Page 12 of 16 FirstFirst ... 28910111213141516 LastLast
Results 276 to 300 of 396

Thread: EverQuest - New Progression Server - TrueBox, PoP-Locked (Vanlilla Server'ish)

Forum Elder Beawolf's Avatar

Quote Originally Posted by Hospitall View Post
    ved godt vi har snakket sammen omkring den her guild, og på det tidspunkt vi sidst snakket sammen, var jeg død træt så orkede hverken det ene eller det andet, men her det sidste par gange jeg har været online, har jeg prøvet at /who riggs og dig men i har ikke været online , til at kunne få en invite :P for jeg er frisk på en ihvertfald =)
    Har netop ledt efter dig

Jeg er på i aften, men guilden har raid her kl. 19:00 så aner ikke om der vil være officers i nærheden til at invite dig, men måske du kan hoppe med på raid og få invite samtidig? .. logger lige på og finder et navn til dig.
    'BeaWolf' since 2008

Quote Originally Posted by Virtuella View Post
    Hvis jeg skal med i en guild bliver det nok en casual. Startede EQ for hyggens skyld og orker ikke en raid guild.
    Det gør ikke noget jeg aldrig får det bedste gear eller klarer alle mobs.
    Tror det hyggelige vil gå af for mig hvis jeg starter med at raider igen i EQ.
    Det er helt fint Virt Der er ingen krav, men en mulighed ;-)
    'BeaWolf' since 2008

Quote Originally Posted by Hospitall View Post
    ved godt vi har snakket sammen omkring den her guild, og på det tidspunkt vi sidst snakket sammen, var jeg død træt så orkede hverken det ene eller det andet, men her det sidste par gange jeg har været online, har jeg prøvet at /who riggs og dig men i har ikke været online , til at kunne få en invite :P for jeg er frisk på en ihvertfald =)
    De starter raid ca. kl 19:30 fra Sro. Find Raato, og han vil tage en lille snak med dig, og som han siger 'hvis du er flink' så får du et invite ;-)
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Senior PulvenDK's Avatar

Så havde jeg lige rage quit nummer 2 i min relative korte eq karriere.. 2 % fra lvl 50 og så kommer der en gruppe røvhuller fra Faceless empire og trainer os så vi alle dør.. Og så tager de vores camp.. Nu mangler jeg så 15% til lvl 50..

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by PulvenDK View Post
    Så havde jeg lige rage quit nummer 2 i min relative korte eq karriere.. 2 % fra lvl 50 og så kommer der en gruppe røvhuller fra Faceless empire og trainer os så vi alle dør.. Og så tager de vores camp.. Nu mangler jeg så 15% til lvl 50..
    Med bonus xp kan det da ikke tage så længe
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

Hurtigt spørgsmål, er pre nerf guise med ? Dark elf illusion masken som kunne bruges af alle ? 😊

Quote Originally Posted by Saliq View Post
    Hurtigt spørgsmål, er pre nerf guise med ? Dark elf illusion masken som kunne bruges af alle ? 😊
    Ja

SD Medlem Forum Convert

jeg holder en lille pause med spillet, umuligt at finde grupper som lvl 50, så glæder mig til aa kommer, så der nok mere gang i i grupper igen

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Om ikke andet kommer kunark "snart" så er der da 10 ekstra levels. Jeg har nu ikke haft problemer med at finde grupper som 50

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Jeg nåede at blive 41 med min wizzie, så ikke sikkert jeg når 50 inden kunark, men nu må vi se. Det vil tiden vise når jeg er hjemme fra Thailand igen om en lille måned
    dejligt at være nede i varmen igen

Korintas, Druid

Korintas, Druid
    Får smidt dig i OP i aften, og velkommen til sig til hvis jeg kan hjælpe med noget
    'BeaWolf' since 2008

Quote Originally Posted by Beawolf View Post
    Får smidt dig i OP i aften, og velkommen til sig til hvis jeg kan hjælpe med noget
    tak, tænkte på guilds ? stadig i den der level up guild ?

tak, tænkte på guilds ? stadig i den der level up guild ?
    Nej er kommet med i en raiding guild kaldet 'Europa Agnarr'

De fleste fra SD er vist nok i Good Tidings?

