Results 1 to 13 of 13

Thread: Core Raider Holdet - Genoplivning + Modernisering

SD Rådsmedlem Forum Warden Shakazu's Avatar

Exclamation Core Raider Holdet - Genoplivning + Modernisering

Projekt: Core Raider Holdet

Vi er i gang med et projekt, som skal genoplive vores kære gamle Core Raider hold.
    Til dem som ikke husker det, eller ikke var i guilden da vi havde holdet, vil der komme information i denne tråd løbende. Vi håber på, at holdet står klar til Tombs of Sargeras.

Ideen omkring holdet:

At skabe et hold som vores medlemmer kan ansøge til. Ligesom vi har skabt en guild man kan ansøge til.

Før i tiden havde Core Raiders der egen rank. Det synes jeg ikke de skal have den her gang. Der var nogen som følte sig bedre end resten af guilden, bare fordi de havde en højre rank end de normal medlemmer. Hvilket også resulteret i der ikke altid blev snakket lige pænt til alle. Hvis man skal være med på det her hold, så det lige så meget fordi, man gerne vil hjælpe guilden, og fremstår som et godt eksempel til potentielle ansøgere både ude og inden fra guilden. Alt det elitetist snak skal ikke finde sted på det her hold. Så kan det godt være, at personen er den bedste i hele verden, men personligheden passer ikke ind på holdet.

Holdet går i alt sin enkelthed ud på, at være det bedste Semper Danica kan tilbyde vores aktive raiders i World of Warcraft, og alt der tilhører, er realistisk, samt fuld opbakning fra ledelsen i stedet for de små "private" hold.

Det var meget kort omkring holdet, men der skal nok komme meget mere endnu

Vi søger raid leaders:

Raid Leaders - Skal få folk til og føle sig velkommen på holdet, god til en fornuftig dialog blandt medlemmer, skal kunne få folk til og lytte efter. Det meget vigtigt de kan skabe sig en god respekt omkring de medlemmer som er på holdet, og tør sige når nogen gør noget forkert, uden det skal lyde som om man hakker ned på folk.

Vi skal have et godt sammenhold her. Det super vigtigt, og klart det som kommer i første række her. I stedet for man hakker på hinanden, eller anden vis bliver sure på hinanden, så hjælp hinanden i stedet for, vi kæmper jo for det samme
    Jeg uden mærket godt klar over, at man kan blive frustreret, og det kan ikke undgås, men tag fat i en raid leader og snak med ham eller hende om det. Vi søger en god håndfuld raid leaders nemlig, så der skal nok være nogen og snakke med.

Så hvis vi har nogen her i guilden som gerne vil hjælpe med dette projekt, og gerne vil være raid leader så skriv til mig
    Raid leaders vil få tildelt en Sergeant titel og eget Sub Forum som de kan snakke i om raidet, og ansøgere til holdet.
    Vi har ret store planer med dette hold, og raid leaders kommer til og få en tung mening omkring hvad der skal ske med holdet, samt alle beslutninger på holdet.

Der kommer mere... Meget mere:
    World Of Warcraft

Quote Originally Posted by xlausen
    Jeg er low på skills

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Og Tommel Op!
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Acolyte
    Spil
    WoW

Meget interessant, glæder mig til at læse lidt mere information, når det bliver gjort tilgængelig. Er dette også tiltænkt en slags diskussions tråd, eller er den begrænset til information?

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Hvornår stoppede vi Med at have core raider ranken?

Også lige en rettelse. Mener helt bestemt aldrig vi har haft IG ranks der vare "højere" end andre. Bortset fra officer og sergants?
    Quinn - One name. One legend

Quote Originally Posted by Azazu View Post
    Meget interessant, glæder mig til at læse lidt mere information, når det bliver gjort tilgængelig. Er dette også tiltænkt en slags diskussions tråd, eller er den begrænset til information?
    Du må meget gerne skrive i denne tråd

Quote Originally Posted by Quinn View Post
    Hvornår stoppede vi Med at have core raider ranken?

Også lige en rettelse. Mener helt bestemt aldrig vi har haft IG ranks der vare "højere" end andre. Bortset fra officer og sergants?
    Tror core raider ranken stoppede i Cata, ikke helt sikker.

Skrev heller ikke, at man var højere, men blot folk følte sig højere. Derfor er den droppet med dette hold
    World Of Warcraft

Jeg er low på skills

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Øh... jo du gør

"Der var nogen som følte sig bedre end resten af guilden, bare fordi de havde en højre rank end de normal medlemmer."
    Quinn - One name. One legend

Socialt Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Der vil altid være nogen som ser Core Raider som en højere position i guilden end en normal member rank Jeg bryder mig personligt ikke om denne form, jeg tror det vil distancere folk i guilden.
    Jeg mener jeg kom ind i guilden lige efter Core Raiders blev droppet. Det kan godt være det ikke er 100% rigtigt men jeg mener der var meget splid mellem core raider holdet og resten af Semper Danica. Hvordan vil i sikre jer at dette ikke sker igen?

Socialt Medlem Forum Adept Cuber's Avatar

Hov, du skriver også at i ikke vil bruge dette med core raiders. Never mind then

Quote Originally Posted by Cuber View Post
    Hov, du skriver også at i ikke vil bruge dette med core raiders. Never mind then
    Lige præcis. Selvom core raider ranken teknisk set var højere end normale members, var det helt uden betydning. Det dropper vi helt denne gang, så alle forbliver på samme den samme rank ingame
    Og så vil vi have meget mere fokus på folks personlighed
    World Of Warcraft

Jeg er low på skills

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Jamen som en af de tidligere ledere for CR holdet, kan jeg da kun sige held og lykke Rudo og jeg havde sgu hænderne fulde da vi kørte skidtet, men sjovt var det da når man endelig fik samtlige noobs til at høre efter Er spændt på at se hvor det kører hen af.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Apprentice
    Spil
    WoW

Socialt Medlem Forum Apprentice

jamen Talnox selvfølgelig havde i det det du var jo leader muhah
    Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Jamen som en af de tidligere ledere for CR holdet, kan jeg da kun sige held og lykke Rudo og jeg havde sgu hænderne fulde da vi kørte skidtet, men sjovt var det da når man endelig fik samtlige noobs til at høre efter Er spændt på at se hvor det kører hen af.

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW