Page 46 of 55 FirstFirst ... 36424344454647484950 ... LastLast
Results 1,126 to 1,150 of 1351

Thread: TNT Raidtråd

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Sch View Post
    Jeg har kørt Tentative de sidste par uger, da jeg har afventet at min kode skulle tage sig sammen og føde.

Det er nu endelig sket, og nu finder jeg ud fra time til time om jeg kan få lov til at raide
    Stort tillykke med den lille ny, men hvad blev det? PhP, CSS, Java...

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Egg TjennedS's Avatar

Hej folkens

Jeg kan desværre ikke komme til raid i aften og torsdag, selvom jeg står som accepted, da jeg skal besøge min bedstemor, som ligger på sygehuset.
    Håber I får nogle fantastiske raid aftener og Good Luck

Hilsen TjennedS/Tjennystream

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Quote Originally Posted by TjennedS View Post
    Hej folkens

Jeg kan desværre ikke komme til raid i aften og torsdag, selvom jeg står som accepted, da jeg skal besøge min bedstemor, som ligger på sygehuset.
    Håber I får nogle fantastiske raid aftener og Good Luck

Hilsen TjennedS/Tjennystream
    Held og lykke med hende, og vi ses i næste uge! Det er altid hygge når du kigger forbi streamen. -

SD Medlem Forum Learner

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Stort tillykke med den lille ny, men hvad blev det? PhP, CSS, Java...
    Stort tillykke!

Navne forslag hvis det er en pige: ifthen-else?

Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Tors d. 28 kommer jeg desværre ikke - er ude og spise med svigermekanikken.

Er jeg den eneste der har bemærket af tonen omkring raidet er blevet til den mere negative? Vi peger fingre af alle, og blamer - istedet for at komme med en stille og rolig konstruktiv feedback. Der bliver (i mine øjne) hurtigt blamet højre og venstre efter et wipe...

WE NEED LOVE!

SD Medlem Forum Learner

Hej alle

Fra næste reset (i morgen) vil TNT som udgangspunkt køre Mythic progress mm. vi ikke kan sætte et hold på 20.

Hvis det går helt af helvede til på torsdag, så snakkes vi ved om hvad vi bør gøre, men jeg tror vi har en ok chance for at komme igennem de 2-3 første på kort tid.

Ses!
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

SD Medlem Forum Learner

Hans stemme er en smule annoying, men Stankie har nogle gode Mythic guides:

https://www.youtube.com/channel/UC5C...R7CRGBj91rxWbQ
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Too lazy?

SD Medlem Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Dumas View Post
    Stort tillykke!

Navne forslag hvis det er en pige: ifthen-else?

Taaak. Hun hedder Sol!

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Er jeg den eneste der har bemærket af tonen omkring raidet er blevet til den mere negative? Vi peger fingre af alle, og blamer - istedet for at komme med en stille og rolig konstruktiv feedback. Der bliver (i mine øjne) hurtigt blamet højre og venstre efter et wipe...

WE NEED LOVE!
    Du har fuldstændig ret Marwen.

Jeg har noget tid tænkt på at få skrevet en reminder til holdet og nu er det vist på tide at få det gjort.

Jeg har haft en personlig samtale med hver og en af jer, før i joinede TNT. Jeg synes selv, jeg har fremhævet, at TNT ikke er et hardcore raidhold og vi ligger i mange forskellige niveauer. Jeg har også sagt, at de vigtigste ting på TNT er en god stemning, at man skal tale ordenligt og holde en god tone.

På TNT peger vi ikke fingre af folk eller laver name tag når folk dummer sig og det kommer vi aldrig til. I stedet for er vi mere interesserede i at hjælpe folk, så de kan blive bedre.

