Results 1 to 24 of 24

Thread: Wizard, Woodanis ansøger om medlemsskab af SD/BDO

Forum Egg Eguahroht's Avatar

Default Wizard, Woodanis ansøger om medlemsskab af SD/BDO

-Hvem og hvor:
    Mit navn er Kenneth Thorhauge - Jeg er 31 år og bor i Klaksvík på Færøerne. Er dog tilflytter, er oprindelig Nordjyde fra Aars/Aalborg

-Hvad laver du til daglig: Til dagligt er jeg afdelings leder på "Matvøruútbúgvingin" (Fødevare uddannelsen/kokkeskole) På Færøerne. Som er en del af tekniske skole, hvor vi underviser Kokke og ernærings assistenter.
    Jeg er udlært kok. Jeg har en datter på 3½ år som hedder Gu
    ðrun.

Spiller lidt skak engang i mellem i den lokale skak klub.
    Ellers har jeg længe været ked af jeg aldrig har lært at spille på et instrument. Så som sagt, i en alder af 31 er jeg begyndt til undervisning på musik skolen.
    Jeg har valgt et instrument som jeg er sikker på laver damer og kan starte en masse samtaler og få stemningen op, til en fest. Jeg er begyndt til undervisning i Tuba!!

-Personlighed: De 5 værdier er lige mig! Stor fan af i har dem. Jeg er meget hjælpsom og elsker at no brain farme. Går ofte meget langt, for at hjælpe andre fra guildet, uden selv at forvente eller forlange noget retur.

-Hvad kan du tilbyde SD: Uha. Jeg er en bette (189cm) glad dreng, med godt humør.
    Har spillet meget WoW.
    Vanilla som holy paladin i naxx40, bwl, aq40 ect.
    BC or Wotlk var lidt mere casual, som resto druid. Tog herefter en pause og kom tilbage i legion, hvor jeg har spillet meget balance/resto druide og ww monk.
    Ellers har jeg spillet en del Skyrim, fallout, darksouls, GTA. ect ect.

-Spil personlighed: Jeg har lidt en idé om at jeg gerne vil være lidt casual, til den aktive side.. Jeg er mest en PvE type og aldrig været den store PvP fanatiker.
    Er super slem til at blive fanget af spil og gå lidt for meget no life i den.

Allerede før jeg installerede spillet har jeg siddet og nørdet end del, via twitch og youtube vedr. BDO
    Lære om de forskellige classes ect.
    Oprettede også mine chars på Serendia6 med henblik på at søge ind hos jer.

-Char info: Installerede spillet igår. Så er ikke kommet så super langt endnu.

Family name: Eguahroht (Mit efternavn baglæns)
    Character: Woodanis (Wizard.. Woodan er gammelt tysk/hollandsk for Odin)
    Pt. kun lvl 20

Har også en Berserker i lvl 15, der hedder Thoraxis. Stor rødhåret kæmpe fyldt med nordiske tatovering.

Tror vist det var det jeg lige kunne komme i tanke om.
    Hvis der er andet i vil vide, må i endelig råbe op.

Glæder mig til at høre fra jer

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Lækker ansøgning! Velkommen til.
    Jeg er sikker på en BDO ansvarlig kommer forbi snarest. Held og lykke med ansøgningen :-)

Samtalen er taget

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Held og lykke med ansøgning.

Jeg har ingen problemer med nogle navne her, men poster kun lige FYI, at du måske kan blive forvekslet med mig en nogle spil,
    da Woodanis ligger meget tæt på nogle af de ingame nicks jeg bruger som bla. inkluderer Wootanis, Wootan, Wootah, Wootine, Wootak osv. i den stil.
    Jeg er ikke i SD mere, men spiller jo alle mulige spil rundt omkring som wOOOOt og mine alt navne =)
    Så dette er bare en venlig heads up. Man ved aldrig om nogen pludselig siger "hej wOOOOt" til dig - eller "Hej Eguahroht" til mig nu

Btw - ret cool med Woodan der betyder Odin, det havde jeg aldrig hørt før.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Egg Eguahroht's Avatar

Den er noteret Har oprettet mumble og forum nick som Eguahroht..
    Det var lidt af en tunge tvister igår på mumble for nogle folk. Så vi besluttede vist, at det blev Thor eller Thorhauge i stedet.. Da Eguahroht som skrevet er mit efternavn Thorhauge baglæns.

Forum Nestling RichoKrag's Avatar

Jeg er trial i SD - Post i min ansøgnings tråd her:
    BDO Ansøgning

I'm not lazy, I am just highly motivated to do nothing.

der ikk nogen diskussion stort

Rådsmedlem Forum Senior Caligo's Avatar

Hej @Eguahroht

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ny her i SD.

Dit intro forløb vil kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Du er kommet på et prøveforløb, som varer max en måned, hvor du skal samle anerkendelser for din sociale aktivitet her i SD. (vi vil gerne hjælpe dig igang, hvis du har brug for hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om, at du gør dig positiv bemærket under dit introforløb. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle anerkendelser for din sociale aktivitet på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SD'ere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på, mens du er på dit introforløb. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det også her, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

SD Medlem Forum Apprentice HrLind's Avatar

Kleopatria
    Guest

SD Medlem Forum Trainee Maggius's Avatar

Arcanius (Sejr)

BDO : Arcanius Sejr, Damalizea, Merihaim, Valdemaar, Levaniai og flere.
    Star Citizen : ArcaniusDK

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar