Results 1 to 16 of 16

Thread: Ansøgning til BDO, Xaphan2301/1337

Default Ansøgning til BDO, Xaphan2301/1337

Heysan Semper Danica,

Hvem og hvor: Mit navn er Nis Boile Christensen jeg er 30 år og bor pt. i København på Amager.

Hvad laver du til daglig: Til daglig arbejder jeg hos en virksomhed der hedder BIM Equity A/S hvor jeg er afdelingsansvarlig for vores digitaliserings og Facility Management afdeling. Her yder vi IKT/BIM rådgivning til vores eksisterende- og nye kunder samt hjælper bygherre, arkitekter og ingeniører med at laseropmåle og modellere de bygninger som de ejer eller renoverer/ombygger, dvs. opmålinger til forskellige formål.

Personlighed: Med alderen er jeg nok blevet lidt mere casual end da jeg startede med at spille MMO's. Jeg er ret overbærende og tålmodig og tager tingende som de kommer, men sætter vi os sammen med planer om at gøre vores yderste for at opnå noget fedt, så er jeg heller ikke reg for at sige min mening hvis fuck ups er lidt for åbenlyse... også mine egne

Hvad kan du tilbyde SD: Fokuseret PVP og/eller PVE når jeg er med. En talmæssig tilgang til MMO's med en efterhånden fin forståelse for game mechanics generelt. Jeg er jyde, så jeg bidrager med 100% sikkerhed med total sjove og til en hver tid gennemtænkte jokes.

Spil personlighed: Det må jo så nok efterhånden være casual, men stadig med fokus på progression og "ting der kan betale sig/give afkast", i det jeg så har tid til. Derfor jeg også ansøger til Semper Danica.

Char info:
    Sorcs - Xaphan2301 - lvl 57,15 - 146(AP)/160(AWAP)/237(DP)
    Valk - Xaphan 1337 - lvl 56,22 - Lifeskiller...

Supplerende info:
    TheHat er en af mine rigtig gode IRL venner, vi har spillet stort set alle "worthy" MMO's og FPS spil sammen de sidste 12-13 år. Det betyder også at vi tit sidder og snakker sammen på skype, så det skal vi jo blot have flytte over til Mumble

Jeg joinede faktisk guilden for 3 uger siden. Min ankomst til guilden var lige oven i klatreferie og en masse andet efterfølgende arbejde, hvilket har resulteret i, at jeg har været ca. 95% AFK i den periode. Jeg har nu tiden til at committe til at blive fuldbyrdet medlem.

Glæder mig til at møde jer på voice chat til lidt episk ass wooping og socialt nørderi.

/Xpahan
    Last edited by Xaphan; 28-05-2017 at 13:14.

Forum Hatchling

Min veeeen!

Forum Warden Lingmao's Avatar

@Palihz
    tror du kender ham her
    @Xaphan
    Held og lykke med ansøgningen
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Tak skal du have Lingmao

Det kan meget vel være at Palihz og jeg kender hinanden, men bag andre gamernavne

Hyggeligt med dig på mumble

Mumble bruger altid velkommen

Tak for hyggelig morgen snak og morgen grind på pirates