Både Dumas og jeg er opmærksom på, at nogle laver de samme fejl eller måske står lidt for ofte i lorten. Vi gør dem opmærksom på det og taler med dem omkring, måske vidste de det ikke, måske har de bare en dårlig dag. En ting der absolut ikke hjælper på det, er når folk skriver med store bogstaver i chatten eller smider en spydig kommentar over discord. Mennesker reagerer forskelligt på verbale lussinger, men som oftest oplever jeg, de så bliver nervøse, ked af det osv. og faktisk ender det med de spiller endnu dårligere. Man skal også være opmærksom på tonen. Over skrift og discord mangler der en stor del, nemlig den nonverbale. Dem der sidder bag ved den anden skærm kan ikke se om det er sagt med et smil på læben.

Ja, det er røv irriterende når der bliver pullet før tid, spild af pots, mister dmg osv. osv. Men hvis man går ind og studerer logs, er det faktisk temmelig random, hvem der kommer til det, det er ikke de samme. Selv dem der råber højeste om hvor irriterende det, er også dem der kommer til at pulle før tid. Vi er kun mennesker og alle laver fejl før eller siden.

Dumas står for at lede raidet. Når han på en pæn måde siger noget skal laves om eller hvorfor man gør tingene på den måde eller hvad det nu kan være, så nytter det ikke noget, man bare kommer med en dum kommentar. Vi er udmærkede klar over at folk gør deres bedste, men nogle gange kan det måske hjælpe, når man ser det fra en anden side. Tag det som en positiv kritik og en hjælp. Og hvis I evt. synes det ikke er sagt på en god måde og i føler jer trådt på, så skriv til mig eller Dumas. For de samme regler gælder os.

Nu starter vi op på mythic og der vil være vildt mange fejl, wipes osv. Så husk på, vi er mange forskellige mennesker, både personligt, forskellige skill niveauer, humor osv. Så før I holder "push to talk" nede, så gør alle den tjeneste og tænk på hvem der sidder på den anden side af skærmen? Måske har de en svær tid og ser WoW som et fri rum. Ville jeg selv være glad for at få smidt den kommentar lige i hovedet?

Så lad os finde den gode tone frem, så vi til trods for fejl og wipes alle kan gå fra raidet med en god fornemmelse i maven og tænke, at det var fanme et hyggeligt raid. =)

=) Puzle
    Last edited by Puzle; 20-03-2019 at 12:14.

SD Medlem Forum Learner

Vi kører HC nu på tirsdag - kun 15 signed pt. - men efter er det som udgangspunkt kun Mythic progress (og selvfølgelig det nye 2 boss raid når det kommer)
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Forum Neophyte Chibull's Avatar

Quote Originally Posted by Puzle View Post
    Du har fuldstændig ret Marwen.

Jeg har noget tid tænkt på at få skrevet en reminder til holdet og nu er det vist på tide at få det gjort.

Jeg har haft en personlig samtale med hver og en af jer, før i joinede TNT. Jeg synes selv, jeg har fremhævet, at TNT ikke er et hardcore raidhold og vi ligger i mange forskellige niveauer. Jeg har også sagt, at de vigtigste ting på TNT er en god stemning, at man skal tale ordenligt og holde en god tone.

På TNT peger vi ikke fingre af folk eller laver name tag når folk dummer sig og det kommer vi aldrig til. I stedet for er vi mere interesserede i at hjælpe folk, så de kan blive bedre.

Både Dumas og jeg er opmærksom på, at nogle laver de samme fejl eller måske står lidt for ofte i lorten. Vi gør dem opmærksom på det og taler med dem omkring, måske vidste de det ikke, måske har de bare en dårlig dag. En ting der absolut ikke hjælper på det, er når folk skriver med store bogstaver i chatten eller smider en spydig kommentar over discord. Mennesker reagerer forskelligt på verbale lussinger, men som oftest oplever jeg, de så bliver nervøse, ked af det osv. og faktisk ender det med de spiller endnu dårligere. Man skal også være opmærksom på tonen. Over skrift og discord mangler der en stor del, nemlig den nonverbale. Dem der sidder bag ved den anden skærm kan ikke se om det er sagt med et smil på læben.

