra mythic runs @i-ved-hvem-i-er

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Det der er der nok ikke så mange der ser...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

Du skal nok lige ta et screenshot af folk på mumble & så tag @ dem i din ans (også nævnt under samtalen)
    Ellers sker der som Harpos er inde på - ingen ting

Derudover får du min

EDIT: Du kan også se dem der var accepted til raid i ingame raid invites
    Let the tagging begin
    Last edited by Kodimagnyl; 10-05-2017 at 8:29.

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Jeg var med på raidet i tirsdags med, Guldana.

Rigtig fin og snakke med. Vi havde lige 15-20min hvor vi sad og ventede på raid start. Så kom Guldana ned i kanalen, og faldt til med det samme. Forstod den interne humor hurtigt, og gav tilbage af samme skuffe. Det virkelig et stort plus hos mig

Det med, at komme før raid start og hygge snakke med guilden. Det der hvor man kan hente guld og skabe venskaber. Det meget svært og gøre under et raid, for der skal vi være stille. Han gjorde det lige efter bogen