Page 53 of 54 FirstFirst ... 343495051525354 LastLast
Results 1,301 to 1,325 of 1340

Thread: TNT Raidtråd

SD Medlem Forum Nestling

Quote Originally Posted by Metahut View Post
    jeg bliver beklageligvis nød til og melde fra raid det næste stykke tid har det svære ikke over skud til det pt da min søvnløshed er helt ude og skide pt så bliver nød til og stoppe med at raide til det bliver lidt bedre igen beklager det her men der er beklageligvis ikke så meget jeg kan gøre ved det

MVH Meta

Real life comes first!
    God bedring med det, Meta.

SD Medlem Forum Neophyte

i know hader bare at skulle melde far på ubestemt tid men når jeg i gennem snit får ca 4 timer om natten er det nok det smarteste :S

SD Medlem Forum Nestling

Fuldt forståeligt.
    Men det er bedre du fokuserer på dit helbred, og kommer stærkt tilbage når du er klar.

Hej Rødinder og rødder

Jeg har studeret stjernerne, talt med WoW-guderne og jeg kan på den baggrund konkludere, at vi få dræbt Za'qul i aften.

Vi kommer derfor også til at prøve Azshara i aften, så for at undgå alt for meget fuck-fest i begyndelsen, kan vi undgå det værste, hvis vi lige får læst og/eller set nedenstående guides. Dette burde spare os mindst 20 pulls (må vi håbe)

Letlæselig guide: https://www.wowhead.com/guides/queen...strategy-guide
    Video: https://www.youtube.com/watch?v=opR05w0huLc

Takker af for denne gang. Har været trofast member af TNT de sidste 3 år men i det sidste stykke tid har det mere været pligt end lyst. Der er andre prioriteter i hverdagen der egentlig betyder mere for mig og det vil jeg meget hellere bruge min tid på. Tænker at spille casual i Classic, men nu må vi se. @Harpos, du må gerne fjerne Phoeps fra roosteren og ingame invites

Ønsker jer det aller bedste med TNT

- Neiro

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

@Neiro Tak for denne gang og alt held & lykke i det der IRL & Classic.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Greenhorn

Hej TnT.

Jeg skriver lidt vemodigt at Praim, Noisekick og jeg har valgt at søge ind på det andet hold der raider mythic, og vi er nu officielt blevet godkendt til deres raidhold
    Vi har valgt at søge væk fra TnT efter meget lang tid på holdet, fordi vi føler at TnT er gået lidt i stå, og vores målsætning for raiding er højere end hvad TnT på nuværende tidspunkt kan præstere. Vi er klar over at det er lidt af en Mavepuster for et raidhold, sådan at miste 3 folk og det er vi kede af, men vi har valgt at tænke på os selv og vores målsætning, og det andet hold passer bedre til vores "stil" lige pt.

Vi synes alle 3 at det har været super hyggeligt at raide med TnT, både i medgang og modgang, da der er mange fantastiske personligheder på holdet. Vi håber i kommer videre og får nakket en del bosser
    Måske kommer vi til at raide sammen igen en gang ud i fremtiden, hvem ved

Mvh. Praim, Noisekick og Browa!
    Last edited by Brawa; 18-08-2019 at 21:53.

Quote Originally Posted by Brawa View Post
    Hej TnT.

Jeg skriver lidt vemodigt at Praim, Noisekick og jeg har valgt at søge ind på det andet hold der raider mythic, og vi er nu officielt blevet godkendt til deres raidhold
    Vi har valgt at søge væk fra TnT efter meget lang tid på holdet, fordi vi føler at TnT er gået lidt i stå, og vores målsætning for raiding er højere end hvad TnT på nuværende tidspunkt kan præstere. Vi er klar over at det er lidt af en Mavepuster for et raidhold, sådan at miste 3 folk og det er vi kede af, men vi har valgt at tænke på os selv og vores målsætning, og det andet hold passer bedre til vores "stil" lige pt.

Vi synes alle 3 at det har været super hyggeligt at raide med TnT, både i medgang og modgang, da der er mange fantastiske personligheder på holdet. Vi håber i kommer videre og får nakket en del bosser
    Måske kommer vi til at raide sammen igen en gang ud i fremtiden, hvem ved

Mvh. Praim, Noisekick og Browa!
    I bliver alle 4 uden tvivl svære at erstatte, men alle kan forstå behovet for at komme videre, når man føler, at man ikke får det fulde ud af sin tid.

Vi tilbageværende på TNT må nok også lige se os selv i spejlet og tage imod kritikken. Det ER jo sandt, at det kun meget trægt skrider fremad, og det er også sandt, at der er stor forskel på folks niveau.

