Page 35 of 55 FirstFirst ... 2531323334353637383945 ... LastLast
Results 851 to 875 of 1351

Thread: TNT Raidtråd

Hej TNT,

jeg har taget gamer bærbaren med på kursus og håber hotellets internet kan holde fornuftige ms.
    jeg har bare glemt mit headset, så jeg er klar imorgen kl.20! Men er ikke den der råber op

Quote Originally Posted by Vubbi View Post
    Jeg smutter fra TNT indtil der bliver kørt ren Heroic, så er jeg klar igen..Takker for de runs vi har haft, det har været hyggeligt. Stopper efter Raid D.20/09-18..

Jeg søger ind og prøver lidt andre raid-hold indtil jeg kan komme tilbage hertil, hvis der er plads til den tid.
    Dårlig stil, men pøj pøj med nye raid eventyr.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

Har smidt kød & ink i bank & andet diverse

Ud over det så det usikkert om jeg er med imorgen Tirsdag
    Min søn skal til Sydafrika 3 uger - rejser onsdag
    Så det muligt fruen kræver min opmærksomhed med hensyn til pakning & klargøring

Så det altså ikke fordi jeg ikke gider raid, der er bare en masse IRL stuff
    @Puzle @Dumas

Tak og helt i orden..

Ønsk ham en god tur fra mig =)

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

Quote Originally Posted by Stormcarp View Post
    Dårlig stil, men pøj pøj med nye raid eventyr.
    Tænker det fair nok og melde sig ud, hvis man har andre ambitioner end holdet kan tilbyde?

SD Medlem Forum Recruit Luxi's Avatar

heej må dsv ved godt det er ent men melde fra raid i dag (tirsdag) og på torsdag ved jeg skal have styr på mine morgener ang til skolen men regner stort med jeg får styr på det fra denne ugen så jeg er klar igen fra næste uden @Puzle

Ved ikke om jeg når hjem til tiden. Sidder til møde og keder mig, men i det mindste er der pizza.

Kan ikke deltage i aften på grund af arbejdet.

@Puzle jeg sidder også over grundet en meget øm hånd :/ skulle flytte en 2,5 tons pizza ovn idag og det gik ikke lige efter planen =/

@Puzle

jeg kommer ikke iaften, grundet arbejde.
    jeg skriver dig lige en besked senere.

godt raid!

SD Medlem Forum Learner

Hej alle,

Nu skal vi progresse på Vectis på tirsdag, og i modsætning til tidligere HC fights kræver denne at vi undgår fejl og at healers koordinerer deres big heals.

Fejl:
    - Man skal ikke blive ramt af røde stråler i P2 for at undgå ekstra Omega Vector dots
    - Tanks or deeps skal stå i ALLE circkler i P2 for ikke at spawne et add

Healer koordinering:
    Hele fighten er scriptet - alt sker i samme rytme og på samme tidspunkt. Dvs:
    - Contagion (AOE) sker fast 3 gange i P1.
    - Gestate (Add spawn) sker fast 4 gange i P1.
    - Plague bomb (cirkler) sker fast 2 gange i P2

I kan evt se på følgende link (en tilfældig HC fight) hvordan rytmen er - foroven kan i klikke de forskellige abilities på: https://www.warcraftlogs.com/reports...232&type=casts

Big Heals CDs skal koordineres, således at der altid er én Healer CD der samler alle op efter en contagion, samt en eller to mindre CD til P2. Eksempel ala følgende:

Vi skal selvfølgelig afpasse ovenstående med hvilke healers vi har med.

Andet
    - Alle skal have pots - for healers er det mindst 30 Potions of Replentishment, som giver 25.000 mana over 10 sec.
    - Alle healers skal have et unit frame der viser debuffs, jeg bruger selv Grid2 og den "Raid Debuff" indicator der er lavet til Uldir - sig til hvis i skal have hjælp

Glæder mig til wipefest!
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

Hej TNT

Bare en heads up.
    Jeg rejser til England Fredag d. 12/10 og kommer hjem igen Tirsdag aften d.16/10.
    Jeg har derfor i den forbindelse deslined inv tirsdag, da jeg helt sikkert ikke kan nå den raid aften. Torsdag er stadig uvist (og derfor ikke deslined endnu) alt efter hvordan det går med pakning osv.

- Blacky

Det er godt nok tidligt i raid perioden, at jeg skal til at minde folk om at signe... suk!

Hvordan ser det ud med healeraktiviteten ? For jeg vil da gerne raide HC Uldir med jer efter næste reset, hvis der er plads
    Last edited by Hjarl; 01-10-2018 at 22:10.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Det rykker desværre ikke rigtigt noget. Er ca. 30% forskel på de bedste Affliction i forhold til de bedste Demonology logs.
    Darkglare er vel 5-6% af Afflcition dps, så 20% nerf på den er vel ca. 1% overall. Så er der stadig et gap på 24%.
    Uhhhh... De seneste changes til Demonology putter dem op på siden af Affliction. Bye Bye Affliction!

jeg kan igen idag ikke komme til raid grundet IRL ting :/

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Uhhhh... De seneste changes til Demonology putter dem op på siden af Affliction. Bye Bye Affliction!
    Jeg har også leget lidt med Affliction, men det siger mig ikke rigtig noget. Jeg ville dog ønske, at de buffede Destruction. Jeg har altid spillet Destruction, så jeg ville ønske det var mere konkurrencedygtigt mht. dps i raids som de to andre specs. (Og nej Destruciton er ikke det samme som at spille fire mage, jeg har jo stadig imba tanking pet! :-P)
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre
    Wow Classic: Coox

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Quote Originally Posted by Cox View Post
    Jeg har også leget lidt med Affliction, men det siger mig ikke rigtig noget. Jeg ville dog ønske, at de buffede Destruction. Jeg har altid spillet Destruction, så jeg ville ønske det var mere konkurrencedygtigt mht. dps i raids som de to andre specs. (Og nej Destruciton er ikke det samme som at spille fire mage, jeg har jo stadig imba tanking pet! :-P)
    Destruction er også blevet buffet inden for den seneste uge. Ligger vist faktisk højest af de tre specs lige nu i simulationer.
    Last edited by Agge; 02-10-2018 at 18:13.

SD Medlem Forum Senior Kodimagnyl's Avatar

må nok desværre akende at tiden ikke er til at raide mere ... har brug for et spil jeg kan sætte på pause når der sker så meget i privat livet håber alle forstår... ønsker jer det bedste !

SD Medlem "Hi, my name is _____"

hej er der mulighed for at jeg kan komme med i raid i aften på bupse fury 349 illv

Quote Originally Posted by GhostDK View Post
    må nok desværre akende at tiden ikke er til at raide mere ... har brug for et spil jeg kan sætte på pause når der sker så meget i privat livet håber alle forstår... ønsker jer det bedste !
    Det er helt i orden, go vind.

Puzle