Results 1 to 15 of 15

Thread: Ansøgning til BDO Tiptop

Default Ansøgning til BDO Tiptop

Hejsa Semper Danica

Er lige vendt tilbage til BDO og søger et nyt fælleskab.

Familyname : Tiptopbob

Mit rigtige navn er Tonni og lige rundet de 36 år. Jeg kommer fra Amager (Kastrup) og har gamet det meste af mit adult life. Lige Pt går jeg sygemeldt og er desværre blevet fyret fra mit arbejde, efter jeg har fået noget med ryggen. Arbejdede tidligere i Post Dk/Nord hvor jeg stort set havde været siden 2000. Men som mange jo nok ved fra nyheder på tv, er det synkende skude og bliver nød at at smide ting væk for at holde skibet oven vande. Så jeg har rigelig med tid til at game. Men ellers er jeg bare en stille og rolig person der behandler alle ens og er respektfuld/hjælpsom og pligtopfyldende, hvis jeg nu skulle love noget

Jeg kan tilbyde SD min erfaring inde for gaming/hjælpsomhed en person man kan tage til side og snakke med og diverse ting og problemer. Plus siger ikke ting videre medmindre personen har givet accept på det. Så i bund og grund En hygge Onkel

Min Spillestil vil jeg nok kalde Casual er både til lidt Nodewars/Lifeskills og lidt mob grind. Er ikke den hardcore PvP. Så du finder mig nok ikke så tit ved en Arena. Men er i de fleste tilfælde altid hjælpsom hvis en person skulle ha hjælp med noget, hvis jeg altså kan løse det. Men som sagt er jeg lige vendt tilbage til BDO fra en lang pause. Var tidligere Officer i Danmark 2 derefter Danmark 1.

Mine chars : 57 Zerker - 56 Ranger - 51 Wizard som jeg er ved at bygge op til min main.

Jeg acceptere de 5 værdier og står inde for dem ( Thumps Up

Det var så en lille ansøgning fra Tiptop ( Skål )

Velkommen til og undskyld forsinkelsen med hensyn til svar på din ansøgning, men vi kigger på den her i ugen

Super flittig mumble bruger og en hyggelig fyr

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @Tiptop

Undskyld den lange ventetid.

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode, ikke meget anderledes end dine partial-trial dage. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Godkendt herfra
    Arcanius (Sejr)

BDO : Arcanius Sejr, Damalizea, Merihaim, Valdemaar, Levaniai og flere.
    Star Citizen : ArcaniusDK

Stærkt at se dig til nodewar

Forum Convert

Fedt med flere til nodewars

Forum Hatchling