Page 52 of 53 FirstFirst ... 242484950515253 LastLast
Results 1,276 to 1,300 of 1319

Thread: TNT Raidtråd

SD Medlem Forum Nestling

Til alle vores fiskeglade raiders. Jeg har tonsvis af meat til feasts, og jeg har rank 3. Så hvis I har lyst, må I gerne donere nogle Viper fish, så vi har feasts til raid.

SD Trial "Hi, my name is _____"

Hvis der er plads til en 414 ret paladin, på raid holdet. Så er jeg frisk på noget pregession

Kontakt mig her, eller ingame. Ign: Elvanse

jeg ville garne med på raid holdet så hvis der er plads så kunne det være fedt er klar på alle dage ilvl 413 nick 54 ret paladin

SD Medlem Forum Greenhorn

Jeg tænker da at der er plads, vi kan jo være hele 30 mand på hc

SD Trial "Hi, my name is _____"

Quote Originally Posted by Brawa View Post
    Jeg tænker da at der er plads, vi kan jo være hele 30 mand på hc
    Nice! Raider i dag?

Quote Originally Posted by Elvanse View Post
    Nice! Raider i dag?
    TnT's Raid dage er Tirsdag og Torsdag, 20 til 23

Hej TnT.
    Jeg er max med en time i raid idag, da jeg skal på arbejde i nat. Så må i vurdere om i vil have mig med kun for en time

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Brawa View Post
    Hej TnT.
    Jeg er max med en time i raid idag, da jeg skal på arbejde i nat. Så må i vurdere om i vil have mig med kun for en time
    Ja da det bliver et kill på sidstebossen også godnat :P

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Learner

Hej @Elvanse og @tonzen

I er velkommen til at være med til TNT raid i en prøve periode, bare så vi lige kan se at kemien passer

Som Brawa skriver er det hver tirsdag og torsdag fra 20-23.

Det forventes at man forsøger at gøre en indsats for at holde sig up-to-date med sin char, at man ikke skifter char (ofte) og at man har nogenlunde attendance.

I dukker bare op en tirsdag eller torsdag og /w stosis eller en af de andre på holdet, så finder vi ud af det. Jeg vil senere tilføje Jer til kalenderen.

Ses!
    Dumas/Stosis
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Learner

Hey alle,

Jeg er væk i 3 uger på ferie, og imens er Brawa almægtig raidleader, der sørger for at få jer sikkert til Mythic!

Harpos og Brawa vil sammen stå for det praktiske, invites, beslutninger osv.

Vi ses!
    Dumas/Stosis
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Quote Originally Posted by Dumas View Post
    Hey alle,

Jeg er væk i 3 uger på ferie, og imens er Brawa almægtig raidleader, der sørger for at få jer sikkert til Mythic!

Harpos og Brawa vil sammen stå for det praktiske, invites, beslutninger osv.

Dumas/Stosis
    Jeg har aldrig sagt ja til at "raidleade", jeg sagde ja til at kalde ting ud, som man kan holde øje med som healer. Da jeg går lidt op i scores, kommer jeg ikke til at holde øje med timers osv. kun for mit eget vedkommende ^^
    Desuden er det ikke det smarteste i verden at have en healer til at holde øje med timers. Og jeg sagde SLET ikke ja, til at stå for noget som helst praktisk uden for fighten. :P
    Jeg kommer kun til at kalde ting, som folk ikke selv burde have styr på (hvilket er tæt på ingenting).

Jeg går ikke på Kompromis med min healing, hvis folk ikke kan finde ud af at holde øje med mechanics selv. Som dumas gør med sin deepz engang imellem
    Last edited by Brawa; 29-07-2019 at 14:23.

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

ved ikke om jeg når at være hjemme til raidstart

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Jeg husker lige konen på at jeg skal raide i aften fordi det er tirsdag. Jeg bliver så gjort opmærksom på at det var tirsdag i går... Sommerferie er godt, men rytme er gået fløjten. Undskyld mit fravær, håber i kom afsted alligevel

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by Flagg View Post
    Jeg husker lige konen på at jeg skal raide i aften fordi det er tirsdag. Jeg bliver så gjort opmærksom på at det var tirsdag i går... Sommerferie er godt, men rytme er gået fløjten. Undskyld mit fravær, håber i kom afsted alligevel
    Du er stadig velkommen til at raide i aften

kommer noge ikke til raid i aften

Kommer heller ikke til raid i aften, har haft konstant ture med intense mavepiner hele dagen igår og i dag.

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar
    Last edited by Flagg; 06-08-2019 at 19:54.

Sikke en wipe-fest vi havde i går. Det kunne dog være blevet til mange flere wipes, hvis vi kommet i gang klokken 20 som planlagt i stedet for først 2030 Det var dog lækkert, at vi ved vores bedste forsøg fik Zaqul ned på ~25%.

Der opstod også småsnak om bl.a. neck-level, det at være forberedt til raid og mythic raiding. Det kan være, at vi skal prøve at tage den snak igen, når vores raidleader kommer tilbage, for det lod til at ligge flere på sinde.

Indtil da synes jeg, at vi skal bestræbe os på rent faktisk at komme i gang klokken 20, for det var en ordentlig omgang tidsspilde at stå der og glo fra klokken 20.00-2030, og det var kun en meget begrænset mængde tid, som trashet tog.

Jeg er dog sikker på, at vi får klaret Zaqul senest på tirsdag (om 6 dage fra nu).

Hej Rødder og Rødinder

I aften vil vi nå til Za'qul senest 2230, så vi har minimum 30 minutter til at få svinet ned med nakken.

Jeg har fundet denne let-læselige guide til Za'qul. Den kan være væsentlig mere overskuelig end en video.

Vores store problem er, at vi dør for tidligt. Jeg vil derfor foreslå, at man skruer ned for dps'en og fokuserer på at overleve til fase 4, der begynder ved 50%. Det er først her, at der for alvor stilles krav til vores dps. Kravet i fase 4 honoreres ved fuld single target på Za'qul, så vi kan nå gennem hans skjold, så vi kan forhindre ham i at få sin spell igennem.

Skriftlig - og let læselig - guide: https://www.wowhead.com/guides/zaqul...strategy-guide
    Video: https://www.youtube.com/watch?v=-9_O...o#action=share

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Velo View Post
    Hej Rødder og Rødinder

I aften vil vi nå til Za'qul senest 2230, så vi har minimum 30 minutter til at få svinet ned med nakken.

Jeg har fundet denne let-læselige guide til Za'qul. Den kan være væsentlig mere overskuelig end en video.

Vores store problem er, at vi dør for tidligt. Jeg vil derfor foreslå, at man skruer ned for dps'en og fokuserer på at overleve til fase 4, der begynder ved 50%. Det er først her, at der for alvor stilles krav til vores dps. Kravet i fase 4 honoreres ved fuld single target på Za'qul, så vi kan nå gennem hans skjold, så vi kan forhindre ham i at få sin spell igennem.

Skriftlig - og let læselig - guide: https://www.wowhead.com/guides/zaqul...strategy-guide
    Video: https://www.youtube.com/watch?v=-9_O...o#action=share
    Super gode guides

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Neophyte

jeg bliver beklageligvis nød til og melde fra raid det næste stykke tid har det svære ikke over skud til det pt da min søvnløshed er helt ude og skide pt så bliver nød til og stoppe med at raide til det bliver lidt bedre igen beklager det her men der er beklageligvis ikke så meget jeg kan gøre ved det

MVH Meta