Results 1 to 18 of 18

Thread: Ansøgning BDO - Family name Skyefall - Fra Odin_Eye

Red face Ansøgning BDO - Family name Skyefall - Fra Odin_Eye

Hola Amigos )

Jeg hedder Jessica er 37 år. Jeg har boet en del år i Ganløse(nær Ballerup) men er ca. små 9 måneder siden flyttet til Mallorca, da min mand blev headhuntet hertil. Jeg bor sammen med min mand Michael (SiiRF,Zanka), vores datter Mischa på 13 år samt vores 2 dejlige Belgiske Hyrdehunde Buffy og Skye.

Min fritid bruges på datteren og hendes hest, manden samt hundene. Da jeg jo bor på Mallorca med familien bruges der selvfølgelig også en del tid i poolen og på terrassen samt en del ture til strandpromenaden. Bruger også en del tid hernede på at hjælpe et par rescue organisationer for heste, hunde og katte.

Som person er jeg udadvendt, har humor(til tider), hjælpsom(hjælper tit og ofte andre og nej jeg forventer ikke noget den anden vej), snakker nok rigtig meget vil mange mene(men er jo også en kvinde), og er jo egentlig bare super sød hehe
    Jeg mener det er vigtigt at behandle andre som man selv vil behandles. Respektere at alle er forskellige og sidst men ikke mindst være en god “holdspiller”.

Grunden til at jeg søger ind i Semper Danica er da vi merger med jer Har kendt til Semper Danica i mange mange år gennem en del MMO spil.

Elsker MMO spil og pt. brænder jeg for BDO. Jeg er nok hvad man kalder en casual player med en lille PvP bombe i maven Men elsker også Life skills så starter som PvE. Så må vi se hvornår det er tid til at lade PvP bomben springe hehe

Jeg har i mange år spillet MMO spil, tidligere spil EverQuest, WoW samt ESO. EverQuest og WoW på både hardcore og casual niveau alt afhængig af hvad RL lige har givet plads til

Jeg er officer fra Guilden Odins_Eye.
    Mit ingame family navn er Skyefall, min char er en witch lvl 57 ved navn Nazakee

Glæder mig til at udforske BDO sammen med en masse super dejlige mennesker

Mange virtuelle kram til alle

Velkommen til

Hej @Skyefall

Rigtig god
    introduktion du har lavet

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ny her i SD.

Dit intro forløb vil kommer til at se sådan her ud:
    - Vi skal lige finde en dag hvor vi lige kan få en lille snak
    - Du er kommet på et prøveforløb, som varer max en måned, hvor du skal samle anerkendelser for din sociale aktivitet her i SD. (vi vil gerne hjælpe dig igang, hvis du har brug for hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om, at du gør dig positiv bemærket under dit introforløb. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle anerkendelser for din sociale aktivitet på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SD'ere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på, mens du er på dit introforløb. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det også her, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

Jeg skal også lige bede dig bekræfte at du har læst og accepterer vores 5 værdier >>her<<

Jeg har selvfølgelig læst og accepteret de 5 værdier

Velkommen til

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg har ikke spillet med @Skyefall - dog har jeg truffet hende flere gange på Mumble til en hyggelig snak. Tror bestemt hun vil passe fint ind i SD

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Jessica har været ekstremt hjælpsom for en noob som mig i et nyt spil, og der er mange andre som også har hjulpet mig en del, jeg har dog ikke styr på alle folks navne endnu så endelig prik til mig hvis det er så jeg kan få givet de thumbs up i de tråde, så jeg har fået en smerte fri opstart på grund af folk der kunne give mig information og i nogle tilfælde hjælpe mig i spillet med higher level områder, har fået snakket en del med de nye folk og har og fået et rigtigt positivt indtryk, så helt klart er Jessica en person der vil passe ind i SD for mit vedkommende.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Kleopatria
    Guest

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Kan ikke sige andet end Hyggelig og god at snakke med

Du får også lige sådan en her af mig