Results 1 to 18 of 18

Thread: Anthem: en bedre Destiny clone måske?

SD Medlem Forum Recruit

Default Anthem: en bedre Destiny clone måske?

http://massivelyop.com/2017/06/12/e3...destiny-clone/

ser ret cool ud, men igen det er EA/Bioware.
    Og så er det ingame pre-alpha, hvilken er en gang PR BS der ikke giver mening.

men har savnet lidt mere gruppe fokuset spil efter BDO.
    BDO: MegaGame(Family name) Calitaz(Combat main) Cutala(Life main)
    Steam: MegaGame
    Blizzard battle.net: MegaGame#2416
    Epic: MegaGameDK

SD Medlem Forum Apprentice Eckhunter's Avatar

Har godt set det, det ser rimelig fedt ud.

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Umiddelbart ser det rigtigt vildt ud.
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Syntes at det ser meget interessant ud. Er da mere spændt på det end jeg er på Destiny 2 som bare lader til at være copy/paste.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ser fedt ud - godt man har fået ny PC
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Recruit

Quote Originally Posted by Daikoi View Post
    Syntes at det ser meget interessant ud. Er da mere spændt på det end jeg er på Destiny 2 som bare lader til at være copy/paste.
    Det var også den følelse jeg fik af Destiny 2, men har aldrig spillet 1, men det mest spænderne folk har at sige om Destiny 2, er der er nye klasse med nye "powers", med et forbedret layout system, det lyder ikke som grund nok til et helt nyt spil.

Håber bare ikke EA kigger på Destiny og sige, lade os få folk til at grind lige så meget.
    BDO: MegaGame(Family name) Calitaz(Combat main) Cutala(Life main)
    Steam: MegaGame
    Blizzard battle.net: MegaGame#2416
    Epic: MegaGameDK

Der er flere SD'er der er med i demoen/betaen her i weekenden, hvad synes i? Jeg er stadig lidt i tvivl. På den ene side virker det meget fedt og det er noget nyt frem for mange andre spil, men er i tvivl med holdbarheden. Hvis man bare skal tage på expeditions igen og igen så bliver det vel hurtigt det samme

SD Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Det er også endgame og hvad de gør med microtransactions jeg er mest interesseret i at vide noget om. Ingen af delene er noget jeg forventer demo'en kommer til at kaste lys over. Så jeg er spændt på at se hvad anmelderne siger efter at have spillet det i et par uger

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Derfor venter jeg også til efter release med at købe. Hvis de virkeligt skulle lave så items koster 1/3 af spillets pris, så bliver det uden mig

SD Medlem Forum Warden Caligo's Avatar

Prøvede det i weekenden, i lidt over en time sammenlagt, men døjede en del med at spillet forårsagede BSOD på min PC.. som jeg så lige skulle ha løst.

Synes personligt spillet virkede tiltalende, men videoen her gør at jeg ikke vil købe spillet før end at det er klarlagt hvordan shop delen af spillet bliver, for så godt var spillet heller ikke at man kan "se bort fra" den del føler jeg Kan være jeg investere i det der origin abonnement og spille via det for så ikke at investere direkte i spillet i tilfælde af at de prøver at trække sækken ned over hovedet på kunderne med åndssvage priser 2-4 uger efter release når div anmeldelser osv er ude.

"Still round the corner there may wait, a new road or a secret gate."
    I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

Personligt føler jeg at de kunne tjene en del på at holde priserne rigtigt lave, da flere så fristes til at købe samt flere sikkert køber mere end de ellers ville, da de føler de får mere.. og come on, digitale skins af den natur er ikke noget der koster åndsvagt meget at udvikle vil jeg vædde med..

I'm very responsible, when ever something goes wrong they always say I'm responsible.

SD Medlem Forum Adept Mushizo's Avatar

Cosmetics er somregel dyre fordi det får dem til at virke "gode". Jeg har ikke link til det, men på mobil markedet er der flere undersøgelser der viser at den samlede indtjening er højere, selvom der er færre salg.
    Så på den måde er kunden tilfreds, de føler de har fået noget af værdi, som ikke nær så mange ejer.

