Page 50 of 51 FirstFirst ... 40464748495051 LastLast
Results 1,226 to 1,250 of 1262

Thread: TNT Raidtråd

SD Medlem Forum Apprentice

Jeg kommer ikke i denne uge, da det er Eurovision week, og jeg skal se semifinaler 1 & 2, som ligger tirsdag og torsdag

SD Medlem Forum Fledgling

Kommer ikke i dag (d. 14/05), da jeg har haft en lorte nat igen med nada søvn og er nok også ved at blive syg, sorry for sent reply.

SD Medlem Forum Fledgling

Er stadig en del sløj, så må hoppe over i dag også desværre.. regner dog med jeg er frisk nok på tirsdag.

Tager en pause fra raiding indtil det nye kommer, så må vi se om der stadig er plads til mig. Jeg klarer ikke mere Mythic Opulence for denne gang.
    Har meget arbejde for tiden og sammen med kæreste, hus og det gode sommevejr så vil jeg hellere prioritere lidt anderledes for en stund.

- Neiro

SD Medlem Forum Egg TjennedS's Avatar

Hej folkens

Undskyld min sene udmelding, men jeg kommer desværre ikke til raid i aften, da jeg har en fremlæggelse til modulafslutning på studiet i morgen, som jeg skal have forberedt mig til.

-TjennedS/Tjennystream

vil bare lige sige at jeg har ferie i uge 27 så kommer ikke på hele ugen da jeg skal ud og vandre hele ugen

SD Medlem So long, and thanks for all the fish

Hey

Jeg har glemt at melde fra i aften, beklager.

Jeg holder en lille pause, og hygger med folk i Division 2 indtil det nye raid udkommer

SD Medlem Forum Hatchling

Jeg har besluttet som så mange andre at holde pause fra raid holdet. for at være ærligt så kommer vores hold ikke længere og det pisser mig af og jeg bliver stresset af af wipe på de samme ting igen og igen. hvis man vil progress lidt må man være hård. det er fair nok at det ikke er sådan holde køre men så må jeg stå af da jeg er en af dem der gerne vil progress.

Jeg er strandet på arbejde så ved ikke helt om jeg kan nå at komme hjem inden raid starter i dag, så har ændret min status til tentative

SD Medlem Forum Learner

Quote Originally Posted by Glitter View Post
    Jeg har besluttet som så mange andre at holde pause fra raid holdet. for at være ærligt så kommer vores hold ikke længere og det pisser mig af og jeg bliver stresset af af wipe på de samme ting igen og igen. hvis man vil progress lidt må man være hård. det er fair nok at det ikke er sådan holde køre men så må jeg stå af da jeg er en af dem der gerne vil progress.
    Udfordringen for at lave progress på Mythic er at folk der er gearet op og har trænet på TNT raids de hopper fra som du gør nu, hvilket betyder at vi skal have nye ind med lavere ilvl og mindre træning. Det er ikke fair at forvente at nye er lige så gode som dem der har 50+ pulls på en boss og derfor er det ikke fair at være "hård" i mod dem.

Jeg har ikke talt igennem, men gætter på at vi har mistet omkring 10 faste spillere der var med da BoD kom ud og langt flere hvis du går tilbage til Uldir - hvis nu folk de ikke hoppede fra, holdt pause, skiftede hold eller hvad det nu er, havde vi nok progresset langt mere - og så havde færre måske hoppet fra. Det er desværre en ond cirkel.

Du må meget gerne holde pause, det ER træls at hænge på 4 bossen i Mythic, men husk blot at der ikke er længe før nye patch/raid kommer, som drager folk tilbage til normal/heroic progress. Du er velkommen tilbage på TNT når det sker, med mindre du helt har givet op for holdet

/Dumas/Stosis
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Hatchling

Quote Originally Posted by Dumas View Post
    Udfordringen for at lave progress på Mythic er at folk der er gearet op og har trænet på TNT raids de hopper fra som du gør nu, hvilket betyder at vi skal have nye ind med lavere ilvl og mindre træning. Det er ikke fair at forvente at nye er lige så gode som dem der har 50+ pulls på en boss og derfor er det ikke fair at være "hård" i mod dem.

Jeg har ikke talt igennem, men gætter på at vi har mistet omkring 10 faste spillere der var med da BoD kom ud og langt flere hvis du går tilbage til Uldir - hvis nu folk de ikke hoppede fra, holdt pause, skiftede hold eller hvad det nu er, havde vi nok progresset langt mere - og så havde færre måske hoppet fra. Det er desværre en ond cirkel.

