Results 1 to 5 of 5

Thread: Vores planer for WoW

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar
    Spil
    WoW

Lightbulb Vores planer for WoW

Fredag d. 29/7 2017 havde vi i World of Warcraft ledelsen et møde. Vi fik en god lang snak på lige omkring to timer, hvordan vi kan forbedre alles oplevelse i spillet.

Mange ting blev vendt på mødet og her er de vigtigste konklusioner.

• Fokus fortsat på PvE - Vi har indtryk af at langt størstedelen af vores medlemmer primært interesserer sig for PvE, så det er her, vi fortsat vil have vores fokus. Når det er sagt, må I meget gerne kontakte os, hvis I brænder for PvP og vil have hjælp til at starte et hold op.
      Vi kunne godt tænke os at få startet flere raid hold, så der plads til alle. Til det mangler vi folk, der har lyst til at drive disse hold. Vi kigger både internt og eksternt, så meld endelig tilbage, hvis I kunne tænke jer at hjælpe. Med flere raid hold, håber vi også på at kunne få mere gang i Mythic+ dungeon runs, hvilket vi også har et ønske om, skal have mere fokus.
    • Oprydning / Opdatering i WoW forumet - Vi vil meget gerne have et renere World of Warcraft forum, hvor vores nuværende og fremtidige medlemmer føler sig hjemme, og nemt kan finde den information, de leder efter.
    • Rekruttering - Vi skal ud og lave noget mere reklame for Semper Danica, så vi får flere og spille med. Vi skal ud og aktivt hente spillere ind i World of Warcraft delen, enten i form at slå os sammen med andre danske guilds, eller andre metoder.

Når alt det er sagt, så har vi brug for hjælp. Vi har brug for medlemmer som har lyst til, at tage faklen op og lyse vej for andre. Vi kan desværre ikke stå med de her opgaver alene. Vi bliver nød til at arbejde sammen i fællesskab om at løfte Semper Danica.
    Hvis der er nogen derude, som har lyst til og blive en del af ledelsen, og hjælpe med og løse disse opgaver, så skriv ind til os. (Send PM til Agge)

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar
    Spil
    BDO

• Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)

SD Medlem Forum Trainee

SD Medlem Forum Acolyte Cox's Avatar
    Spil
    WoW

Det lyder alt sammen som gode tiltag. Lige i øjeblikket er vi jo ramt af det årlige sommer slack som de fleste guilds render ind i, så når sommeren er overstået, så skal der nok komme mere aktivitet i guilden. Jeg synes dog stadig, det er en god ide at handle proaktivt, som I har besluttet jer for at gøre. Skide godt arbejde!

Jeg ville gerne give en hjælpende hånd, for jeg har efterhånden været medlem en del år uden nogensiden at have haft en sergeantplads eller andet der kunne hjælpe lidt, men jeg er ret presset nu på job og med små børn, så jeg må vente lidt med at melde mig under fanerne.
    SWTOR: Cox, Coox, Coxx, Joldat
    Diablo3: Tapre#1240
    Steam: Ritard
    Origin: CoxSD
    Wow: Tapre

SD Medlem Forum Neophyte
    Spil
    WoW