Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: Ansøgning - BDO - Cellar. Fam: Dwellar - Fra Odins Eye

Red face Ansøgning - BDO - Cellar. Fam: Dwellar - Fra Odins Eye

Hey Allesammen

Jeg hedder Martin, er 38 år gammel og bor på Østerbro i Kbh.

Jeg er stadig ret ny i BDO (1 mdr ca.) og Jeg spiller hovedsageligt på min main Musa "Cellar"
    family name: Dwellar. Ingame der arbejder jeg primært med at skaffe silver/gear så jeg kan blive viable i pvp.

Jeg har spillet et hav af forskellige Mmorpgs så som: Sb, UO, Wow, Aoc, aion, War, Eso.
    Jeg spiller stort set alle genre af spil, men lige pt spiller jeg mest: Bdo, Pubg, Smite.

Udover det så arbejder jeg som freelance grafiker, Webdesigner og programmør..

Ellers er jeg vild med musik og kunst

Well det var alt, jeg glæder mig til at blive en del af jeres community

Mvh.

Martin
    Last edited by Cellar; 22-06-2017 at 12:42.

Velkommen til

Mange tak

Hej @Cellar

Det er dejligt se din introduktion

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ny her i SD.

Dit intro forløb vil kommer til at se sådan her ud:
    - VI skal lige have fundet en dag hvor vi kan få en lille snak på mumble
    - Du er kommet på et prøveforløb, som varer max en måned, hvor du skal samle anerkendelser for din sociale aktivitet her i SD. (vi vil gerne hjælpe dig igang, hvis du har brug for hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om, at du gør dig positiv bemærket under dit introforløb. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle anerkendelser for din sociale aktivitet på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SD'ere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på, mens du er på dit introforløb. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det også her, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

Jeg skal også lige bede dig bekræfte at du har læst og accepterer vores 5 værdier >>her<<

Kleopatria
    Guest

Proud member of Semper Danica since 20-01-2012

Dejligt at du kommer til nodewar

Arcanius (Sejr)

BDO : Arcanius Sejr, Damalizea, Merihaim, Valdemaar, Levaniai og flere.
    Star Citizen : ArcaniusDK

fedt at se dig til nodewars. godt at se en fellow Musa

Godt at have dig med til NW

Quote Originally Posted by Butchersson View Post
    Dejligt at du kommer til nodewar
    Tak for at jeg måtte være med, jeg signer helt sikkert op til flere i fremtiden

Forresten så må jeg også lige hellere bekræfte at jeg har læst de 5 værdier..

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Det var fedt i NW Glæder mig til i aften (Torsdag) til mere PVP

Forum Warden Lingmao's Avatar

Battletag: Vantage#2621
    Steam: Nimmeth
    Twitch: Nimmeths

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.