Ja, det er røv irriterende når der bliver pullet før tid, spild af pots, mister dmg osv. osv. Men hvis man går ind og studerer logs, er det faktisk temmelig random, hvem der kommer til det, det er ikke de samme. Selv dem der råber højeste om hvor irriterende det, er også dem der kommer til at pulle før tid. Vi er kun mennesker og alle laver fejl før eller siden.

Dumas står for at lede raidet. Når han på en pæn måde siger noget skal laves om eller hvorfor man gør tingene på den måde eller hvad det nu kan være, så nytter det ikke noget, man bare kommer med en dum kommentar. Vi er udmærkede klar over at folk gør deres bedste, men nogle gange kan det måske hjælpe, når man ser det fra en anden side. Tag det som en positiv kritik og en hjælp. Og hvis I evt. synes det ikke er sagt på en god måde og i føler jer trådt på, så skriv til mig eller Dumas. For de samme regler gælder os.

Nu starter vi op på mythic og der vil være vildt mange fejl, wipes osv. Så husk på, vi er mange forskellige mennesker, både personligt, forskellige skill niveauer, humor osv. Så før I holder "push to talk" nede, så gør alle den tjeneste og tænk på hvem der sidder på den anden side af skærmen? Måske har de en svær tid og ser WoW som et fri rum. Ville jeg selv være glad for at få smidt den kommentar lige i hovedet?

Så lad os finde den gode tone frem, så vi til trods for fejl og wipes alle kan gå fra raidet med en god fornemmelse i maven og tænke, at det var fanme et hyggeligt raid. =)

=) Puzle

SD Medlem Forum Learner

Hvis vi når Jaina...

https://www.youtube.com/watch?v=BsSgLNtmIiY

Check fra 7:45 og frem.

- De Bloodluster samtidigt med hun laver Glacial Ray = 6-7 sekunders dps på hende før hun går i iceblock
    - De fleste stiller sig i lort derefter
    - Burst AOE gruppen hiver folk ud igen

Tak for link @Melanai
    Dumas - level 124
    Stosis - level 122

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Dumas View Post
    Hvis vi når Jaina...

https://www.youtube.com/watch?v=BsSgLNtmIiY

Check fra 7:45 og frem.

- De Bloodluster samtidigt med hun laver Glacial Ray = 6-7 sekunders dps på hende før hun går i iceblock
    - De fleste stiller sig i lort derefter
    - Burst AOE gruppen hiver folk ud igen

Tak for link @Melanai
    Ja det ser jo "nemt" ud.

Harpos - Level 120 Blodelf Paladin Retribution

Good Luck, Nephalem! May the loot gods treat you kindly and your deeds of valor be remembered.

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Er holdet sat til i aften? Kan man regne med at få en plads?

SD Medlem Forum Neophyte

Jeg snuppede Jaina på HC i Onsdags (jeg skal dog alligevel med i dag).

Der sørgede ranged for dps på Jaina imens melee snuppede Wall.

Derudover havde de ingen taktik på sidste fase, de brændte hende bare ned.

Det hele virkede så nemt

Quote Originally Posted by Flagg View Post
    Er holdet sat til i aften? Kan man regne med at få en plads?
    Ja det er hc =)

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Quote Originally Posted by Puzle View Post
    Ja det er hc =)
    OH OK. Troede vi skulle have aben ned i aften

Officer Forum Convert Xean's Avatar

Er forsinket idag

I7 8700k 4.8Ghz - RTX 2070 - 1440p@144hz 1Ms G-Sync

Jeg kommer i aften, bliver dog måske 30 min forsinket:-)

Jeg kommer desværre ikke i aften, havde en lorte nat og har fået absolut ingen søvn. Så det ville ikke være forsvarligt at have mig som tank