Det tager typisk en til to ugers tid at lave et skin. Hvis det er skin som også har custom animation, og spell effects kan det tage op til en måned for 1 person.

Så når et stort spil med mange spillere begynder at sælge Cosmetics så plejer det at give rigtigt stort overskud. Først overpris til dem der gerne vil skille sig ud fra mængden, og senere discount til samleren og dem der gerne vil have en skin men ikke til fuld pris.

Hvis cash shop primært er Cosmetics er jeg glad... Men knowing EA så kommer der nok en hel del pay2win / boosters før eller siden

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar

SD Medlem Forum Adept Moody's Avatar

Nu er det ikke for at være negativ, men jeg er meget skeptisk i forhold til at der nævnes at mht. microtransactions, så er det jo efterhånden ved at være en trend eller godt på vej til at være standard, at spillene bliver udgivet med ingen eller minimale microtransactions. Når så størstedelen af reviews er landet og folk har investeret penge og lidt tid, SÅ bliver diverse monetizations indført. EA's track record er ikke ligefrem fantastisk på den front, så lad jer ikke narre af at der ikke de første 2 uger er nogen særlige microtransactions.

Det han siger med at man får adgang til et helt sæt (head, legs, torso osv.) når man køber guardian pack, må da også som minimum være at forvente hvis man bruger så mange penge på det. Hvilket han self. også påpeger at ingen steder står det at going rate for shards bliver 1$ pr. 100 shards. Men set ud fra hvad "standarden" desværre er sat til i andre spil er det imo ikke forkert at antage at det bliver det samme her. Bliver det lavere beløb ved launch er jeg personligt overbevist om at det ramaskrig, de leaked billeder har forårsaget, er årsagen til at de skruer ned. Man kan self. vælge at købe de items for ingame penge i stedet, men lur mig om ikke spillet, som så mange andre, er skruet sammen så det kommer til at tage lang tid for at "lokke" spillerne til at købe det for RL penge i stedet. "I have played the game and nowhere in the whole menu does it have prices", den udtalelse gør ikke rigtigt noget for at skyde min tvivl ned - tvært imod.

EA skal virkelig bevise noget i min bog med det her spil, før jeg hopper på vognen. Hvilket er en skam, for mange af spillets aspekter krydser diverse kasser af som jeg elsker! Jeg gad godt et eller andet sted være med fra starten, men synes det er for risikabelt. Det er desværre/heldigvis, alt efter hvordan man ser på det, nemt for mig at sige, for jeg er med på division 2 vognen som kommer kort efter og uden tvivl vil have lidt af de samme sygdomme som anthem uden tvivl vil have. Så at vente er ikke noget problem for mit vedkommende.

Jeg er delt i 2 når det kommer til hvorvidt jeg øsnker at anthem bliver en succes. På den ene side, så ser mange af tingene fede ud og mange af aspekterne er lige min stil. På den anden side, så er det EA... Enough said. Det er sgu på tide at de kommer ned på et plan hvor de ikke er trendsetters for diverse dårlige økonomiske valg som smitter af på flere udgivere.

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Nu er det ikke for at være negativ.....
    Quoter lige mig selv fra den anden tråd, da jeg stort set er enig med dig i dine betragtninger
    Quote Originally Posted by Caligo View Post
    Den eneste grund til at jeg afventer priser er fordi det er EA der trækker i snorene, og gider ikke rigtigt mere af deres predatory opførsel på cashshop.. og da det er EA, vil der, med ret stor sandsynlighed, senere blive introduceret boosterpacks.. tror jeg desværre roligt man kan regne med :/ *(der er jo en fane der hedder Consumables, og tænker vi kan risikere at disse ikke kun vil være in-game opnåelige)..
    Jeg er ikke med på the bandwagon af negativitet, men føler heller ikke jeg vil støtte urimelige priser på digitale items. Jeg er dog glad for at man kan tjene op til det in-game, men hvor mange timer der skal bruges for at skrabe nok sammen er også afgørende for hvordan priserne i shoppen vurderes imo *(husker fint hvordan Battlefront 2 var ved frigivelse)

Jeg var ret hooked på spillet selvom jeg kun fik det testet i lidt over en time sammenlagt sidste weekend.. døjede desværre med at spillet fik min computer til at BSOD så skulle lige finde en løsning på det først.

