Page 1 of 17 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 412

Thread: TNT Raidtråd

SD Medlem Forum Learner Puzle's Avatar
    Spil
    WoW

Default TNT Raidtråd

Om teamet:

TNT er grundlagt i starten at patch 5.4 på baggrund af, at der var en lille gruppe spillere der gerne vil raide på lidt højere nivaeu end guildraid kunne tilbyde.

TNT vil bedst beskrives som et Semi-seriøst raidinghold. Der skal være plads til IRL stuff bliver passet samtidig med at vi kan vedligeholde et semi-seriøst raid. Da tiden derfor er begrænset hvad TNT forventer af sine raider, så er udgangspunktet at teamets spillere kender sin rolle i raidet og har forbedret sig på taktikker på de boss encounters der bliver sat op som mål.
    Vi har altid, siden Trist skabte holdet, gået op i en god tone og det skal være hyggeligt at raide for alle.

Der skal stadig være tid til sjov og det bliver der også rigelig af, men en vis møde- og mumbledisciplin og besvarelse på raidinvite er forventet. Ydermere har man selvfølgelig enchants, gems og flask i orden. Holdopsætning bliver lavet senest 24 timer før raidstart (tirsdag og torsdag), så man skal have taget stilling til invites senest mandag og onsdag morgen kl 08:00.

Invites foregår via ingame kalender, hvor alle spillere som er med i holdopsætning (både faste- og backupspillere) vil blive inviteret til.

Raidtider:

TNT kører tirsdage og torsdage kl. 20:00 - 23:00 – man møder som udgangspunkt op 10 minutter før.

Holdansvarlige er: @Dumas @Puzle

Loot regler:

TNT kører alle raid med LootCouncil. Alle bedes hente denne addon og sørge for at det er løbende opdateret. Ingen addon - INGEN LOOT. (så blev det seriøst)

Derudover er almindelig høflighed over for hinanden selvfølgelig gerne set. Har man en epic item med det samme ilvl anses det som god stil at passe tingen til andre. Dette er IKKE et krav, og det er helt op til folk selv at vurdere om upgraden er stor nok til at man være til overvejelse om at få det. Man kan samtidig med at man beslutter om man needer et specifikt item, skrive en kort besked til LC (lootcouncil), fx "min main stats" eller "best in slot for mig".

BoE epics er det op til selv, om hvorvidt man vil tilbyde det til holdet, eller beholde det selv.

Udover LC vil vi have et lille ekstern regneark liggende fra raid til raid om, hvem der får loot, så lootet bliver fair fordelt, og ikke går til den samme person. Regnearket vil være tilgængelig for alle holdets medlemmer, hvis man tager fat i @Dumas.

I LootCouncil er der 3 muligheder. Mainspec/Need, Minor upgrade, og Offspec/Greed. Vi har i council besluttet, at Minor upgrade ikke skal tælle med i fordeling, da man automatisk tager sig ud af de primære overvejelser. Vælger man derfor ”minor upgrade” og får det item, så bliver det ikke noteret. Vi har valgt denne løsning fordi vi ikke vil have at folk går glip af en lille opgradering, fordi de ikke vil bruge en ”vote” på det. Loot vil altid blive fordelt ud til Need > minor upgrade > greed (offspec). Har man derfor valgt minor upgrade, og der er folk der needer, så vil man med 100% sikkerhed ikke modtage det item.

LootCouncil består af: @Agge @Puzle @Dumas @Jamez @Shakazu

Det loot som ikke kan bruges på raidet, vil blive disenchantet. Gems vil blive solgt og guldet vil gå til food.

Sheet om loot fordeling og attendance https://docs.google.com/spreadsheets...gid=1530497217

Når man signer:

Der forventes at man signer senest 24 timer før start. Hvis man ikke har taget stilling inden da, tager holdledelsen udgangspunkt i, at man ikke deltager. vælger man at deltage alligevel, skal man ikke regne med at få attendence for raidet med mindre du har en god årsag til ikke at signe til tiden eller aftalt noget andet med en i holdledelsen. Vi har desværre erfaret, at folk ikke tager deadlinen seriøst, hvorfor vi har besluttet at tilføje lidt konsekvens til at få folk ud over stepperne.

Accepted/confirmed - Man er med på raidet, og det forventes at man er klar til raid kl. 20:00 til kl. 23:00.

Har man acceptet, og givet udtryk for at man måske bliver en halv time forsinket i tråden, eller skal gå lidt før, så er det holdledelsen der afgør om vedkommende kan komme med. Såfremt det bliver godkendt, så bliver det også betragtet som full attendence.

