Mikael Suhr
offentligt ansat vvs-montør hos frb kommune, kan lide at bruge tid på wow, mine børn, bajere og campingvognen overvejer at blive robin hood igen, har bue og pilmen indtil videre bliver det ved overvejelsen. Jeg er en passioneret wow gamer har været med on/off siden wow var en beta version, stod i kø inde ved betafon på release dagen og gamede hele natten, sjovt nok var jeg ikke på arbejde den næste dag, men det er fortid nu, jeg er blevet mere voksen og har en gang imellem pauser fra spillet pga real life issues, eller mangel på grund til at spille, jeg ææææælsker at være med i jeres onslows onsdagshygge, der er en fed og god stemning, som jeg gerne vil være en del af og man mærker hurtigt at man er iblandt spillere der har en vis erfaring i spillets taktik og sågar også historien i wow ( der har jeg givet op for mange år siden) jeg taler dog ikke så meget, men det kommer nok en dag
Jeg er en habil spiller der har været i flere pve guilds på aggramar serveren, har hovedsageligt spillet healer roller, men kan også godt lide noget afveksling en gang imellem. I forhold til min forventning til jer og spillet, så vil jeg gerne raide 2 måske tre gange om ugen på det hold hvor der mangler en healer/dps.
Har 2 horde 110 chars på tarren mill resten er spredt lidt ud over diverse servere. Vil gerne enten spille main på min shaman elexecute eller holyism (pala) kan dog godt lokkes til at spille chibull som healer, hvis der er mere brug for den class.
Ps: Jeg har læst om de 5 regler, som jo i min verden ligger indenfor normal pli/høflighed/opførsel![]()
Håber at møde jer på mumble til andet end onsdagshygge i nær fremtid
med venlig hilsen Mikael.