Europa Agnarr har inden for den sidste uge stoppet rekrutering til raid holdet (tager kun classes ind som der er i mangel, blandt andet Clerics) men har lavet en family and friends rank som alle venner og familie af raiders kan komme ind med
    'BeaWolf' since 2008

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Good tidings har stadig åben for rekruttering mig bekendt. Moody er officer
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

SD Medlem Forum Disciple Moody's Avatar

Ja, vi er nogen stykker der er i good tidings. Det er en casual guild hvor vi havde vores første raid i lørdags (phinigel). Det var en succes, så dem kommer der flere af. Det er mest US spillere, men der er altid nogen på og vi har pt lidt over 300 members. Folk er rigtigt gode til at hjælpe hinanden, hvad enten det er quests, gear, crafting eller ports, så er der næsten altid nogen der står klar til at give en hånd. Vi er ikke hardcore og det bliver vi sikkert aldrig, så leder i efter raids hver dag så vil i nok ikke finde det her

Så det kan du overveje om det er noget for dig @Saliq og hvem vi ellers har der leder efter en guild

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Ja, vi er nogen stykker der er i good tidings. Det er en casual guild hvor vi havde vores første raid i lørdags (phinigel). Det var en succes, så dem kommer der flere af. Det er mest US spillere, men der er altid nogen på og vi har pt lidt over 300 members. Folk er rigtigt gode til at hjælpe hinanden, hvad enten det er quests, gear, crafting eller ports, så er der næsten altid nogen der står klar til at give en hånd. Vi er ikke hardcore og det bliver vi sikkert aldrig, så leder i efter raids hver dag så vil i nok ikke finde det her

Så det kan du overveje om det er noget for dig @Saliq og hvem vi ellers har der leder efter en guild
    Jeg er på Moody hedder Korintas inde i spillet

Dem af jer der er i Good Tidings..der starter et Plane of Hate raid nu her ! @Moody @Pulven

Quote Originally Posted by Ramoen View Post
    Dem af jer der er i Good Tidings..der starter et Plane of Hate raid nu her ! @Moody @Pulven
    Hvad er nu her? Hvad tid?

hmm ok..det er bare én gruppe..jeg skal charm et mob, der skal være main tank og dps...det skal nok gå godt..yikes :-)

prøvede et PoSky raid med GoodTidings guilden..det var fint..men alt for sent..startede 01.30 dansk tid og jeg stoppede kl 4.17 hvorefter de fortsatte i Hate.
    Så selv om jeg virkelig er glad for guilden, tror jeg at jeg må finde en Euro guild da jeg gerne vil raide. Kandidaterne er nok Europa-Agnarr og Wraith-Reborn
    Nogen der kender til dem ? udover raiding skal de ikke være for kritiske overfor mere casual ting

Quote Originally Posted by Ramoen View Post
    prøvede et PoSky raid med GoodTidings guilden..det var fint..men alt for sent..startede 01.30 dansk tid og jeg stoppede kl 4.17 hvorefter de fortsatte i Hate.
    Så selv om jeg virkelig er glad for guilden, tror jeg at jeg må finde en Euro guild da jeg gerne vil raide. Kandidaterne er nok Europa-Agnarr og Wraith-Reborn
    Nogen der kender til dem ? udover raiding skal de ikke være for kritiske overfor mere casual ting
    Jeg har snakket meget med officerer fra wraith reborn og regner med at joine dem her en af dagene.. De virker super flinke og raider på. Tidspunkter der passer

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Hvem er størst? Der render I alt fald en del Europa Agnarr rundt
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Jeg er i Europa Agnarr som er en meget aktiv raid guild med 3 raids om ugen og ofte en masse open World raid de øvrige dage. At joine raids er optional og altså ikke påkrævet men lige pt. Er det faste raidteam ved at blive sat og med mindre man er en Class der mangles skal man ikke forvente fast plads på raidholdet længere. Jeg havde (har) invite til guiæden klar til jer alle for et par uger siden, men til forskel fra dengang kan der ikke længere garanteres raid spot.

Se www.europa-Agnarr.com for yderligere info. Hvis I vil ind skal jeg gerne arrangere dette.

Der er også mange guild xp groups dagligt og der er pt. Også nogle PL grps der kører.

@Ramoen hvad siger du.. Tænker vi skal finde samme guild.. Er du mest til wraith eller Europa?