Results 1 to 11 of 11

Thread: Kwalak stopper

Forum Learner

Default Kwalak stopper

Jeg har valgt at stoppe med at spille WoW på en pvp-server, da dette ikke lige er hvad jeg ønsker at få ud af spillet. Samtidigt er der i mine øjne ingen fremtid for mig i SD, da jeg ikke kommer til at spille DnL, og jeg har derfor valgt at stoppe i SD.

Jeg har haft en hyggelig tid i SD, som spiller har jeg haft en fantastisk oplevelse i både WoW og SWG. Dette skyldes i mine øjne det stærke sammenhold og den gode ledelse.

Men jeg vil også give lidt kritik til ledelsen selvom jeg syntes i gør det godt. I skulle have meldt ud klarere hvad det var i ville fra starten af WoW, ligeledes mener jeg stadigt at vi er blevet alt for store, der er ikke meget sammenhold når der er 200 spillere spredt ud over hele spektret, noget af dette kunne have været afklaret fra starten hvis i havde lagt en mere klar strategi. Der var langt mere fællesskab i SWG hvor vi var klart færre og langt mere sporet ind på det samme i mine øjne.

I skal have held og lykke med fremtiden

Med Venlig Hilsen
    Kwalak
    Kwalak 55 Commando, 450 Cybertech.
    Kwylyk 47 Sentinel, 450 Armstech.
    Kwilik 11 Shadow, Synthweaving.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

du kunne fange eniq på silvermoon og spille lidt med ham og thal hvis det var noget?

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Surt at se dig smutte Kwalak. Men som du selv siger er der ingen grund til at blive hængende hvis du ikke lige ser et morpg du vil joine os i.
    Men du vil altid være velkommen tilbage.

Din kritik er taget til efterretning.

Hav det godt.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Default Re: Kwalak stopper

Altid ked af at se folk leave, og så endda en fellow-warrior

Men jeg vil også give lidt kritik til ledelsen selvom jeg syntes i gør det godt. I skulle have meldt ud klarere hvad det var i ville fra starten af WoW, ligeledes mener jeg stadigt at vi er blevet alt for store, der er ikke meget sammenhold når der er 200 spillere spredt ud over hele spektret, noget af dette kunne have været afklaret fra starten hvis i havde lagt en mere klar strategi. Der var langt mere fællesskab i SWG hvor vi var klart færre og langt mere sporet ind på det samme i mine øjne.
    Vil være enig i at det sikkert er hyggeligere at være f.eks. 50 personer ene 200, men som wow er opbygget med 40 mands-raids, er det nødvendigt med en stor kerne af folk at trække på hvis man vil have noget ud af endgame PvE.

Dog syntes jeg vi har et kanont sammenhold i SD, selvom man selvfølgelig ikke kan være enig altid med 200 mand.

... Er godt klar over at du ikke ønsker at skabe en større diskussion over dette, men kun at hjælpe ledelsen, syntes bare lige det var vigtigt at pointere at det er nærmest umuligt at være en lille kerne af folk hvis man vil opleve noget i wow :wink:

Forum Learner

Jeg syntes efterhånden der er blevet snakket nok om det, og det er bestemt ikke min mening at starte nogen diskussion. Men jeg mener ikke man kan have en stærk social guild med 200 medlemmer, det var den pointe jeg gerne ville have videre.

Jeg spiller pt. på Emerald Dream med nogle RL venner, som er startet ganske nyligt og det har givet mig en masse ny energi til spillet + vi spiller Alliance, hvilket også er sjovt at prøve.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg melder dig ud nu.
    Jeg flytter lige tråden til det åbne forum, så du kan se hvis der kommer flere svar.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Held og lykke på den nye server...

Forum Convert

Kan du nu ha' det rigtigt godt, Kwalak - du vil sgu altid være en af "de gamle" for mig! :wink:

Og tak for de go'e tider i SWG, manse.
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Forum Learner

Lol kom lige forbi og kiggede, og syntes sgu det var lidt sjovt at jeg fandt den her tråd. Vil da lige give en lille update på hvordan det er gået med mit emerald dream eventyr. Jeg startede sammen med en RL ven en guild, som vi i skæg kaldte Jutlandic League og som kun skulle være for jyder, hvilket viste sig at skabe en del sure miner rundt omkring, men det endte da også med den blev DK guild. Efter en sammenslutning med en anden dansk guild er vi idag ikke mindre end 120+ i en guild som hedder Danish Brotherhood.

Der kan ses meget mere om den lille guild her:
    www.brotherhood.dk

Forum Acolyte Royce's Avatar

Du må hygge dig i fremtiden. Særlig tak for din indsats i SWG =)
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Låser den lige.
    Ingen grund til necro afskedsposter.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.