Results 1 to 9 of 9

Thread: BDO PvE Ansøgning, Family "Peden" fra Odins Eye

Default BDO PvE Ansøgning, Family "Peden" fra Odins Eye

Hej SD crew

Det obligatoriske "om mig"
    Jeg hedder Peter og bor i udkanten af Århus. Til dagligt arbejder jeg som elektriker i århus og omegn, og i min sparsomme fritid gamer jeg en del. Tidlige har jeg spillet en del WoW og ESO, ellers spiller jeg mest Ps4 når der kommer en rigtig god titel ud.

BDO
    Har spillet BDO i et par måneder og blev ret hurtigt grebet af det, især crafting delen synes jeg er rigtig fed. Nok også derfor jeg ikke er blevet 56 endnu (men er meget tæt på nu).
    Min main character er en lvl 55 wizard.
    Er online 24/7 men det er mest for at fiske, jeg spiller vel 2-3 timer om dagen

Hej @Peden666

Skønt at se din
    introduktion

Her kommer der lidt flere informationer omkring dit forløb, som ny her i SD.

Dit intro forløb vil kommer til at se sådan her ud:
    - Samtalen allerede taget.
    - Du er kommet på et prøveforløb, som varer max en måned, hvor du skal samle anerkendelser for din sociale aktivitet her i SD. (vi vil gerne hjælpe dig igang, hvis du har brug for hjælp).
    - Efter ca. en måned, så tager vi lige endnu en hurtig snak.

Det handler i bund og grund om, at du gør dig positiv bemærket under dit introforløb. Vi ser dig an og du ser os an.
    Du kan allerede nu begynde at samle positive kommentarer fra Semper Danica medlemmer, ved at bruge vores mumble-server og spille med vores medlemmer.
    Server-informationerne til mumble kan du finde på forsiden eller ved at klikke >her<

En af de nemmeste måder til at samle anerkendelser for din sociale aktivitet på og generelt få positiv respons, er at spille sammen med SD'ere. Det kunne være Guild mission, Grind, PvP eller hvad der lige er aktuelt.

At være aktiv på mumble er også en rigtig god måde at komme i kontakt med SD på, mens du er på dit introforløb. Man kan enten få en god snak, en gruppe til en aktivitet ingame eller begge dele på en gang, og det resulterer ofte i positiv respons.

Hvis du får nogle spørgsmål undervejs, så kan du kigge lidt i Ansøgnings Infomation eller Regler for optagelse
    Desuden skal du være mere end velkommen til at skrive til @lange, @Joko, @Sygko
    , @Pegasus eller jeg, @Caligo, så kan vi altid gennemgå dine spørgsmål på mumble eller via PB hvis dette foretrækkes Du kan selvfølgelig også stille dem åbent på forummet hvis du vil det.

Det meste af dette vidste du nok godt i forvejen, men nu er det også her, til hvis du skulle komme i tvivl om noget.

Jeg skal også lige bede dig bekræfte at du har læst og accepterer vores 5 værdier >>her<<

super fyr

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Peden er god til at hjælpe til når vi har en Guild gathering quest til fiskning der lige skal bankes igennem så det er et stort plus i min bog, at han så står afk og fisker dem det er ikke så vigtigt :P.

SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Kleopatria
    Guest