Tilføjet: Vi skal nok også lige have opdateret "forsiden" (første indlæg i tråden). Hvis vi følger den, har vi i skrivende stund kun en healer på TNT.
    Last edited by Velo; 19-08-2019 at 10:32. Reason: Tilføjelse

jeg kan fra på torsdag godt gi et nap med healing eller dps

SD Medlem Forum Apprentice

Som jeg også nævnte i torsdags, blev det mit sidste raid med TNT i denne omgang.

På onsdag tager jeg et halvt år til Seoul - Sydkorea, for at studere international business administration og maketing. Grundet den store tidsforskel, vil det ikke være muligt for mig at raide, og jeg tror ærlig talt heller ikke jeg har lyst eller tid til at sidde og spille WoW på den anden side af jorden.

Så jeg vil sige tak for denne gang og på gensyn !
    Held og lykke fremover

OPSUMMERING

TNT har på nuværende tidspunk mistet nedenstående spillere. Det drejer sig om 2 healere, 2 melee DD'ere og 2 ranged DD'ere.

Healere
    1. Browa - Paladin
    2. Metahut - Shaman

DD'ere
    1. Praim - DH
    2. Noisekick - Monk
    3. Pixiebelle - Mage
    4. Neiro - Shaman, elemental.

SD Medlem Forum Hatchling

Hej, blot lige en opdatering. Jeg er rimelig presset på arbejde de næste par uger så har sat mig på som tentative de næste par uger. Skal nok prøve om jeg kan nå det, men er ikke sikkert.

Mvh
    Tansham

SD Medlem Forum Neophyte

vil godt lige påpege at jeg ikke har meldt mig fuldstendigt fra teamet blot at jeg er nød til at holde en pause med raiding indtil jeg har lidt bedre styr på min søvnløshed

Quote Originally Posted by Metahut View Post
    vil godt lige påpege at jeg ikke har meldt mig fuldstendigt fra teamet blot at jeg er nød til at holde en pause med raiding indtil jeg har lidt bedre styr på min søvnløshed
    Også bare så ingen misforstår mine skriverier: Jeg bestemmer ikke noget som helst; jeg har kun forsøgt at ridse op, hvem der lige nu ikke er til rådighed for holdet, nu hvor der er så mange på en gang, der melder fra Jeg har også kun gjort det, fordi vores raidleader er på ferie. Var han her, ville jeg naturligvis overlade det til ham

Så har jeg ryddet op i Roster & på forsiden af denne tråd.

Og tilføjet et par nye Healers.
    Last edited by Harpos; 20-08-2019 at 10:58.

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Learner

Hey!

Jeg kommer på i aften efter en god lang ferie og glæder mig til at se Jer alle

/Dumas/Stosis
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Jeg bliver muligvis forsinket; jeg sidder stadig og glor på arbejde.

SD Medlem Forum Apprentice

som folk nok har lagt mærke til har jeg ikke været meget online på det sidste..
    og pt kan jeg bare ikke få raid og privat livet til at hænge sammen pt arbejder jeg sindsyg meget selv på raid dage er jeg tit først på 5 min før raid så pt er det et være stress helvede

så efter en snak med @Dumas melder jeg desværre fra forhåbenligt midlertidligt men kan desværre ikke love noget

god raid fremover

Quote Originally Posted by Macfaiden View Post
    som folk nok har lagt mærke til har jeg ikke været meget online på det sidste..
    og pt kan jeg bare ikke få raid og privat livet til at hænge sammen pt arbejder jeg sindsyg meget selv på raid dage er jeg tit først på 5 min før raid så pt er det et være stress helvede

så efter en snak med @Dumas melder jeg desværre fra forhåbenligt midlertidligt men kan desværre ikke love noget

god raid fremover
    God vind min dreng...

Jeg sætter dig på pause @Macfaiden
    Last edited by Harpos; 22-08-2019 at 22:30.

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Fra og med i morgen, når jeg er gået hjem fra arbejde, har jeg ferie langt om længe! yaaa!!
    Dette inkludere at jeg ikke vil være at finde på de næste par raids de næste 2-3 uger, så gl så længe.

Held i uheld.
    Ferien er lagt for længe siden (før classic release) og jeg, sammen med nogle andre starter op i classic, så det kommer noget af ferien til at gå med.. upsi :P
    Så hvis nogle af jer starter i classic og vore veje mødes og i evt. får en snebold i nakken.. så var det ikke mig!..

- Blacky

Kommer vi afsted på raid idag? Sidst var det som om, at Classic trak mere

Jeg spørger, fordi jeg lige sidder og forsøger at planlægge eftermiddagen og aftenen med madlavning, hygge og sengetid.