Results 1 to 15 of 15

Thread: Ansøgning til BDO (Ardeidae)

SD Trial "Hi, my name is _____"

Default Ansøgning til BDO (Ardeidae)

Hejsa SD

Spil: BDO
    Familie navn: Ardeidae
    Char: Asydes
    Class: Musa
    Level: 56

AP 104/94 DP 143 (stadig scrub stats)

Mit navn er Rasmus, 23 år. Jeg kommer fra en lille by nær Aalborg, men er på nuværende tidspunkt bosat i Frederiksberg med min kæreste @Hindbær , langt væk fra det ellers elskede jydeland. Jeg flyttede til Sjælland efter endt værnepligt i Slagelse hos HESK, hvor jeg mødte Jakob @Kleopatria . Det var Jakob der fik mig til at prøve BDO igen og med en smule (meget) hjælp tror jeg nu endelig jeg har forstået basics

Til dagligt arbejder jeg som Handicaphjælper, hvor jeg også arbejder med nattevagter. Det betyder at jeg desværre ikke kan være aktiv Tirsdag aften, og et par weekend-aftener. Til sommer håber jeg at komme ind på Sygeplejerskeuddannelsen herovre på Sjælland. I min fritid bruger jeg en del tid på computerspil(duuh). Udover computerspil er jeg begyndt at samle og male Warhammer, her er jeg meget meget langsomt er ved at få stablet en lille beastmen hær på benene.

Jeg ser mig selv som en glad og afslappet person der altid er klar på at hjælpe, og kan det gøres med en øl i hånden bør det gøres med en øl i hånden.
    Når jeg spiller gør jeg alt hvad der står inden for mine evner for at være den bedste, så længe det ikke går ud over mine medspillere.
    Jeg glæder mig til at deltage i alt hvad BDO har at tilbyde.

Jeg har allerede deltaget i en masse sociale arrangementer som påhæng. Blandt andet sommerfest 2015 (efter klokken 23), kongespil i dyrehaven og Star Wars bio tur. Der har jeg mødt en masse af hovederne i SD og hygget mig gevaldigt. @Wace @Obse @HolgerDK @Marwen @Strexx @Grymok @Skiz @dragonslair @Wacky @Swup @Harpos
    En specielt tak til @Tristanas og svigermor @Dimse for en hyggelig togtur til Aalborg.

Jeg har selvføgelig læst de 5 værdier, og jeg står inde for dem.
    Ps. de fleste der spiller med mig kalder mig bare Ard, da Ardeidae er aaaaalt for svært at udtale.
    Last edited by Ardeidae; 12-05-2017 at 13:16.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ind med ham!

SD Medlem Forum Acolyte Hindbær's Avatar

Jeg synes nu også han ville passe godt her ind

Der er hverken Brombær, Jordbær, Blåbær, Rønnebær, Surbær, Hyldebær, Kirsebær, Morbær, Enebær, Multebær, Solbær, Tranebær, Boysenbær, Tyttebær, Bjørnebær, Bøllebær, Fruebær, Korbær, Krægebær, Laurbær, Etbær, Stikkelsbær, Kesmerbær... Det er Hindbær

SD Medlem Forum Knight Tristanas's Avatar

Kæmpe herfra.. altid en fornøjelse og være i selskab med Rasmus har flere gange mødt Rasmus IRL til forskellige SD arrangementer - han er uden tvivl SD materiale helt ind til benet.

// Trist

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

SD Trial "Hi, my name is _____"

Så kom den ansøgning endelig afsted.
    - tak for de fine ord!

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Det var på tide

/Dimse(R)
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Velkommen til og ja ind med ham

Velkommen til @Caligo noget du vil tage dig af?

Samtalen er taget

SD Medlem Forum Acolyte

Hyggelig fætter og han kan holde @Hindbær ud, hvis jeg kunne give ham 2 fik han det

Forum Convert Locoid's Avatar

Quote Originally Posted by Wace View Post
    Hyggelig fætter og han kan holde @Hindbær ud, hvis jeg kunne give ham 2 fik han det
    hahahah

Spiller du ikke også wow ? @Hindbær kunne ellers godt bruge par tips

ellers velkommen til og held og lykke
    Wow
    Lokoid - Druid
    Locoid - Shamen

Black Desert Online
    Familiy name: Warcoid

SD Medlem Forum Apprentice

så mangler du at få overbevist resten af flokken over i wow, at det er i BDO festen er

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Pfffft, hverken @Marwen eller @Tristanas kan da huske noget som helst fra sommerfesten i Aalborg!
    @Locoid det tror jeg vidst nok han sommetider gør. Jeg mindes da ihvertfald at @Hindbær tidligere har pralet med hvordan hun får sin kæreste til at grinde alt det hun ikke selv gider.

herfra

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @Ardeidae

Undskyld den lange ventetid.

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode, ikke meget anderledes end dine partial-trial dage. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Hyggelig Fætter