Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Ansøgning BDO Stodderkongen 58 DK

Default Ansøgning BDO Stodderkongen 58 DK

Hej SD tænkte det lige var på tide jeg skrev den ansøgning her.

Mit navn er Claus, bor i odense og har den fantastiske alder af 28 år. Til dagligt får jeg det meste af tiden til at gå med gaming, er pt på kontanthjælp og uden arbejde æv bæv. Er dog uddannet chauffør og har haft lidt forskellige jobs inde for den branche. Som person vil jeg sige jer er ret empatisk og hjælpsom. Høj humor med god tendens til sarkasme

Har tidligere spillet spil som wow gennem flere år. Archeage Diablo 2-3 path of exile. Og mange mange flere spil har en bred interesse for mange forskellige spil.
    Så er os altid frisk på et pusterum og spille andre spil hvis folk er frisk på en runde smite eller andet.

Så hvad har jeg at byde på, højt humør en der klar på en sludder for en sladder. En god grind session. Og self en masse pvp og lifeskilling.
    Ansøger med min 58 Dark Knight som er min main pt, og vil spille på en striker som alt til tider.

Jeg acceptere de 5 værdier og kan stærkt stå inde for dem.

Håber det var lidt brugbart info, ellers er i altid velkommen til at spørge.

Hilsen Claus/Stodderkongen

Hyggelig Piratfarming!

Hyggelig pirat group

Godkendt herfra
    Arcanius (Sejr)

BDO : Arcanius Sejr, Damalizea, Merihaim, Valdemaar, Levaniai og flere.
    Star Citizen : ArcaniusDK

Forum Hatchling

Ham på den båå der!

Quote Originally Posted by Thehat View Post
    Ham på den båå der!
    Der massere af feeest og farver neee på den bååå derr :P

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @Stodderkongen

Undskyld ventetiden, men kan se det jo går forrygende.
    Du får lige en uges tid mere på Trial, så regner jeg med at du går direkte ind som medlem derefter, med mindre du forlader os inden selvfølgelig

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ansøger/trial her i SD.

Forløbet med din ansøgning kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Der er givet en trial der varer max en måned, hvor du skal samle "thumbs up" fra vores medlemmer. (vi vil hjælpe dig igang, hvis du skal bruge hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om at du gør dig positiv bemærket i løbet af din ansøgnings- og trial-periode, ikke meget anderledes end dine partial-trial dage. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde på at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle “thumbs up” på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SDere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på mens du er på trial. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons og thumbs up.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det her også, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Der er ingen fare for jeg forlader jer. har det gevaldig godt her

Forum Initiate tvndk's Avatar

Helt klart en her fra

Velkommen

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Forum Warden Lingmao's Avatar

medlidenheds thumb. for at at have et eller andet slags kvindemeneske der helt sikkert har bukserne på derhjemme. (mic'en var åben på mumble)
    Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

Forum Initiate tvndk's Avatar

Helt klart en her fra