Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Thread: Nyt MMO: Wild West Online (Snart p Kickstarter)

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Den fr godt nok hug af anmelderne, ser ud til de har valgt at release den ALT for tidligt, rent content mssigt... Spillede den ogs lidt i Early Access, men valgte at tage en refund p davrende tidspunkt, det er jeg nu nok fint tilfreds med.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Spillerne er heller ikke begejstret: https://store.steampowered.com/app/7...p_reviews_hash

░░░░░░░░░░░█▀▀░░█░░░░░░
    ░░░░░░▄▀▀▀▀░░░░░█▄▄░░░░
    ░░░░░░█░█░░░░░░░░░░▐░░░
    ░░░░░░▐▐░░░░░░░░░▄░▐░░░
    ░░░░░░█░░░░░░░░▄▀▀░▐░░░
    ░░░░▄▀░░░░░░░░▐░▄▄▀░░░░
    ░░▄▀░░░▐░░░░░█▄▀░▐░░░░░
    ░░█░░░▐░░░░░░░░▄░█░░░░░
    ░░░█▄░░▀▄░░░░▄▀▐░█░░░░░
    ░░░█▐▀▀▀░▀▀▀▀░░▐░█░░░░░
    ░░▐█▐▄░░▀░░░░░░▐░█▄▄░░░
    ░░░▀▀░▄Wild West▄░▐▄▄▄▀░░
    ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

Ja, de er ikke alle begejstrede
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

jeg har spillet det nogle timer og det er kun version 0.8.5 og synes det har stort potentiale hvis de gr det rigtigt og lytter til folk der vil spille det.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Var egentlig frisk, indtil jeg s ratings p steam.. Tror jeg venter..
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Quote Originally Posted by Eckhunter View Post
    jeg har spillet det nogle timer og det er kun version 0.8.5 og synes det har stort potentiale hvis de gr det rigtigt og lytter til folk der vil spille det.
    Mit eneste problem er, at ud fra det jeg har set siden launch, er det minimalt hvad der er kommet af content de sidste 8-9 mneder. Fatter slet ikke at de har valgt at launch det nu, tror det var selvmord tbh.

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Kostede ikke s meget da jeg kbte det og var ogs mest fordi jeg hbede at det ville blive godt da jeg godt kunne tnke mig et western mmo, nu venter jeg bare og ser hvad det ender med, er penge som jeg for lngst havde glemt jeg havde brugt alligevel, hvis det skulle blive godt en dag s har jeg en ekstra key (gemmer den lige lidt for syntes det ville vre spild at give den vk nu til en som bare lige vil prve spillet, fordi spillet er ikke s meget vrd i sin nuvrende form)

Syntes efterhnden det er en ret udbredt tendens det med at smide spil p gaden fr de er klar og jeg er selv stor modstander af det fordi lysten til at g tilbage til en fuser er sgu ikke den samme som frste gang man starter op efter at have get og ventet p en titel.

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

Jeg er bestemt ogs trt af de har smidt det ud nu, gjorde det ogs med albion online og endte med at blive trt af spillet inden det 1.0

s har ikke tnkt mig at spille det her vildt meget, men ville ogs gerne have set mere content.
    men tror de har arbejdet p alt muligt andet og ndret en masse ting. uden at vre helt sikker p det.

dog er der dele af spillet som var aktiveret fr, som ikke er aktivt nu. s ved ikke om det har droppet den mde eller om de gr det for at teste de andre ting af.