Tentative - Man ved ikke om man kan komme endnu eller måske har mulighed for at være der til hele raidet. Når man vælger denne mulighed og alligevel dukker op, så skal man forvente, at der muligvis ikke er plads på raidet, da raidopsætning er sat op efter, hvem der kommer. Vi vil gøre vores bedste for at få alle med, men nogle gange er det bare ikke en mulighed. Vores primære fokus er, at holdet er sat op med den mest korrekte ratio mellem healers/tanks/dps.

Prøv så vidt muligt at at få tentative afklaret inden 24 timer før raidstart, og sørg for at holde holdet orienteret om din situation i vores raidtråd på forum.

Raidholdet er sat op med den tro, at vedkommende IKKE kan deltage, så derfor er der gjort en indsats for at få holdet til at fungere uden den person.

Standby - Man har acceptet, men opsætning gjorde, at der ikke er plads til vedkommende på det raid. Man dukker op til raidtid, og forventer at være klar til at hoppe på ved raidstart. Når man er blevet sat på standby, så tæller det for attendence.

Declined - Man kan ikke komme til raid.

Øvrig info:

Denne tråd vil blive brugt som den officielle raid tråd, til bl.a. aflysninger fra folk ved sygdom eller andre ting. Alt intern kommunikation i holdet vil blive igennem denne tråd. Det er også i denne tråd RL melder ud til backups i god tid.
    Vel mødt og ser frem til mange gode raidtimer sammen.

TNT spillere:

Range dps:

@Puzle - Hunter - Puzle
    @Daime - Lock - Stinne
    @Agge - Lock - Jinrolled
    @Dumas - Priest/Healer - Dumas
    @Vox - Mage - Bitshee
    @Lelith - Mage - Leliths
    @Podagog - Shaman - Podagog
    @Jamez - Druid - jàmez

Melee dps:

@viz - Rogue - Vizzie
    @Neiro - Rogue - Phoepe
    @Pryce - Rogue - Pryce
    @Shakazu - Warrior/Tank - Shakalot
    @Deadlock - Demon hunter - Kcoldaed
    @Havdreng - Demon Hunter - Hadriel
    @Kaleck - Demon Hunter - Xanex

Healer:

@Hatthealer - Priest - Hatthealer
    @Noisekick - Monk - Noisekick
    @Chibull - Shaman - Elexecute
    @Hunterbrood - Paladin - Deathstroke

Tank:

@Brawa - DK - Brawa
    @Rayban - Paladin - Steelichious
    Last edited by Puzle; 14-12-2017 at 16:48.

GM for WoW Forum Elder Agge's Avatar

Har opdateret et sladrehanks ark. Er meget rart at kunne se, hvordan det står til med set-bonuses.

Edit: Ny version
    https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing

Opdateret: 28-nov-2017
    Last edited by Agge; 28-11-2017 at 20:58. Reason: Opdateret roster

Forum Warden Kodimagnyl's Avatar

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Har opdateret et sladrehanks ark. Er meget rart at kunne se, hvordan det står til med set-bonuses.

https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing
    Er vel kun til gavn hvis ikke folk gemmer deres normal pieces i banken således at de kan roll på hc pieces?

Quote Originally Posted by Kodimagnyl View Post
    Er vel kun til gavn hvis ikke folk gemmer deres normal pieces i banken således at de kan roll på hc pieces?
    Er der vel heller ikke nogen der gør.
    Formå¨let var nu også mest for at se om det ikke er ved at være på tide at vi springer de første 6 bosser over på normal.

WoW Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Super godt Skrevet og en god idé med det "lille" ark.

Harpos - Level 100 Blodelf Paladin Holydin/Retridin

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Learner
    Spil
    WoW

Bare lækkert

Spil
    WoW

Som er nævnt nogle gange under raid, må I meget gerne smide mats ind til vores feasts. Der er blevet smidt lidt af hvert ind i vores guildbank, og desværre er det ikke alt der kan bruges til vores feasts. Derfor har jeg lavet denne liste, så kan I se hvad det er der er brug for.

Smider I andet ind, som ikke kan bruges til vores feast, napper jeg det ud og smider det på ah. Guldet vil jeg så bruge til de resterende mats til vores feasts.

100 tak til alle jer, der har smidt ind allerede.

Lavish Suramar Feast:

Leybaqye Ribs.
    Barracuda Mrglgagh.
    Drogbar-Style Salmon.
    Suramar Surf and Turf.
    Koi-Scented Stormray.
    Slice of Bacon

Mats til at lave de små mad buff:

Kød:
    Leyblood.
    Big Gamy Ribs.
    Lean Shank.