Du må meget gerne holde pause, det ER træls at hænge på 4 bossen i Mythic, men husk blot at der ikke er længe før nye patch/raid kommer, som drager folk tilbage til normal/heroic progress. Du er velkommen tilbage på TNT når det sker, med mindre du helt har givet op for holdet

/Dumas/Stosis
    Dumas problemet er at så mange er stoppet ja og os som har hængt i ikke har mulighed for at komme videre. Jeg føler jeg har gjort mit og virkelig prøvet. Men jeg erkender at raid holdet kan ikke give mig det jeg har brug for.

Jeg har mødt op hver gang selv om jeg ikke har kunne overskue det jeg er blevet til kl 23 selv om jeg burde være gået i seng kl 22, fordi jeg er en hold spiller. Men jeg må lytte til mig selv og tag en dag af gangen. I skal ikke forvente mig i raid men betyder ikke at hvis jeg ikke er saved eller har andre planer, ikke er villig til at hjælpe.

Og kojner har fået samme besked. For lige nu vil jeg bare spille når jeg har lyst og det jeg har lyst til.

Håber ikke nogen sure miner over det.
    But a girl gotta do what a girl gotta do

Kojner i er i øjeblikket i kontakt med en anden dansk guild, som også, ligesom kojner & TnT svært ved at samle 20 mand. Jeg har fortalt om at vi har 2 raidhold, der gerne tager imod aktive spillere. Vi er ikke så langt i processen endnu, men vinden kunne peje i retningen af, at der kommer en dele spillere inden for den næste tid. Men mere info om det senere til dig Dumas.

Hvem er egentligt tovholder for TNT nu?

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by Ratkuul View Post
    Kojner i er i øjeblikket i kontakt med en anden dansk guild, som også, ligesom kojner & TnT svært ved at samle 20 mand. Jeg har fortalt om at vi har 2 raidhold, der gerne tager imod aktive spillere. Vi er ikke så langt i processen endnu, men vinden kunne peje i retningen af, at der kommer en dele spillere inden for den næste tid. Men mere info om det senere til dig Dumas.

Hvor fedt! Super at du har nævnt begge hold - og stor ros til dig Radar!
    Skide godt arbejde mht. at "recruite"

SD Medlem Forum Learner

Quote Originally Posted by Ratkuul View Post

Det lyder super godt Ratkuul! Glæder mig til at hører mere

Lige nu er det mig der er torvholder for TNT.

Tak!

/Dumas/Stosis
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Jeg er midt i eksamener og har slet ikke overskud til at raide pt, så i skal ikke regne med mig i den nærmeste fremtid

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Beklager jeg ikke har været online de sidste uger

Ud over alm travlhed og ferie på La Santa støtte jeg på en stillingsopslag jeg bare måtte søge
    Jeg er komet igennem nåleøjet (1. samtale, div tests) og skal til 2. samtale 11/6
    Så jeg er forsat ikke at møde online de kommende uger.

Cheers ! Dimse
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Greenhorn

Hej TnT..

Min WoW subscription udløber imorgen, og jeg tror desværre ikke jeg fornyer den. Så raidet idag var nok det sidste for mit vedkommende, indtil noget nyt rammer.
    Er simpelthen blevet for træt af WoW lige nu, selvom raids er super hyggeligt.

Sorry Dumas, ved du har svært ved at stille et hold på benene lige nu, så det hjælper ikke når jeg vælger at holde pause. Forhåbentlig kan i få revet nogle nye spillere til holdet, fra den anden guild, vi skullle i samarbejde med

Held og lykke fremover.

SD Medlem Forum Learner

Jeg er tentativ torsdag (kristihimmelfart) - skal til frokost men regner med at være tilbage inden 20.

Vi er ikke så mange, så gem evt. Crucible HC lockout hvis vi ikke kan stille 20.

Prøver at skaffe lidt flere folk til holdet.
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Learner

Hey Brawa

Helt OK, det skal jo være sjovt ellers giver det ikke mening.

Ses i 8.2
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Kan være jeg bliver forhindret i aften. Kan ikke sætte tentative til raid pga jeg ikke er hjemme.

hej tnt jeg holder noge også en pause fra wow da dem jeg normalt spille med også er hold men kommer noge til bage i 8.2 igen er planen
    undskyld dumas bare ikke så sjovt når de ikke er med raste af jyde banden for mig