Page 34 of 35 FirstFirst ... 24303132333435 LastLast
Results 826 to 850 of 858

Thread: TNT Raidtråd

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar
    Spil
    WoW

https://www.warcraftlogs.com/reports/MqTn7vgPjw1GH4rz

Havde desværre stoppet logs, da vi nakkede den sidste.

SD Sergeant Forum Recruit Luxi's Avatar

jeg alle samme så ville jeg oss spørge her som jeg har gjort på disc bare i sikkerhed for alle har mulighed for og se det
    vil gerne have lov til og streamen aftens raid men det er så også kun vis self alle er med på det

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Luxi View Post
    jeg alle samme så ville jeg oss spørge her som jeg har gjort på disc bare i sikkerhed for alle har mulighed for og se det
    vil gerne have lov til og streamen aftens raid men det er så også kun vis self alle er med på det
    Jeg har selv leget med tanken om at streame vores raids, dog vil jeg finde en måde, så streamen kun kører med billede og musik, og ikke noget af Discord.

Men jeg har ingen problemer med det overhovedet. Det kunne potentielt promovere SD lidt mere

SD Sergeant Forum Recruit Luxi's Avatar

har et program til det med lyde skal dsv bare lige have fat i det igen og sat det op og det må jeg dsv indrømme når jeg ikke når jeg komme hjem men er self noget jeg ellers vil få sat op
    det var nemlig det jeg tænke også bare det med det bare er hyggeligt

SD Medlem Forum Learner
    Spil
    WoW

Husk at hent/installer weakaura og tilhørende lyd-addon der virkeligt hjælper med at finde ud af hvad der sker i Boss fights - e.g. hvornår man skal se væk

https://wago.io/bfaraid1
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Hvis folk ønsker Bountiful Captain's Feast på Heroic så ville det være rart hvis man spyttede lidt i kassen. Det er trods alt for alles bedste!

SD Medlem Forum Convert Stormcarp's Avatar
    Spil
    WoW

@Puzle

jeg kommer muligvis ikke iaften. Jeg er ret presset afarbejdet og er muligvis nød til at fokusere på det.

jeg håber tingene flasker sig, så jeg kan være med på HC progress!!

beklager den sene udmelding

/fatherstorm!

SD Medlem Forum Learner Puzle's Avatar
    Spil
    WoW

Så er der HC i aften. Vær sød at gøre mit job lettere, så jeg ikke skal tjekke jer, ved at huske flask og pots. De gamle flask gælder ikke. =)

Jeg har nogle feats med i aften, men tag lidt mad med selv også.

Der har været et par enkelte der har været søde at donere lidt fisk til mig. YAY og tak! =) Men det er ikke helt fair at få mennesker skal bære alle udgifter til feast til hele raidet.
    Så som altid, håber jeg på at alle vil give lidt til det. I kan enten sende mats, eller sende noget guld til Puzle, så skal jeg nok sørge for at få lavet feast.

Mats til feast:

Redtail Loach
    Frenzied Fangtooth
    Stringy Loins
    Meaty Haunch
    Midnight Salmon
    Aromatic Fish Oil

Vi ses i aften =)

SD Officer Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

@Kaleck

Du fanme en guttermand
    Rolig & tålmodig raidleading 1000 mange tak fordi du gad

Kodi

SD Medlem Forum Learner Puzle's Avatar
    Spil
    WoW

Kære TNTers.

Da priserne er ret høje på mats lige nu og nogle har lidt ondt i guldpungen, har jeg givet det nogle tanker.

Når vi kører normal er kravet, man har de nye flask på, og har sit eget mad med. Der er ingen krav om pots.

Når vi kører HC skal man bruge de nye flask og man skal selv medbringe mad, til når vi progresser. Når raidleader kalder det, vil der blive sat feast og man skal bruge pots.

Det vil forhåbenligt spare lidt guld hos alle.

Men vær nu sød at overholde de krav der er sat. Sidste HC raid var det et krav man brugte pots, men der var ikke mange der overholdte det. Ret skal være ret. Det er ikke kun for halvdelen af folk at reglerne gælder.

Jeg vil gerne sige tak, til dem der har givet mig mats til feast. – Og samtidig poke lidt til dem, der bare spiser ”gratis” med. =)

Vi ses i aften.

Ps. Det ser lidt sort ud med healere i aften, så håber nogle kan finde deres off-klude frem og healer.
    Last edited by Puzle; 20-09-2018 at 14:36.