Fisk:
    Black Barracuda.
    Highmountain Salmon.
    Runescale Koi.
    Stormray.

SD Medlem Forum Apprentice
    Spil
    WoW

Jeg kommer desværre ikke i aften grundet arbejde @Paige

Demon Hunter (Forums / Skills / Talent Calculator / Artifact Calculator / PvP Talent Calculator)

• Vengeance
      • Demon Spikes physical damage reduction increased to 12% (was 10%).
      • Fracture damage decreased by 5%.
      • Spirit Bomb damage decreased by 10%.

WTF! Det er så anden gang de nerfer min damage siden 7.2.5 udkom. De gider virkelig ikke at tanks skal kunne lave andet end at stå og tage i mod...

Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Pixiebelle View Post
    Jeg kommer desværre ikke i aften grundet arbejde @Paige
    Det i orden, god arbejdslyst =)

Socialt Medlem Forum Elder Tristanas's Avatar

Synes der mangler noget i OP

Bare rolig.. Trist to the rescue.

Here you go

Quote Originally Posted by Tristanas View Post
    TNT's Temasang

På en anden note.. dejlig at se TnT stadig kører den gode stil og i bedste velgående

WoW: Tristánas, Paladin Tank (MAIN) // Tristanas, Hunter
    Diablo 3: Tristanas#2716

Jeg er tentative i aften, men jeg regner med at få sneget mig med. Vi har familie besøg fra Gylland, men det går nok :P

Spil
    WoW

Jeg er tentative i aften, men jeg regner med at få sneget mig med. Vi har familie besøg fra Gylland, men det går nok :P
    Okay, håber at se dig =)

SD Rådsmedlem Forum Warden Shakazu's Avatar

Quote Originally Posted by Agge View Post
    WTF! Det er så anden gang de nerfer min damage siden 7.2.5 udkom. De gider virkelig ikke at tanks skal kunne lave andet end at stå og tage i mod...
    Godt nok mange nerfs DH tanks får hele tiden synes jeg. Nu var de ellers lige begyndt og blive brugt igen. Det stopper jo så nok snart, desværre.
    World Of Warcraft

Quote Originally Posted by xlausen
    Jeg er low på skills

Spil
    WoW

Hej skønne TNTers

Jeg tænker, der er så mange, der har tierbonus nu, at det er ved at være på tide, vi skipper lidt normal bosser.

Så på torsdag er det sidste gang, vi kører et helt normal run.

Fra torsdag d. 3 august, skipper vi de første 6 bosser på normal.
    Last edited by Agge; 27-07-2017 at 15:08. Reason: Formatering

God ide

Vi kan allerede komme ret langt på hc, at det virker omsonst at rende normal

Godt tiltag

SD Medlem Marquis of the Board HolgerDK's Avatar
    Spil
    WoW

Har i plads til en Fury warrior på holdet?
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Spil
    WoW

Hejsa.

Jeg får mange whisp omkring vi har plads på TNT.

Jeg vil gerne have i sender mig en PM. Så skal jeg nok vende tilbage, så snart jeg har mulighed for det. Vi har desværre ikke mange pladser tilbage, så der er desværre nok ikke plads til alle. =(

=) Puzle

Spil
    WoW

Kære TNTers

Nu er vi blevet rigtigt mange på TNT, vi har nu rundet 30 skønne mennesker.

Jeg vil i den forbindelse lige lave en reminder om, TNT er et hyggeligt hold hvor der skal være plads til alle spillere. Nogle healer bedre end andre, nogle dpser bedre end andre. Det er ikke acceptabelt at moppe nogle, hverken i whisp eller mumble. Husk det er ikke alle, der har den samme humor.

Nu, vi er blevet mange, er vi jo så også mange på mumble. Sørg for at holde den gode tone, holde ro under boss fights, når der bliver delt loot ud og når raidleader taler.

Velkommen til alle de nye TNTers.

Glæder mig til mange hyggelige raids med jer alle.

Puzle

Ramt af Food-Koma så jeg tar en timeout

Som skrevet tidligere "somewhere" i tråden er jeg lidt on & off indtil skoleferien slutter & hverdagen bliver normaliseret

Spil
    WoW

Ramt af Food-Koma så jeg tar en timeout

Som skrevet tidligere "somewhere" i tråden er jeg lidt on & off indtil skoleferien slutter & hverdagen bliver normaliseret
    okay, har hørt en sofa og en go tv-serie er en udmærket kur mod Food-Koma

Page 1 of 17 1234511 ... LastLast