*edit

Quote Originally Posted by Moody View Post
    Nu er det ikke for at være negativ, men jeg er meget skeptisk i forhold til at der nævnes at mht. microtransactions, så er det jo efterhånden ved at være en trend eller godt på vej til at være standard, at spillene bliver udgivet med ingen eller minimale microtransactions. Når så størstedelen af reviews er landet og folk har investeret penge og lidt tid, SÅ bliver diverse monetizations indført. EA's track record er ikke ligefrem fantastisk på den front, så lad jer ikke narre af at der ikke de første 2 uger er nogen særlige microtransactions.

Det han siger med at man får adgang til et helt sæt (head, legs, torso osv.) når man køber guardian pack, må da også som minimum være at forvente hvis man bruger så mange penge på det. Hvilket han self. også påpeger at ingen steder står det at going rate for shards bliver 1$ pr. 100 shards. Men set ud fra hvad "standarden" desværre er sat til i andre spil er det imo ikke forkert at antage at det bliver det samme her. Bliver det lavere beløb ved launch er jeg personligt overbevist om at det ramaskrig, de leaked billeder har forårsaget, er årsagen til at de skruer ned. Man kan self. vælge at købe de items for ingame penge i stedet, men lur mig om ikke spillet, som så mange andre, er skruet sammen så det kommer til at tage lang tid for at "lokke" spillerne til at købe det for RL penge i stedet. "I have played the game and nowhere in the whole menu does it have prices", den udtalelse gør ikke rigtigt noget for at skyde min tvivl ned - tvært imod.

EA skal virkelig bevise noget i min bog med det her spil, før jeg hopper på vognen. Hvilket er en skam, for mange af spillets aspekter krydser diverse kasser af som jeg elsker! Jeg gad godt et eller andet sted være med fra starten, men synes det er for risikabelt. Det er desværre/heldigvis, alt efter hvordan man ser på det, nemt for mig at sige, for jeg er med på division 2 vognen som kommer kort efter og uden tvivl vil have lidt af de samme sygdomme som anthem uden tvivl vil have. Så at vente er ikke noget problem for mit vedkommende.

Jeg er delt i 2 når det kommer til hvorvidt jeg øsnker at anthem bliver en succes. På den ene side, så ser mange af tingene fede ud og mange af aspekterne er lige min stil. På den anden side, så er det EA... Enough said. Det er sgu på tide at de kommer ned på et plan hvor de ikke er trendsetters for diverse dårlige økonomiske valg som smitter af på flere udgivere.
    100% enig i det der! Hvis priserne falder til launch, er det kun fordi det billede blev leaked, de ved udemærket godt hvad de vil tage for tingene, så deres undskyldning med at de justerer dagligt, den kan de stikke et vidst sted hen! Det er jo ikke ligefrem den store videnskab eller noget nyt for dem.

Jeg kan lade være med at købe cosmetics, hvis jeg synes det er for dyrt, men jeg er kommet dertil hvor jeg hellere dropper spillet helt i stedet for. Det er eneste måde at vise sin utilfredshed på og hvis ikke det skal løbe endnu mere af sporet i fremtiden, er det det eneste jeg kan gøre.

EA har lavet lidt for meget l*rt i alle de seneste releases. Enten lytter de for meget til investorerne, ellers har de fuldstændig mistet kontakten til spillerne (eller en kombination), uanset hvad, så går det kun en vej hvis de fortsætter på den måde. Hver gang der kommer et nyt spil, er der flere og flere der vælger at vente eller hoppe fra

SD Medlem Forum Acolyte Saliq's Avatar