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Puzle View Post
    Kære TNTers.

Da priserne er ret høje på mats lige nu og nogle har lidt ondt i guldpungen, har jeg givet det nogle tanker.

Når vi kører normal er kravet, man har de nye flask på, og har sit eget mad med. Der er ingen krav om pots.

Når vi kører HC skal man bruge de nye flask og man skal selv medbringe mad, til når vi progresser. Når raidleader kalder det, vil der blive sat feast og man skal bruge pots.

Det vil forhåbenligt spare lidt guld hos alle.

Men vær nu sød at overholde de krav der er sat. Sidste HC raid var det et krav man brugte pots, men der var ikke mange der overholdte det. Ret skal være ret. Det er ikke kun for halvdelen af folk at reglerne gælder.

Jeg vil gerne sige tak, til dem der har givet mig mats til feast. – Og samtidig poke lidt til dem, der bare spiser ”gratis” med. =)

Vi ses i aften.

Ps. Det ser lidt sort ud med healere i aften, så håber nogle kan finde deres off-klude frem og heale.
    Jeg finder gerne de dersens healer klude frem

SD Medlem Forum Learner Orcblood's Avatar
    Spil
    WoW

Hej @Puzle. Jeg er klar som healer hvis, vi mangler i aften. (Skal dog lige siges at, jeg er rusten som healer. Har ikke healet siden WoD ) Og så som en anden ting, så har jeg fået et range dps specc op og kører, hvis vi en dag kommer til at mangle range dps
    Mainspecc er stadig melee dps.

/Orc

SD Officer Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Konen har senere fri end regnet
    Hun står for indkøb på vej hjem i dag = vi spiser sent
    Ikke sikkert jeg når raid start

Ellers støder jeg til senere

SD Medlem Forum Elder Deadlock's Avatar
    Spil
    WoW

Så vil jeg sige tak for tiden på TNT, med de priser på pots og mats så har jeg simpelthen ikke råd til at raide og jeg gider ikke bare gemme mig i mængden og lade som ingenting, så vil jeg som jeg sagde til puzle hellere melde rent ud og sige det har jeg simpelthen ikke råd til.

Kan være jeg en dag vender tilbage hvis jeg får lov og tiden tillader det men tak for tiden

@Deadlock. Vil sq være ked at miste dig på TNT, hvis det kommer til pots & flasks så finder vi ud af det. Jeg acceptere ikke et nej!

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Neiro View Post
    @Deadlock. Vil sq være ked at miste dig på TNT, hvis det kommer til pots & flasks så finder vi ud af det. Jeg acceptere ikke et nej!
    Er sødt af dig og du har altid været flink til at hjælpe med pots og flasks, men bryder mig ikke om at skulle nasse på andre og det ville jeg føle

SD Medlem Forum Greenhorn
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Deadlock View Post
    Så vil jeg sige tak for tiden på TNT, med de priser på pots og mats så har jeg simpelthen ikke råd til at raide og jeg gider ikke bare gemme mig i mængden og lade som ingenting, så vil jeg som jeg sagde til puzle hellere melde rent ud og sige det har jeg simpelthen ikke råd til.

Kan være jeg en dag vender tilbage hvis jeg får lov og tiden tillader det men tak for tiden
    NOOOOO Deadlock. Don't leave!

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Brawa View Post
    NOOOOO Deadlock. Don't leave!

SD Medlem Forum Convert Stormcarp's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg erkender virkelig det er dårlig stil! Med den sene udmelding og beklager. Jeg er lige kommet hjem til ungerne, konen og er ikke helt færdig med job endnu.

Jeg er simpelthen for presset pt med jobbet så er sgu desværre nød til at springe fra iaften og i næste uge.
    da jeg er blevet sendt på kursus.

jeg beklager meget den sene melding og håber snart at lige finde lidt tid til game....:/:/:/:/:/

SD Medlem Forum Learner Orcblood's Avatar
    Spil
    WoW

Hejsa @Puzle. Jeg må desværre melde fra raidet i aften, grundet sygdom

SD Trial Forum Egg Vubbi's Avatar
    Spil
    WoW

Jeg smutter fra TNT indtil der bliver kørt ren Heroic, så er jeg klar igen..Takker for de runs vi har haft, det har været hyggeligt. Stopper efter Raid D.20/09-18..

Jeg søger ind og prøver lidt andre raid-hold indtil jeg kan komme tilbage hertil, hvis der er plads til den tid.

SD Trial "Hi, my name is _____"
    Spil
    WoW